درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 06:17   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39582صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 6 مرداد 1398 - 16:50
مدیرعامل بانک توسعه تعاون: حرکت به سمت کسب و کار بانکداری مبتنی بر دیجیتال یک ضرورت است.
جت الله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون که پیش از ظهر امروز به اتفاق اعضاء هیات مدیره، مدیران ستادی و روسای ادارات مستقل این بانک در نشست با دکتر عباس معمار نژاد معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی و عباس مرادپور مدیر کل امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی در محل این وزارتخانه حضور یافتند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حجت الله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون که پیش از ظهر امروز به اتفاق اعضاء هیات مدیره، مدیران ستادی و روسای ادارات مستقل این بانک در نشست با دکتر عباس معمار نژاد معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی و عباس مرادپور مدیر کل امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی در محل این وزارتخانه حضور یافتند.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک توسعه تعاون، در این نشست که با موضوع "بانکداری آینده و تحول دیجیتال" برگزار گردیده بود، دکتر عباس معمار نژاد معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی ضمن تاکید بر این موضوع که در بانکداری دیجیتال کسب و کار و فرایند ها مورد توجه قرار می گیرد و این در حالی است که در بانکداری الکترونیک استفاده از فناوری برای خدمت به مردم مورد توجه بوده است اظهار داشت: در بانکداری دیجیتال بازیگران جدیدی برای عرصه ارائه خدمات بانکی اضافه می شوند و فعالیت و خدمات بانکی از سیستم بانکی به اکو سیستم بانکی رهنمون می شود و بر مبنای تعاملی که بین اجزاء و بازیگران این اکو سیستم ایجاد می‌شود زمینه ارائه خدمات بهتر فراهم می شود. وی در همین رابطه افزود: هدف از برگزاری این نشست تاکید بر ضرورت تغییر از بانکداری الکترونیک به بانکداری دیجیتال، رسیدن به یک برداشت مشترک بین وزارت امور اقتصاد دارایی و شبکه نظام بانکی کشور و بررسی وضع موجود بانکداری الکترونیک برای اتخاذ یک استراتژی صحیح با رویکرد و کارکرد مشخصی برای اجرای این امر مهم می باشد.
 
 در ادامه حجت الله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: دوره ملاک قرار دادن مشاغل بانکی، تعداد پرسنل و تعداد شعب گذشته است و معیار توفیق و عدم توفیق کسب و کار بانکی و پیشرفت و موفقیت های آنان به مولفه های نظیر ابعاد و اندازه و ساختار مرتبط نمی‌گردد، بلکه به فعالیت‌های مبتنی بر بانکداری دیجیتال و نحوه و میزان مشارکت ذینفعان و احصاء منافع آنان می باشد. وی در این باره افزود: مزیت بانک توسعه تعاون بواسطه جوانی و برخورداری از نیروهای تحصیلکرده و متخصص باعث گردیده که از قابلیت و پتانسیل مناسب برای گذر از بانکداری سنتی به بانکداری الکترونیک و عبور از مرحله بانکداری الکترونیک به بانکداری دیجتیال برخوردار باشد که در این راستا فعالیت بانک توسعه تعاون و شروع عملیات بانک با آغاز بانکداری الکترونیک و برخورداری از ظرفیت این نحوه از خدمات رسانی بانکی بوده است که امروز پس از ده سال این بانک از یک سامانه متمرکز بانکداری مناسب در جهت انجام عملیات و خدمات بانکی و خدمات رسانی به مشتریان بهره مند می باشد و مسلما این امر به عنوان مقدمه ای ارزشمند و پشتوانه ای اساسی برای ورود به مراحل جدید در عرصه نظام خدمات رسانی بانکی مبتنی بر دیجیتال محسوب گردد.
 
 همچنین مهدیان گفت: این بانک تاکنون اقداماتی را در جهت حرکت به سمت بانکداری دیجیتال در قالب تعریف پروژه تدوین راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات، تشکیل شورای تحول که یکی از نتایج این شورا تلاش در جهت تغییر مدل کسب و کار و انتخاب و انعقاد قرارداد با مشاورهای مرتبط با کسب و کار بانکداری دیجیتال بوده، انجام داده است و در این خصوص اظهار امیدواری کرد که در سایه تدوین یک سند راهبردی و متعاقب آن تعریف نقشه راه و برنامه ریزی مدون بتوان مدل کسب و کار بانکداری دیجیتال را با حمایت و راهبری وزارت امور اقتصاد دارائی به صورت بومی شده و مختص بانک توسعه تعاون را پیاده سازی کرد.
 
 شایان ذکر است که در این نشست امیر هوشنگ عصار زاده عضو هیات مدیره، علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه بانک توسعه تعاون مطالبی را در خصوص وضعیت موجود بانکداری الکترونیک بانک توسعه تعاون، ظرفیت های زیر ساختی و پتانسیل سامانه متمرکز و جامع بانکداری الکترونیک و اقدامات صورت گرفته در ارتباط با حرکت به سمت بانکداری دیجیتال و بیان نقاط قوت ،ضعف ،فرصت و تهدید مطالبی را ارائه نمودند.
 
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران