درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 30 مهر 1398 - 18:46   

لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل

  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد

  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه

  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد

  مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۷ روند رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۲۰
  سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی منصوب شد
  نشست شورای مدیران‌ روابط عمومی صنعت بیمه به میزبانی بیمه دی برگزار شد
  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت
  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها
  بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟
  دیجیتال
  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه
  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد
  تغییرات گوگل در گوشی‌های پیکسل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39644صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیپنجشنبه، 10 مرداد 1398 - 02:26
چگونه ناشران دیجیتالی با نرم افزارهای حذف تبلیغات در حال مبارزه هستند
به بهانه برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی - فرضیه آنها این است که اگر شما در زمان پردازش نرم افزارهای تبلیغاتی، مزاحم نشوید و وقت زیادی نگیرید، بیشتر کاربران اذیت نمی شوند و به دنبال مسدود کردن جریان درآمد شما نیستند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکی از بزرگترین مشکلاتی که امروزه ناشران آنلاین با آن روبرو هستند ، نرم افزار حذف تبلیغات است. برای اکثر افرادی که محتوای آنلاین ایجاد می کنند، همیشه این نیاز وجود دارد تا از کارشان درآمدزایی کنند. این تنها به جمع آوری سودهای عظیم مربوط نمی شود؛ بلکه بیشتر اوقات برای گذران زندگی است. متأسفانه بسیاری از کاربران اینترنت همیشه آماده نیستند تا با مطالب مطرح شده درگیر شوند، بنابراین اکثر ناشران برای تأمین اعتبار کار خود به دنبال تبلیغ کنندگان هستند.


این امر باعث افزایش استفاده از نرم افزارهای مسدود کننده  تبلیغات در سالهای اخیر و دردسر واقعی برای ناشران اینترنتی شده است که می توانند ۸۵ درصد از درآمد خود را از فروش تبلیغات کسب کنند.


چرا مردم از آنها استفاده می کنند؟

غالباً این فرضیه در بین ناشران و صنعت اینترنتی با هوش فناوری وجود دارد که مسدود کننده های تبلیغاتی به عنوان پاسخ به روند ردیابی و پروفایل کاربر، محبوبیت خود را بدست آورده اند. البته این موضوع در بین کسانی که بیش از همه ردپای خود در وب را نادیده می گیرند، اتفاق می افتد. اما بدون تردید برای بیشتر افراد این اتفاق می افتد. باید در نظر داشت که تبلیغات ارایه شده با محصولاتی لینک می شوند که شما قبلاً در موتور جستجو اشتباه گرفته اید، البته این عامل اصلی ایجاد انگیزه در استفاده از مسدود کننده های تبلیغاتی نیست.


دلایل بسیار کاربردی تری برای اینکه چرا به طور متوسط کاربر ممکن است به دنبال نرم افزار مسدود کننده تبلیغات باشند، وجود دارد. برای بسیاری از افرادی که ممکن است به بالاترین سرعت پهنای باند دسترسی نداشته باشند یا کسانی که از دستگاه های قدیمی برای گشت و گذار در شبکه استفاده می کنند، تبلیغ نرم افزارهای تبلیغاتی می تواند مزاحم بزرگی باشد، عملکرد را کاهش دهد، بارگذاری صفحه را به تاخیر بیاندازد و سرعت استفاده از سایت های بسیاری را تا حد ممکن کاهش دهد به طوری که غیر قابل خواندن نباشند.


چه کاری می توان انجام داد؟
واضح است که به نوعی سازش نیاز است تا به بازده ناشران و مطالب قابل استفاده برای گشت و گذار برسیم و گام بعدی ظاهراً به طور مشخص پیش روی ماست.


در سال ۲۰۱۴، طبق گفته PageFair؛ شرکتی که خدمات مسدود کردن ضد تبلیغ را ارائه می دهد؛ عمده محصولات نرم افزاری مسدود کننده تبلیغات دارای ۱۴۴ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان بود. این تعداد حدود ۵ درصد از کاربران اینترنت را نشان می دهد، اما این میزان در بین کاربران انگلیسی به ۱۵ درصد افزایش یافت و میزان استفاده از آن همچنان رو به رشد است.


مسدود کردن آگهی برای طرف خلاق صنعت که شروع به اقدام قانونی کرده است، به چنان مشکلی تبدیل شده که اخیرا ناشران آلمانی از سازندگان برنامه های تبلیغاتی مسدود شده شکایت می کنند. پرونده هایی از این دست در سایر حوزه های قضایی در دست بررسی است.


یکی از رویکردهای موفق تر و شگفت انگیزتر از طرف سایت پخش موسیقی Mixcloud به وجود آمد که شیوه جدیدی را برای پرسش از کاربران خود به زیبایی به وجود آورده است! آنها پیشنهاد کردند که بهتر است لیستی از آنها تهیه کنید یا در بسته حق بیمه آنها به اشتراک بگذارید، که در آن توضیح دهند چرا برای پشتیبانی از خدمات خود به درآمد تبلیغاتی نیاز دارند. رویکردهای سخت گیرانه تنها باعث می شود تا بازار نرم افزارهای مسدود کننده تبلیغات از دسترس بودن چنین نرم افزاری آگاهی پیدا کنند که منجر به تقویت چنین بازاری می شود.


استراتژی های فعال تر دیگری مانند حذف مزاحم ترین تبلیغات یا درخواست کاربران برای غیرفعال کردن نرم افزار مسدود کننده نیز استفاده شده است.


مسدود کردن محتوا برای افرادی که دارای مسدود کننده تبلیغات هستند راه حل دیگری است. این رویکرد توسط Forbes که افزایش زمان حضور کاربر در سایت ها در میان افرادی که شرایط را رعایت کرده اند، استفاده شده است.


اما مجبور کردن کاربران به انتخاب برای پرداخت هزینه، مشاهده تبلیغات یا ترک سایت یک قمار بزرگ برای ناشران محتواست. اینترنت یک منبع تقریباً نامحدود و بیشتر مطالب از چندین منبع در دسترس است، بنابراین باید در نظر گرفتن مسیر سختگیرانه با کاربران این خطر را به وجود می آورد که در نهایت شما را به این سمت می کشاند که شما بازدیدکنندگان خود را گاه و بی گاه به سمت رقبای خود هدایت کنید.


نگاهی به تجربه تبلیغات بیندازیم

هافینگتون پست ترجیح می دهد با نگاهی به کل تجربه تبلیغاتی، دلایلی را دنبال کند که کاربران در مرحله اول اقدام به مسدود کردن آگهی می کنند. فرضیه آنها این است که اگر شما در زمان پردازش نرم افزارهای تبلیغاتی، مزاحم نشوید و وقت زیادی نگیرید، بیشتر کاربران اذیت نمی شوند و به دنبال مسدود کردن جریان درآمد شما نیستند.


برای بسیاری از کاربران، ناشران به جای اینکه به نگرانی های ایدئولوژیک بپردازند، صرفاً با موارد عملی مقابله می کنند، این امر نیاز برای به کار بردن مسدود کردن آگهی ها نیست. بعلاوه، برای کاربر معمولی چندین پنجره پاپ آپ ( گونه ای از آگهی های اینترنتی به منظور بالابردن بازدید) است که باعث می شود آنها از تعامل با این سایت ها به شدت متنفر شوند، از جمله انیمیشن های رنگارنگ آزار دهنده و کارت های صوتی بیش از حد بلند که واقعاً باعث ایجاد مشکلات می شوند، خصوصاً وقتی در بدترین لحظه شروع به کار باشد.


شاید یک رویکرد مودبانه و اطمینان از تبلیغات در سایت شما که زیاد مزاحم نباشد، نقطه شروع خوبی باشد، اما مانند رویکردهای تبلیغاتی، کاملاً به مخاطب بستگی دارد.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری


  ۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر


  چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟


  سواد آمارى


  نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد


  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود