درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 اسفند 1398 - 21:04   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد

  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد


ادامه ادامه مطلب دو

ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد
  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟
  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد
  ربیعی، مدیرکمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  هشدار: چت‌های گروهی واتساپ حریم خصوصی شما را به خطر می‌اندازد
  علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان شد
  صرفه‌جویی 32 میلیارد ریالی در واحد نورد گرم فولاد مبارکه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39649صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 10 مرداد 1398 - 16:21
بی‌اطلاعی مردم از عملکرد یک سازمان نشانه ضعف روابط عمومی و مدیر سازمان است
امروزه روابط عمومی واسط سازمان خود با افکار مردم است که اگر این ارتباط بخوبی برقرارنشود مردم از اقدامات و نتایج آن بی اطلاع وعملکرد آن سازمان زیر سوال می رود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امروزه روابط عمومی واسط سازمان خود با افکار مردم است که اگر این ارتباط بخوبی برقرارنشود مردم از اقدامات و نتایج آن بی اطلاع وعملکرد آن سازمان زیر سوال می رود.
 
 به گزارش شارا به نقل از اتحاد خبر،مدیر روابط عمومی اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دشتستان گفت: شخص محور نبودن اهمیت بسیار زیادی در حوزه روابط عمومی و رسانه دارد که مهمترین دستاورد آن نتیجه برعکس خواهد بود.
 
 وی روابط عمومی ها را حلقه اتصال سازمان ها و افکار مردم توصیف و اضافه کرد: افکار سنجی و نظرخواهی در برنامه های پیش روی روابط عمومی ها و برنامه های اجرا شده رمز موفقیت روابط عمومی هاست.
 
 ایمان خوشقدم با اشاره به اینکه پیگیری و مطالبه گری در فضای رسانه ای کار باید با جدیت انجام شود بیان داشت: باید فعالیت ها ابتدا بصورت توسعه محور و سپس تاثیرگذار مدنظر قرارداده شود تا در نهایت بصورت اطلاع رسانی به اطلاع مردم رسانیده شود.
 
 مسئول روابط عمومی اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: تکریم فرآیند و مستمر اصل ارتباطات است و این در صورتی است که خبرنگاران اصول حرفه ای خبرنگاری و امانت داری را دانسته و حفظ کند.
 
 وی در ادامه تصریح کرد: در کنار اصول حرفه ای خبرنگاری، تخصص گرایی در یک رسانه از اهمیت بسیاری برخوردار است تا ضعف های خود را در امور اطلاع رسانی به نحو شایسته انجام دهند.
 
 مسئول روابط عمومی اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان دشتستان بیان داشت: عدم مطلع بودن مردم از عملکرد یک سازمان نشانه ضعیف بودن روابط عمومی و باطبع مدیر آن سازمان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحوّل ژورنالیسم ایران


  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399 بزودی منتشر می شود


  علیه هوش


  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب


  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا


  ویروس کرونا و لغو تور تبلیغاتی آخرین فیلم جیمز باند در چین


  تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی


  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"