درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 13:22   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39563صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 5 مرداد 1398 - 15:39
نکات روابط عمومی برای شرکت های امنیت سایبری
هنگامی که یک برنامه روابط عمومی به درستی طراحی و اجرا شود نه تنها می تواند آگاهی، بلکه یک جریان هدایت شده را ایجاد کند. هر یک از افراد شرکت KPMG در شرکت های نوپا باید در تبلیغات دیجیتال و روابط عمومی هوشمند سرمایه گذاری کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|||مترجم|مریم میرعبدالحق|| حملات سایبری در سراسر جهان رو به افزایش است. هرگز تقاضای بیشماری تا به امروز برای خدمات امنیتی وجود نداشته است و این خدمات باید در یک دنیای دیجیتال خود را به بازار عرضه کنند.


از شرکت های بزرگ گرفته تا خطوط هوایی و بیمارستان ها، حفاظت از داده ها بسیار مهم است. در ماه مارس، آژانس جمع آوری مدارک پزشکی امریکا؛ جمع کننده بدهی مربوط به مراقبت های بهداشتی آمریکا، متوجه شد که بیش از یک سال است که قوانین آنها نقض شده و اطلاعات مربوط به میلیون ها مشتری در تمام شرکت های پیمانکاری آژانس جمع آوری مدارک پزشکی امریکا مانند LabCorp به خطر افتاده است.

 

 ما در سال گذشته شاهد شرکت های دیگری مانند British Airways و T-Mobile بودیم که قربانی ransomwareباج افزار (نوعی بدافزار است که دسترسی به سیستم را محدود و از قربانی درخواست باج می کند) و نقض های سایبری شده بودند و از همه بدتر اینکه متاسفانه اکثر این شرکت ها آماده مواجه با این تهدیدها نیستند.


شیوع چنین حملاتی بیش از پیش به امنیت سایبری می پردازد و کسانی که خدمات امنیتی بحرانی را ارایه می دهند، می توانند از تقاضای رو به رشد بازار بهره مند شوند. ایجاد روابط عمومی بهتر، درآمدها را تحت تأثیر قرار خواهد داد. هنگامی که یک برنامه روابط عمومی به درستی طراحی و اجرا شود نه تنها می تواند آگاهی، بلکه یک جریان هدایت شده را ایجاد کند. هر یک از افراد شرکت KPMG در شرکت های نوپا باید در تبلیغات دیجیتال و روابط عمومی هوشمند سرمایه گذاری کنند.


یک دفتر برای پاسخ سریع رسانه ای داشته باشید.
مدیران اجرایی و رهبران صنعت می توانند خود را به عنوان کارشناس از طریق یک تیم پاسخگویی فعال معرفی کنند. داشتن یک پروتکل برای پاسخ سریع به آخرین اخبار و روند صنعت، کلید اصلی بدست آوردن کشش در دنیای دیجیتال است.

 

مدیران به راحتی می توانند اسامی و بینش های خود را در اخبار به سادگی با اظهارنظر درمورد نقض اطلاعات یا سایر داستان های مهم، به اشتراک بگذارند. آنها به زودی شروع به سخنرانی در کنفرانس ها می کنند و در مورد مقالات سایبری در نشریات مهم اظهار نظر خواهند کرد. داشتن

 

تیمی آماده که اخبار را اسکن و فرصتهای پیشگیرانه را جستجو کند، حیاتی است. با این حال، پنجره ای برای پاسخ به فرصت های خبری در کوتاه ترین زمان ممکن که احتمالا چهار ساعت است قرار دهید، شرکت های جنجالی احتمالا بیشتر از یک برنامه پاسخگویی سریع بهره مند خواهند شد.


گزارش های سه ماهه یا هفتگی بازاریابی تولید کنید

گزارش دستاوردها و حملات پیشگیرانه، راهی عالی برای ایجاد آگاهی است. گزارش های تجاری و دیگر نشریات غیرمعمول مشتاق به ارایه مطالعات موردی خاص هستند. برجسته کردن مزایای قابل ملاحظه خدمات شما، مشتریان شما را خوشحال خواهد کرد. مزیت رسانه ای چنین مطالعاتی، تنها برای یک کسب و کار با تکنولوژی اختصاصی ارزشمند است. در نتیجه بر روی درآمدها و نتیجه محصول خود تمرکز کنید.


تمرکز بر سود، نه فناوری
رسانه های فنی و تحلیلگران ممکن است علاقه مند به جستجو در تمام جنبه های پیشنهاد شما باشند، اما مراقب از دست رفتن ویژگی های فناوری خود باشید. برای اکثر مخاطبان بهتر است که محصول شما به صورت یک تصویر "بزرگ" ارایه داده شود به گونه ای که تمرکز بر روی مزایا و نه صرفا مجموعه ای از ویژگی ها باشد. تاکتیک های ترسناک خوشایند نیستند، اما برای گفتن داستان هایی درباره موفقیت و برای محافظت از دارایی های حیاتی شما قدرتمند هستند.


برچسب قیمت را در معرض خطر قرار دهید
خطرات امنیتی در بسیاری از سطوح وجود دارد. سرمایه گذاری در محتوا و مزایایی مشاهده خواهد شد که برای افرادی که قرار دادها را امضا می کنند و این موضوع زمانی معنی دار خواهد بود که آنها درک کنند چگونه خطرات سایبری بر درآمدها تاثیر می گذارد. البته این فقط یک اختلال در عملیات نیست اغلب تاثیرات آنقدر اساسی است که می تواند برای سالها باقی بماند.


سرمایه گذاری در سفارشی سازی کاربر
همه کاربران یکسان نیستند، پس چرا باید یک بسته سایبر سایتی به یک اندازه متناسب برای همه رویکردها طراحی شود؟ مهم است که شرکت ها بسته های متعددی را برای مشتریان چه برای یک فرد، یک کسب و کار کوچک که به دنبال دیده شدن است یا یک شرکت بزرگ در نظر بگیرند...


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد