درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 مهر 1399 - 19:39   

«سنگاپور»، برترین شهر هوشمند جهان در مقابله با کرونا

  «سنگاپور»، برترین شهر هوشمند جهان در مقابله با کرونا


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

سومین وبینار روابط عمومی حرفه ای برگزار می شود

  سومین وبینار روابط عمومی حرفه ای برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان ثبت نام مسابقات بین‌المللی مهارت (ابی لیمپیک) 2021
  مدیرعامل بانک سپه گفت: بزرگ‌ترین طرح سندیکایی نظام بانکی کشور با عاملیت بانک سپه اجرایی می شود
  گزارش دومین جلسه از سری وبینارهای روابط‌عمومی حرفه‌ای
  نشست مشترک شورای هماهنگی سیستان و بلوچستان با حضور سخنگوی دولت
  فرمول دموکرات‌ها برای تغییر خط‌مشی صنعت تکنولوژی
  سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد
  جمع‌آوری بازخورد‌ها و نظرات مشتریان
  دومین نشست کارگروه های ۲۰ گانه باشگاه تلاشگران ارزش آفرین کشور برگزار شد
  جایگاه رسانه‌ها در آموزش‌های کرونایی به جامعه
  «سنگاپور»، برترین شهر هوشمند جهان در مقابله با کرونا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39625صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 11 مرداد 1398 - 09:46
جواد قاسمی مدرس و پیشکسوت روابط عمومی: روابط عمومی ها باید آینده نگر سازمان ها باشند
در انتخاب دانشجو بایستی تجدید نظر شود و افرادی که واقعاً علاقمند این حوزه هستند جذب شوند تا روابط عمومی بتوانند در توسعه فعالیت های سازمان تاثیر گذار باشد و امکانات و مدیران و کارشناسان و منابع مالی مناسب جهت تحقق نگاه حرفه ای به آینده پژوهی و آینده نگری بخش روابط عمومی تحقق یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نگاه دولتی بودن به روابط عمومی در کشور موجب شده آینده نگری درآن کم رنگ باشد. نگاه آینده محور و منطقی تر به حرفه روابط عمومی این است که بایستی نگاه جامع تر به بخش خصوصی داشته باشد در این فضا وقتی بخش خصوصی می خواهد خدمات و محصولات خود را عرضه کند از تکنیک های روابط عمومی استفاده می کند که به بازاریابی نزدیک می شود.


اما در بخش های دولتی با بررسی آمارها هر سازمان و هر شرکتی بخشی به اسم روابط عمومی دارند که به شکل کاملا سلیقه ای اداره می شود ولی اگر در انتخاب مسئولین این بخش دقت نظر شود و روابط عمومی استاندارد وحرفه ای داشته باشیم موفق عمل می کند و به کمک آینده توسعه ای سازمان می آیند.


اگر روابط عمومی ها در این فضا از ابزار پیشرفته حوزه ارتباطات استفاده کنند در تدوین و اجرای برنامه های آینده موفق می شود برای تحقق این موضوع به کارگیری نیروی انسانی متخصص لازم و ضروری است.


ما شاهد هستیم خروجی رشته های دانشگاهی که در مراکز آموزشی اغلب تحصیل کرده اند در مشاغل دیگر به کار گرفته می شوند، نگاه به آینده روابط عمومی ایجاب می کند در تربیت نیروی متخصص سازو کار ها تغییر کند تا افرادی دارای تخصص خوش فکر و خلاق در این حوزه تربیت شوند.

 

در واقع در انتخاب دانشجو بایستی تجدید نظر شود و افرادی که واقعاً علاقمند این حوزه هستند جذب شوند تا روابط عمومی بتوانند در توسعه فعالیت های سازمان تاثیر گذار باشد و امکانات و مدیران و کارشناسان و منابع مالی مناسب جهت تحقق نگاه حرفه ای به آینده پژوهی و آینده نگری بخش روابط عمومی تحقق یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین روزنامه یومیه آمریکا با شعار «آگاهی = دانستن، قدرت است» کار انتشار خودرا آغاز کرد


  چگونه سازمانی «مسطح» طراحی کنیم؟


  اندازه‌گیری روابط‌عمومی در دنیای مدرن


  تقویم روز ارتباطات/ «مونه تو» روزنامه نگار، میهندوست و مولف ایتالیایی که شرایط روزنامه نگار بودن را به دست داد


  جمع‌آوری بازخورد‌ها و نظرات مشتریان


  یک قاضی آمریکایی فرمان حذف پیام‌رسان چینی «وی چت» را متوقف کرد


  بررسی تاریخچه نشریات اقتصادی در ایران/ انقلاب رسانه


  سومین وبینار روابط عمومی حرفه ای برگزار می شود


  کارکنان آمازون به دریافت رشوه برای دستکاری نظرات و فروش کالاهای ممنوعه متهم شدند


  «سنگاپور»، برترین شهر هوشمند جهان در مقابله با کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی