درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 بهمن 1398 - 06:14   

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد

  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
  محل کارتان استرس دارید؟
  مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39625صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 11 مرداد 1398 - 09:46
جواد قاسمی مدرس و پیشکسوت روابط عمومی: روابط عمومی ها باید آینده نگر سازمان ها باشند
در انتخاب دانشجو بایستی تجدید نظر شود و افرادی که واقعاً علاقمند این حوزه هستند جذب شوند تا روابط عمومی بتوانند در توسعه فعالیت های سازمان تاثیر گذار باشد و امکانات و مدیران و کارشناسان و منابع مالی مناسب جهت تحقق نگاه حرفه ای به آینده پژوهی و آینده نگری بخش روابط عمومی تحقق یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نگاه دولتی بودن به روابط عمومی در کشور موجب شده آینده نگری درآن کم رنگ باشد. نگاه آینده محور و منطقی تر به حرفه روابط عمومی این است که بایستی نگاه جامع تر به بخش خصوصی داشته باشد در این فضا وقتی بخش خصوصی می خواهد خدمات و محصولات خود را عرضه کند از تکنیک های روابط عمومی استفاده می کند که به بازاریابی نزدیک می شود.


اما در بخش های دولتی با بررسی آمارها هر سازمان و هر شرکتی بخشی به اسم روابط عمومی دارند که به شکل کاملا سلیقه ای اداره می شود ولی اگر در انتخاب مسئولین این بخش دقت نظر شود و روابط عمومی استاندارد وحرفه ای داشته باشیم موفق عمل می کند و به کمک آینده توسعه ای سازمان می آیند.


اگر روابط عمومی ها در این فضا از ابزار پیشرفته حوزه ارتباطات استفاده کنند در تدوین و اجرای برنامه های آینده موفق می شود برای تحقق این موضوع به کارگیری نیروی انسانی متخصص لازم و ضروری است.


ما شاهد هستیم خروجی رشته های دانشگاهی که در مراکز آموزشی اغلب تحصیل کرده اند در مشاغل دیگر به کار گرفته می شوند، نگاه به آینده روابط عمومی ایجاب می کند در تربیت نیروی متخصص سازو کار ها تغییر کند تا افرادی دارای تخصص خوش فکر و خلاق در این حوزه تربیت شوند.

 

در واقع در انتخاب دانشجو بایستی تجدید نظر شود و افرادی که واقعاً علاقمند این حوزه هستند جذب شوند تا روابط عمومی بتوانند در توسعه فعالیت های سازمان تاثیر گذار باشد و امکانات و مدیران و کارشناسان و منابع مالی مناسب جهت تحقق نگاه حرفه ای به آینده پژوهی و آینده نگری بخش روابط عمومی تحقق یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  محل کارتان استرس دارید؟


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد


  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی