درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 مهر 1399 - 22:23   

اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی

  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی


ادامه ادامه مطلب یک

بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا

  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا

  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها!
  بازدید مسول وکارشناسان روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب از مراکز بهزیستی
  گزارش برگزاری وبینار تخصصی نظرسنجی و روابط عمومی برتر
  زمانی یک سازمان موفق خواهد بود که روابط‌عمومی پویا یی داشته باشد
  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی
  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  اشتباهات در فروش
  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق
  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39525صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 2 مرداد 1398 - 19:55
حجت‌اله صیدی: تربیت بانکداران برتر، اقتدار بانک صادرات ایران تا افق ١٤١٠ را تضمین می‌کند
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: تربیت بانکداران برتر، اقتدار بانک صادرات ایران تا افق ١٤١٠ را تضمین می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: تربیت بانکداران برتر، اقتدار بانک صادرات ایران تا افق ١٤١٠ را تضمین می‌کند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در مراسم افتتاحیه دوره‌های آموزشی ویژه بانکداران برتر که با حضور جمعی از مدیران ارشد و ١١١ تن از بانکداران برتر شبکه بانک صادرات ایران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که سازمان‌ها با آن مواجه هستند، بحث جانشین‌پروری و تربیت مدیران برتر است و خوشبختانه بانک صادرات ایران در عمر ٦٧ ساله خود، این مسیر را با موفقیت پشت سر گذاشته و نیروهای توانمندی را تربیت کرده و اغلب مدیران این بانک از بدنه آن بوده‌اند.


وی با تأکید بر اهمیت آموزش ضمن خدمت کارکنان، خاطرنشان کرد: امروز بانکداری کار پیچیده ای است و بزرگترین بانکداران دنیا که به دانش روز بانکداری و ابزارها و مهارت‌های مختلف آراسته هستند نیز باید دوره‌های آموزشی حین خدمت را بگذرانند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه تلاش شده دوره‌های مذکور مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شود، ابراز کرد: با توجه به سرعت تغییر و تحولات، لازم بود یک بازه زمانی در مدت چهار ترم در نظر گرفته شود و نیروهای توانمند و کارآمد دوره‌های آموزشی یادشده را گذرانده تا نگرانی از بابت آینده بانک نداشته باشیم. خوشبختانه همکاران نیز با انرژی، علاقه و اطلاعات خوبی که داشتند وارد میدان شده و با استقبال خود باعث افتخار سازمان شدند.


صیدی همچنین با اشاره به برگزاری موفق مجمع عمومی عادی سالانه بانک (منتهی به 97/12/29) افزود: پس از برگزاری مجمع، اطلاعات مالی سه ماهه اول سال ٩٨ روی کدال قرار گرفت و این امر مبین این بود که بانک از نقطه سر به سری عبور کرده و وارد مرحله سودآوری شده است.


مدیرعامل بانک صادرات ایران تصریح کرد: گام اول، متوقف کردن افزایش زیان، گام بعد، کاهش زیان و قدم آخر، ورود به مرحله سودآوری است که محقق شد و امیدواریم قدم‌های بعدی نیز با کمک همکاران شبکه برداشته شود.


وی با اشاره به اینکه سازمان باید توسط افراد کارآمد و باانگیزه اداره شود، افزود: این دوره‌های آموزشی ٢٠ تا ٢٥ درصد توانایی لازم را به همکاران می‌دهد و مابقی به سعی و تلاش شخص برمی‌گردد. به طور مثال، صدها نفر از دانشگاه‌های معتبر فارغ‌التحصیل می‌شوند، اما معدود افرادی که با انگیزه وقت گذاشته و با امید پیش رفتند، به جایگاه‌های بالا می‌رسند.


معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌های انسانی نیز در این مراسم، با قدردانی از توجه خاص مدیرعامل بانک به بحث آموزش گفت: در سال ٩٧، دستورالعمل «تربیت بانکداران برتر» تدوین و تصویب شد و رؤسای شعب با حداکثر ٢٢ سال سابقه خدمت مشمول این طرح شدند. ملاک انتخاب افراد نیز بر مبنای عملکرد شش ماهه اول سال ٩٧ بود و کسانی که عملکردشان از میانگین شبکه بالاتر بود، برگزیده شدند.


سیدبیوک موسوی با بیان اینکه از ٥٠٠ نفر پذیرفته‌شده آزمون، ٢٢٥ نفر بعد از مصاحبه انتخاب شدند، افزود: دوره‌های آموزشی شامل حسابداری پایه، ابزارهای ریاضی در تحلیل مسائل و هوش هیجانی است.


در ادامه این مراسم، چند نفر از پیشکسوتان صنعت بانکداری به بیان تجربیات خود پرداخته و به سؤالات همکاران پاسخ دادند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک چرخه عمر محتوا


  استراتژی‌های پاسخگویی به سوالات مشتریان


  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق


  چگونه تنوع را در محل کار افزایش دهیم؟


  اشتباهات در فروش


  تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگل


  انتشار بیش از ۶ هزار خبر در شبکه‌های اجتماعی دانشگاه بیرجند


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  6 نکته برای بهبود استراتژی روابط عمومی آنلاین در زمان شیوع کرونا


  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی