درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 - 09:50   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی

  نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ

  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت حرکت بدنی در ارایه سخنرانی
  دومین جلسه روابط عمومی ادارات شهرستان اشکذر برگزار شد
  نخستین جشنواره خبر خوب هرمزگان برگزار می شود
  نشست مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای کرمان
  روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی
  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط ‌عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر: روابط عمومی‌ها عنصر مطالبه‌گری را فراموش نکنند
  انتصاب مسئول روابط عمومی سازمان عمران شهرداری کرج
  انتصاب معاون روابط عمومی استانداری مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39510صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 1 مرداد 1398 - 15:52
روابط عمومی ها مرکز و پردازش اطلاعات دستگاه های اجرایی باشند
علی گودرزیان گفت: روابط عمومی ها باید گوش شنوای دستگاه و در پی آن، مرکز و پردازش اطلاعات دستگاه های اجرایی باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| علی گودرزیان گفت: روابط عمومی ها باید گوش شنوای دستگاه و در پی آن، مرکز و پردازش اطلاعات دستگاه های اجرایی باشند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنااز لرستان، گودرزیان در نشست مشترک اعضای کمیته فرهنگی ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه و مسئولین روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ضمن یادآوری اهمیت روابط عمومی های دستگاه ها و نهادهای دولتی ،اظهار کرد: روابط عمومی ها علاوه بر این که همه بر این باور هستیم چشم بینای دستگاه هستند، بی شک باید گوش شنوای دستگاه و در پی آن، مرکز و پردازش اطلاعات دستگاه ها هم باشند.


اوافزود: روابط عمومی ها می توانند با تکنیک های هنری به موضوع ترویج نماز و برگزاری هرچه باشکوه تر شدن نماز جمعه ورود پیدا کنند.


گودرزیان تصریح کرد: امیدواریم به اهداف اصیل برگزاری نماز جمعه برسیم و برپایی این فریضه الهی باعث شود از زشتی ها و پلشتی ها دوری بجوییم و در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی خدمتگزارانی صادق، درستکار و دست پاک باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  روزنامه نگار در نقش آموزگار و پاسدار دمکراسی


  جورج مور: خاطره نگاری و بیوگرافی نویسی «پندآموز» و خدمت به جامعه اند


  ایده منتخب/ پیاده سازی سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی


  بانک آینده در مسیر جدید روابط عمومی


  برای جلوگیری از بروز مشکلات از برنامه های پروژه استفاده کنید


  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط عمومی


  نشست مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای کرمان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی