درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 06:19   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39669صفحه نخست » رادیو روابط عمومیپنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 10:13
آینده‌ نشر
این پیش ‏بینی خیلی ساده است. شما بیش از پیش کتاب‎های الکترونیکی را مطالعه خواهید کرد و این به معنای رونق کسب‌وکار برای کیندل و اپ آن است. آمازون قدرت‌نمایی‌ خود در تمامی عرصه ‎های ممکن را در پشت صحنه ارائه می ‎دهد و در تعامل رودرروی خود با مشتریان، خیلی خوب و خوش‌رو برخورد می ‎کند. این امر اجتناب‌ناپذیر است.
  

نیک مورگان

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همواره با پرسش‎هایی از سوی نویسندگان آینده ‎نگر مواجه می‌شوم که می‌پرسند آیا دیگر چاپ
کتاب به روش سنتی می‌صرفد؟ پاسخ سریع من این است که کتاب‌های سنتی، کماکان برای مردم اهمیت دارند، حداقل فعلا. اما به‌منظور اطلاع از اهمیت آن‌ها برای سایر افراد، باید بگویم که بستگی دارد. اما همگان خواهان اطلاع از آینده‎ کسب‌وکار کتاب هستند. چه کسانی زنده خواهند ماند و پس از خاتمه‌ این نبرد، چه بر سر میدان نبرد می‌آید؟


البته که هیچ‌کس نمی ‎داند، اما در حال حاضر یک نمای کلی از مسیر پیش روی ما شکل گرفته و می‌توان گفت که آینده‎ ناشران سنتی چندان روشن و مطلوب نیست. در ادامه تعدادی از پیش‌بینی‎ ها آورده شده که حاصل تعامل هر روزه‎ من با نویسندگان، ناشران، واسطه ‎ها و سایر عناصر حاضر در این صنعت هستند:


1- قدرت آمازون کماکان افزایش خواهد یافت.

این پیش ‏بینی خیلی ساده است. شما بیش از پیش کتاب‎های الکترونیکی را مطالعه خواهید کرد و این به معنای رونق کسب‌وکار برای کیندل و اپ آن است. آمازون قدرت‌نمایی‌ خود در تمامی عرصه ‎های ممکن را در پشت صحنه ارائه می ‎دهد و در تعامل رودرروی خود با مشتریان، خیلی خوب و خوش‌رو برخورد می ‎کند. این امر اجتناب‌ناپذیر است.


2- ناشران سنتی تنها یک شانس دیگر دارند: با مخاطبین رابطه برقرار کنند.

ناشران سنتی بیش از پیش تناسب خود را از دست داده و به‌تدریج محو می‎ شوند، مگر اینکه بتوانند روابط واقعی را با مخاطبین شان برقرار کنند. آنچه اکثر افراد درباره‎ کسب‎ وکار کتاب نمی ‎دانند، این است که ناشران سنتی خود را در دل مخاطبان جا نمی ‎کنند و با آن‌ها رابطه شکل نمی ‎دهند. ناشران با نویسنده‎ ها معامله می ‎کنند و توجه شان به سمت توزیع ‎کننده ‎هاست، اما تقریباً هیچ شناختی نسبت به مخاطبانشان ندارند. در عوض، آمازون تمامی کتاب‎هایی که مشتریانشان می ‎خرند را می‎ شناسد و روابط نزدیکی را با آن‎ها می ‎سازد، کتاب‎های آتی را به آن‎ها پیشنهاد می ‎دهد، هر زمان که کتاب جدید نویسنده‎ محبوبشان منتشر شد به آن‎ها هشدار می‎ فرستد و ... . در عصری که مصرف‌کننده حکمرانی می‌‎کند، آمازون پیروز است و ناشران سنتی جایی ندارند. همین امر به شکست شان ختم خواهد شد.


3- یک استثنای جالب برای این الگو، انتشارات کسب ‎وکار هاروارد است. هاروارد را می‌توان یکی از نشریات سنتی دانست که در این دنیای جدید رشد کرده و این بالندگی، دقیقاً به خاطر برقراری روابط با مشتریانشان بوده است. هاروارد از طریق بلاگ‌های هاروارد، از طریق مجلات و هم‌‎اکنون از طریق پیوند نزدیک میان تلاش‎های خود برای چاپ کتاب‎ و سایر فعالیت‌ها، گروه مخاطبان و هواداران خود را درک می ‎‏کند و نحوه‎ برقراری ارتباط با آن‎ها را می‌داند. آنجا را مشاهده کنید؛ هاروارد تجسمی برای آینده است.


4- سایر متون مکتوب، کوتاه‌تر شده و به‌صورت آنلاین توزیع می‌شوند. بیش از پیش، شاهد کتاب‎های الکترونیکی کوتاه، آنلاین و قابل دانلود خواهیم بود و این مدل رواج زیادی پیدا خواهد کرد. آن‎ها نیاز ما به سرعت، دسترسی آنی و مطالعه‎ سریع را برآورده خواهند کرد. به ‎روزرسانی ساده و به‌کارگیری ویدئو در متن کتاب نیز از دیگر ویژگی‌های بدیهی و موثر این مدل هستند. این آینده است: شهر جدید واژگان.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران