درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 22:01   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39602صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 9 مرداد 1398 - 08:01
۸ استراتژی برای ارتقای محتوا
موج سواری خبری می تواند انواع مختلفی داشته باشد. همزمان که محتوا را ایجاد می کنید، نگاهی به رویدادهای مهم خبری بیاندازید و از آنها جویا شوید. برای مثال، می توان تعطیلات، رویدادهای ملی یا اخبار بین المللی را در نظر گرفت.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||مترجم|مریم میرعبدالحق|| برای ارتقای محتوا  از هشت استراتژی زیر استفاده کنید:


1. موضوعات پژوهشی با (کورا) Quora
کورا یک پلت فرم آنلاین است که در آنجا مردم سؤالات خود را ارسال می کنند.


در اکثر مواقع بسیاری از این سؤالات در مورد موضوعات صنعتی است. شما به عنوان یک متخصص در صنعت خود می توانید از دانش خود برای پاسخ دادن به این سوالات استفاده کنید و در عین حال افراد را با نام تجاری خود آشنا کنید. علاوه بر این Quora یک ابزار عالی برای ایده های محتوایی است. مردم اغلب سوالات خود را در آنجا مطرح می کنند زیرا موفق به پیدا کردن پاسخ در جای دیگری در اینترنت نیستند. کورا فضایی را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید آنجا را پر از نام تجاری خود کنید. افراد در Quora سوالات خود را مطرح می کنند، بعد از آن یک وبلاگ یا محتواهایی ارسال می شود که پاسخ مناسب را ارائه می دهد. سپس شما می توانید پاسخ Quora خود را به محتوای خود ارتباط دهید.


2. لایحه (موج سواری خبری) Newsjacking
ارتقاء محتوا (۱) موج سواری خبری چیست؟ تمرین استفاده از یک داستان خبری محبوب برای تقویت استراتژی بازاریابی B2B (فروش محصول یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر) و محتوا.


بیایید نگاهی به یک صفحه از کتاب "دیدبان بازار" بیندازیم. به سال ۲۰۱۴ برمی گردیم، سالی که در آن سریال (مرده متحرک) معروف شد، دیدبان بازار یک پستی تحت عنوان ۷ درس مدیریت از (مرده متحرک) منتشر کرد. این یک موضوع به طور معمول خشک بود و موضوعات معمولی و گفتگو های روزمره زندگی را سرد و بی روح می کرد.


موج سواری خبری می تواند انواع مختلفی داشته باشد. همزمان که محتوا را ایجاد می کنید، نگاهی به رویدادهای مهم خبری بیاندازید و از آنها جویا شوید. برای مثال، می توان تعطیلات، رویدادهای ملی یا اخبار بین المللی را در نظر گرفت.
کلمه احتیاط به این ترتیب است: هنگامی که شما بر روی داستانی با ماهیت تلخ موج سواری کار می کنید (مانند یک فاجعه طبیعی)، با سبک و ظرافت خاصی که سزاوار آن است، با آن برخورد کنید. به عبارت دیگر، این استراتژی می تواند یک راه اصلی پیش روی شما بگذارد. اگر هیچ نظری ندارید، موج سواری خبری نکنید.


3. محتوا را با یک فرد تاثیرگذار ایجاد کنید
عوامل موثر به طور برجسته افرادی هستند که در یک صنعت دارای پست و مقامی هستند و در آن زمینه ابعاد اجتماعی دارند. آیا این موضوع موثر است؟ بله بسیار زیاد، همانطور که توسط ۹۴ درصد از بازاریاب هایی تایید شده که از بازاریابی تاثیر گذار استفاده کرده اند و معتقد هستند که این موضوع کار می کند. همکاری با یکدیگر برای ایجاد محتوا به شما این امکان را می دهد تا بینش شخصی خود را بالا ببرید و از اشتراک گذاری محتوا بهره مند شوید. این نوع مشارکت به شما کمک می کند وامکان دسترسی به یک پایگاه مخاطبان تأثیرگذار را می دهد. آگاه باشید که وقتی با افراد تأثیر گذار کار می کنید، باید برای هر دو طرف سودمند باشد. این می تواند به معنی جبران خسارت برای مشارکت یا سایر موارد باشد. شما باید این جزئیات را با هر یک از عوامل تأثیرگذار در میان بگذارید.


4. مشارکت در رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی به بخش مهمی از استراتژی بازاریابی B2B تبدیل شده است. ارتقاء رسانه های اجتماعی می تواند به دو روش طبیعی و از طریق تبلیغات پرداختی انجام شود. در حال حاضر، اجازه دهید تا بر ارزیابی محتوای شما به طور طبیعی در رسانه های اجتماعی تمرکز کنیم و سپس در این پست به ارتقاء پرداخت می پردازیم.


ارتقاء محتوا (۲) ارتقا محتوای شما در رسانه های اجتماعی بدون چالش نیست. بین الگوریتم های پیچیده شبکه و طبیعت انسانی، محتوا می تواند به سختی مخاطبین شما را جذب کند. اما ناامید کننده نیست.


در ابتدا به کیفیت محتوای خود توجه کنید. محتوا را برای محتوا ایجاد نکنید - وقت بگذارید و اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما آن را ارزشمند می دانند. مطالعات نشان می دهد که محتوای طولانی مدت در رسانه های اجتماعی بهترین عملکرد را دارند. بنابراین تلاش می کنند تا در حد امکان جامع باشد. یکی دیگر از جنبه های موفقیت رسانه های اجتماعی، نمایه (پروفایل) شما است. اگر نمایه شما از آن پشتیبانی نکند، حس داشتن محتوای شگفت انگیزی را ندارید. نمایه ایده آل اجتماعی شامل تصاویر با کیفیت بالا، تمام اطلاعات شما در جای مناسب و اطلاعات شرکت شما به گونه ای است که فرهنگ شرکت شما را نشان می دهد.


5. رویدادها را برنامه ریزی کنید
هیچ چیز به اندازه یک رویداد صنعتی مخاطبان را هیجان زده نمی کند. این که آیا این یک کنفرانس، نمایشگاه تجارت یا یک رویداد آنلاین مانند وبینار(سمینار آنلاین) است، به شما این امکان را می دهد تا با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید و محتوای خود را تقویت کنید. حضور و مشارکت شما در چنین رویدادی تاثیر زیادی بر مخاطبان شما دارد. این موضوع باعث می شود تا اولین چیزی که به ذهن مخاطبان می رسد نام تجاری شما باشد. در طول رویداد از کلمات کلیدی در محتوا به نفع خود استفاده کنید.


راه های متعددی در چنین رویدادهایی وجود دارد تا شما بتوانید محتوای خود را ارتقا دهید. به عنوان مثال، شما می توانید:
برای مشارکت در گفتگوی عمومی داوطلب شوید.
هشتگ های مربوط به رویداد را در پست های اجتماعی خود قرار دهید.
در یک مصاحبه پادکست مشارکت کنید.
محتوای مربوط به رویداد را ایجاد و منتشر کنید.
رویدادهای کلیدی منتشر شده را دریافت کنید.


6. محتوا را خنثی کنید
ارتقاء محتوا (۳) فکر می کنم ایجاد محتوای مجدد مانند انجام یک نوسازی خانه است. شامل بدست آوردن آنچه که شما دوست دارید و آن را بهتر می کند.


بخشی از محتوایی را انتخاب کنید که شما را جذب می کند و خوراک تماشاگران شماست_شاید شامل یک پست وبلاگی‌ باشد که خوراک مردم است و یا اطلاعاتی که سهم زیادی در رسانه های اجتماعی به دست آورده است. سپس اقداماتی را برای بهبود آن انجام دهید. بهبود محتوای شما می تواند به سادگی با اضافه کردن اطلاعات بیشتر و تغییر عنوان برای رسیدن به مخاطبان جدید همراه باشد. شما همچنین می توانید آن را به طور کامل به یک دارایی دیگر مانند چک لیست یا یک ویدیو تبدیل کنید. چنین بازاریابی استراتژی بازاریابی محتوا را تقویت و به آن کمک می کند تا محتوا علاقه مخاطبان جدید را جلب کند.


7. پرداختن به تبلیغ در رسانه های اجتماعی
با توجه به اینکه رسانه های اجتماعی اصلی یک استراتژی ارزشمند هستند؛ بویژه اگر مخاطب پشتیبان آن باشد، پرداختن به تبلیغ محتوای شما می تواند به سرعت مورد نیاز محتوای شما برای جذب مخاطبان جدید کمک کند.


ارتقاء محتوا (۴) تبلیغات اجتماعی نه تنها برای تبلیغات محتوا، مانند یک کتاب الکترونیک به جنگ تبلیغاتی شما کمک می کند، همچنین می تواند برای تبلیغ پست های وبلاگ، عکس های خود و ویدیوهایی که بارگذاری می کنید نیز مورد استفاده قرار گیرد. همه چیزهایی را که می توانید درمورد مخاطبین خود داشته باشید یاد بگیرید و از آن اطلاعات استفاده کنید تا مخاطبانی را هدف قرار دهید که احتمالا بیشتر مورد توجه شما هستند. ارتقاء رسانه های اجتماعی یک علم دقیق نیست. بلکه بیشتر به صنعت خاص و مخاطبان هدف بستگی دارد. ممکن است لازم باشد قبل از اینکه با مخاطب خود مخالفت کنید، چند بار به تخته رسمی بازگردید. اما قطعا ارزش تلاش دارد. به عنوان یک پاداش اضافی، تحقیقات نشان می دهد که ارتقاء پرداخت در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک نیز رتبه بندی موتور جستجوی محتوا را افزایش می دهد.


8. از بازاریابی موتور جستجو استفاده کنید
چه کسی از ما از موتورهای جستجو مانند گوگل برای پیدا کردن آنچه که نیاز داریم استفاده نمی کنیم؟ مخاطبان ما دقیقا همین کار را انجام می دهند. با توجه به اینکه استراتژی های جستجوگرها به طور طبیعی برای کمک به شما بر روی گوگل قرار دارد، پرداختن به تبلیغات در Google Adwords نیز می تواند به شما یک مزیت بدهد. آیا تاکنون تحقیق کرده اید که چه کلماتی برای پیدا کردن نام تجاری شما مفید هستند. یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید که حجم جستجوی بزرگ را افزایش دهد، اما رقابت نسبتا کمی نیز دارد. این دو عامل اطمینان حاصل خواهد کرد که بدون اینکه کیف پول شما را تحت فشار قرار گیرد، برای شما موثر واقع شود.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد