درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:05   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39636صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 9 مرداد 1398 - 16:47
نشست شورای معاونین با حضور مشاور ریاست ومدیر کل دفتر روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای برگزار شد
مشاور ریاست و مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای با اشاره به جایگاه روابط عمومی در تبیین خدمات دولت گفت: آگاهی رسانی خدمات به مردم می تواند سبب ارتقای رضایت جامعه مخاطب باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مشاور ریاست و مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای با اشاره به جایگاه روابط عمومی در تبیین خدمات دولت گفت: آگاهی رسانی خدمات به مردم می تواند سبب ارتقای رضایت جامعه مخاطب باشد.
 
 به گزارش شارا؛ منصورفخاران در نشست شورای معاونین اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان شمالی اظهار داشت: نقش روابط عمومی در تبیین خدمات دولت و نظام به جامعه، بی بدیل است.وروابط عمومی به عنوان چشم و گوش هر اداره می تواند مشکلات را شناسایی و درخواست ها ومطالبات جامعه مخاطب را دریافت کرده و با انعکاس به موقع آن به مدیر دستگاه، زمینه ساز سرعت دادن به حل مشکلات و پاسخ به مطالبات باشد.
 
 فخاران، با بیان اینکه این سازمان به جایگاه روابط عمومی و تقویت آن معتقد است افزود: تعامل با رسانه ها، یکی از ابزار مناسب برای دست یابی به اهداف و ارتقای رضایت مندی جامعه مخاطب است.
 
 مشاورریاست و مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای گفت: روابط عمومی زمانی موفق است که بارسانه ها تعامل خوب و مستمر داشته باشد و بتواند به موقع اقدامات و خدمات را اطلاع رسانی کند.
 
 وی افزود: خوشبختانه مدیرکل راهداری و حمل ونقل خراسان شمالی با مدیریت قوی و نیز اعتماد به روابط عمومی، توانسته است در فضای رسانه ای، نسبت نیازمندی های مخاطبان وپاسخ به مطالبات به خوبی اقدام کند.
 
 وی تصریح کرد: اکنون یکی از دغدغه های ما درسازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تصادفات در جاده ها است و در این زمینه باید توان رسانه ها به کار گرفته شود تا از شمار این سانحه ها کاسته شود.
 
 مشاورریاست و مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از عملکرد و مدیریت رسانه ای وتعامل با اصحاب رسانه از مهندس بدیعی مقدم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی تقدیر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد