درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 بهمن 1398 - 23:30   

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد

  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
  محل کارتان استرس دارید؟
  مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39591صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 7 مرداد 1398 - 14:00
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در حاشیه بازدید از بنگاه رسانه ای سرمایه گذاری آخرین خبر : بانک رفاه کارگران یکی از بانک های سود ده کشور است
دکتر محمدعلی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران و جمعی از مدیران این بانک از تحریریه روزنامه خراسان و بنگاه رسانه ای سرمایه گذاری آخرین خبر بازدید کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دکتر محمدعلی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران و جمعی از مدیران این بانک از تحریریه روزنامه خراسان و بنگاه رسانه ای سرمایه گذاری آخرین خبر بازدید کردند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، دکتر محمد علی سهمانی در حاشیه بازدید از بنگاه رسانه‌ای سرمایه‌گذاری آخرین خبر، در تشریح خدمات بانک رفاه برای مشتریانش گفت: ما بانک رفاه کارگران هستیم. هر چند که مخاطب کلی و عام ما همه مردم هستند، اما اولویت اصلی ما خانواده کارگران، مستمری بگیران و بازنشستگان هستند.


وی در ادامه افزود: افتخار بانک رفاه کارگران این است که از 60 سال گذشته به این خانواده بزرگ خدمت‌رسانی می‌کند. بانک ما یک بانک تجاری و در عین حال اجتماعی است، زیرا با بدنه جامعه و قشر متوسط و زحمت‌کش ارتباط نزدیکی دارد. تمام تلاش ما این بوده که در طول این سال‌ها با توسعه سبد خدماتی خود، حداکثر رضایت این عزیزان را فراهم کنیم.


مدیرعامل بانک رفاه به اختصاص بخش قابل توجهی از تسهیلات و خدمات بانک رفاه به سازمان تامین اجتماعی و حوزه‌های درمانی و اقتصادی زیرمجموعه آن اشاره کرد و افزود: ما در راستای حمایت از تشکل‌ها و کانون‌های بازنشستگی آنها را به شعب بانک رفاه در سطح استان ها معرفی می‌کنیم .


دکتر سهمانی اضافه کرد: ما طی سال‌های 97 و 98 تسهیلاتی خوبی به این کانون‌ها اختصاص داده‌ایم و اخیراً مبالغ چندین برابر افزایش یافته است. در سال 98 بصورت فصلی تسهیلات را تخصیص داده‌ایم و سهم مربوط به فصل تابستان در هفته‌های گذشته انجام شده است و کانون‌ها از روند پرداخت‌ها اظهار رضایت داشته‌اند. امیدواریم درآینده بهتر و بیشتر بتوانیم به این قشر خدوم و زحمتکش خدمت رسانی کنیم.


مدیرعامل بانک رفاه به نگاه متفاوت این بانک به موضوع سهم درآمد از تسهیلات و رعایت کامل ضوابط و مقررات ابلاغی شورای پولی و اعتبار بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: جهت‌گیری مدیران بانک رفاه همواره بر این بوده که منابع درآمدی را به سمت کارمزدها سوق دهند. به این معنا که در قبال ارزش افزوده‌ای که بانک برای مشتریان ایجاد می‌کند، سهمی به عنوان کارمزد و حق‌الزحمه بانک برداشت نماییم. بنابراین، رویکرد اصلی بانک رفاه در زمینه درآمدزایی، دریافت کارمزد در ازای خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان است.
دکتر سهمانی در ادامه عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا سهم درآمد از ناحیه تسهیلات را به تدریج کاهش داده و بیشتر درآمد خود را از طریق توسعه خدمات به مشتریان کسب کنیم. در حوزه درآمدزایی ناشی از تسهیلات نیز به دنبال این بودیم که بیشتر سهم درآمدی‌مان از ناحیه افزایش حجم تسهیلات باشد نه دریافت سود بیشتر از مشتریان.


وی خاطرنشان کرد: در مواردی که تسهیلات تکلیفی همچون قرض الحسنه، وام سیل زدگان یا رونق تولید در میان هست، حداقل سود ممکن را دریافت کرده‌ایم. هدف اصلی ما ارائه ارزش افزوده به مشتریان است و در سایر زمینه‌ها به حاشیه سود حداقلی اکتفا می‌کنیم.


مدیر عامل بانک رفاه، وجه التزام را صرفاً ابزاری برای تنبیه مشتریان بدحساب دانست و اذعان کرد: مشتریانی که به موقع تعهدات خود را ایفا می‌کنند، به هیچ عنوان وجه التزام پرداخت نمی‌کنند. آن دسته از مشتریانی که تعهداتشان به تعویق افتاده ولی آن را به صورت یکجا تسویه می‌کنند نیز مشمول پرداخت وجه التزام نمی‌شوند. اما آن مشتریان بد حسابی که از منابع بانک استفاده کرده‌اند، اما پول را بر نمی‌گردانند و التزامی به تعهد خود ندارند، با این ابزار به نوعی جریمه می‌شوند.


وی تأکید کرد: کارکرد وجه التزام باید محدود به تشویق مشتریان خوش حساب یا بعضاً تنبیه مشتریان بد حساب باشد. زیرا بانک ناچار است که بین این دو دسته از مشتریان خود رتبه‌بندی و تمایز قائل شود.


دکتر سهمانی در توضیح بیشتر چرایی اخذ وجه التزام خاطرنشان کرد: امروز در بانک رفاه کارگران و کل شبکه بانکی کشور، بیش از 95 درصد از منابع بانک‌ها از محل سپرده‌های مردم جمع‌آوری شده است و بانک از جانب سپرده‌گذاران و مشتریان خود وکیل است که از ثروت و امانت آنها امانت داری کند. بنابراین اگر بانک‌ها دقت لازم را در مراقبت از اموال مردم نکنند، موجب تضییع حقوق سپرده‌گذاران خواهد شد. لذا ما باید ضمن اینکه مشتریان خوش حساب را تکریم می‌کنیم، آن دسته از افرادی را که خود را ملزم به ایفای تعهدات خود نمی‌دانند، جریمه کنیم.


وی در ادامه افزود: با وجود تمام دلایل مذکور، سهم درآمدی بانک رفاه از محل وجه التزام تسهیلات تنها در حدود 4 تا 5 درصد است و امیدواریم که مردم با رعایت اصل امانتداری و برگرداندن به موقع تعهدات، به چرخش بهتر نقدینگی و اعطای تسهیلات به افرادی که نیاز فوری دارند کمک کنند.


دکتر سهمانی به تشریح اقدامات بانک رفاه برای آسیب‌دیدگان سیل اخیر اشاره کرد و گفت: از همان روزهای اول وقوع این حادثه دلخراش، بانک رفاه قبل از ابلاغ تکلیف از سوی مقامات و دولت به بانک ها، اقدامات خود را برای کمک به سیل زدگان آغاز و اولویت خود را بر طرف کردن گرفتاری مربوط به ذینفعان بانک و خانواده‌هایشان قرار داد. از همان ابتدا با سازمان تامین اجتماعی و بهزیستی تفاهماتی را داشتیم و تسهیلات خوبی را برای حمایت ار افراد تحت پوشش تخصیص دادیم.


وی اضافه کرد: در کنار این اقدمات، بانک مرکزی نیز تکالیفی را به نظام بانکی ابلاغ کرد که بانک رفاه هم در این بخش سهیم بود. همکاران عزیز من در سطح کشور نیز با جمع آوری کمک و حتی تخصیص بخشی از حقوق خود به یاری سیل زده‌ها شتافتند.


وی درباره وضعیت مالی و ترازنامه بانک رفاه گفت: برای ما باعث افتخار است که بانک رفاه در این دوره و دوره‌های گذشته، یکی از بانک های سودده کشور بوده است. هر واحد اقتصادی برای تداوم حیات و فعالیت خود حتما باید از ضرر و زیان اجتناب کند و برای سازمان خود و مشتریان ایجاد سود و ارزش افزوده داشته باشد. سوددهی یک بنگاه نشان از حرکت آن در مسیر رشد و توسعه دارد.


مدیرعامل بانک رفاه در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه بانک رفاه در سال های اخیر مسیر رو به رشدی را طی کرده است. هر ساله یک هدف گذاری حداقلی در سودآوری داشته ایم که نشان دهنده بزرگتر شدن، قوی تر شدن و مقاوم تر شدن بانک رفاه در برابر نوسانات است. این مطلب به نوبه خود موجب اطمینان خاطر مشتریان و ذینفعان ما خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


  محل کارتان استرس دارید؟


  رونمایی از پایگاه خبری توسعه تعاون و پورتال جدید بانک توسعه تعاون


  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی