درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 18:43   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39509صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 1 مرداد 1398 - 15:51
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان: مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت تقویت روابط عمومی‌ها اقدام کنند
محمد آریان‌پور گفت: روابط عمومی‌ها با علم و هنر خویش بایستی در تعمیق باورها و فرهنگ اسلامی در جامعه نقش آفرین باشند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| محمد آریان‌پور گفت: روابط عمومی‌ها با علم و هنر خویش بایستی در تعمیق باورها و فرهنگ اسلامی در جامعه نقش آفرین باشند.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنااز لرستان، آریان‌پور که در نشست مشترک اعضای کمیته فرهنگی ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه و مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان سخن می گفت با بیان این مطلب ،اظهار کرد: یکی از تفاوت‌های جامعه اسلامی با جوامع غیر اسلامی و مهمترین تفاوت دولت و نظام اسلامی با دولت ها و نظام های سیاسی غیر اسلامی توجه به اقامه نماز و نماز جمعه است .
 
 او افزود: همه ما بعنوان دستگاه اطلاع رسانی -تبلیغی در دولت اسلامی در قبال شکوه و عظمت این فریضه الهی- سیاسی که امروزه به نهادی پربرکت در کشور تبدیل شده است مسئولیت داریم.
 
 سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان با اشاره به اهمیت و نقش تاثیر گذار روابط عمومی ها در جامعه ،افزود: روابط عمومی‌ها بایستی با علم و هنر خویش در گسترش فرهنگ اسلامی و تعمیق باورهای دینی در جامعه نقش آفرین باشند و در این راه از شیوه‌های گوناگون تبلیغی هنری بهره برداری کنند.
 
 آریان پور با گرامیداشت فرا رسیدن چهلمین سال برپایی نماز جمعه در کشور افزود: روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی با ترویج و تبلیغ شعائر اسلامی به ویژه در مبحث نماز جمعه زمینه حضور و مشارکت همکاران و مخاطبان دستگاه متبوع خویش را در این فریضه الهی- سیاسی نماز جمعه فراهم آورند و در تثبیت و تداوم حضور باشکوه آنان به نحو موثری برنامه‌ریزی و اقدام کنند.
 
 او با اشاره به اینکه لرستان دارای ظرفیت‌های خدادادی طبیعی فراوانی است و آن گونه که باید شناخته نشده و مغفول مانده‌ اند، خاطر نشان کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان زبان گویای سازمان‌ها و به خاطر اهمیت و تأثیر گذاری که دارند تلاش کنند تا ظرفیت‌های استان را به کل کشور و حتی دیگر نقاط جهان بشناسانند.
 
 آریان‌پور توجه بیشتر مدیران را به مبحث روابط عمومی امری ضروری عنوان کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت تقویت روابط عمومی‌ها اقدام کنند چرا که روابط عمومی ها به عنوان زبان گویا، چشم و گوش سازمان وظایف خطیری بر عهده دارند و زیبنده نیست به ضعف دچار شوند.
 
 او یادآورشد: چنانچه روابط عمومی هر دستگاه اداری در زمینه رفع مشکلی در بحث نماز جمعه و مساجد اقدامی عملی به انجام رساند که مورد تایید دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه استان واقع شود آن روابط عمومی مورد تقدیر و تشویق قرار خواهد گرفت.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد