درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 - 17:03   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020

  ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ

  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ


ادامه ادامه مطلب سه

واتساپ باز هم سرویس جدید ارائه کرد؛ این بار ارسال تصاویر متحرک

  واتساپ باز هم سرویس جدید ارائه کرد؛ این بار ارسال تصاویر متحرک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020
  مهارت چیست؟
  ثبت نام خبرنگاران متقاضی مسکن طی روزهای آتی
  نحوه استفاده از وسایل دیداری در هنگام سخنرانی
  اعضای جدید هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران انتخاب شدند
  11 پیام کنفرانس روابط عمومی 1398
  واتساپ باز هم سرویس جدید ارائه کرد؛ این بار ارسال تصاویر متحرک
  بانک رفاه اعلام کرد/ دستور العمل اجرایی جدید بخشودگی سود تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال
  کارکنان بانک رفاه در المپیاد علمی شبکه بانکی بر صدر ایستادند
  با سه اصل اطلاع‌یابی، اطلاع‌شناسی و اطلاع‌رسانی استوار، روابط عمومی اطلاع مدار را سازمان‌دهی کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39484صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 31 تیر 1398 - 23:07
روابط عمومی ها و فضای مجازی!
روابط عمومی ها باید با آگاهی از این موضوع در دام برخی کانالهای بی نام و نشان نیفتند و وقت خود را صرف جوابیه نکنند چراکه این کانالها با هدف تخریب و گاهی با اهداف اغراض سیاسی و باجگیری مبادرت به انتشار اخباری می کنند که هیچ سندیت نداشته و منبع مشخصی نیز ندارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جهان امروز و قرن حاضر با پدیده یی بی بدیل مواجه شده است که به فضای مجازی نام گرفت.


فضایی لایتناهی که تمام کره خاکی را در نوردید و هر جا لازم بود توشه یی از آن گرفت و آن را با کمترین زمان و فرصت ممکن دست به دست به تمام قاره ها برد تا پیش از آن که رسانه های جمعی بخواهند حرف و خبری از آن به میان آورند این فضا بود که بدون هیچ سیاست و سانسوری چرخید.


در این بین سازمان های دولتی نیز با اتخاذ سیاست‌هایی وارد این فضا شدند تا مخاطبان شان را از عملکرد و فعالیت های خود آگاه سازند و به قول معروف از این قافله عقب نمانند.


در این وادی بی تردید وظایف روابط عمومیها سنگین تر و حساس تر شد، چرا که باید بازخوردهای مخاطبان را رصد کرده و گاهی هم در کانالها به پاسخگویی انتقادت و تهیه جوابیه ها و... بپردازند.


از این رو وظایف روابط عمومی در این چرخه دچار تحولی شگرف شده است که منبعث از همین فضای مجازی است.


فضایی که وقت معینی ندارد، روزهای تعطیل و غیر تعطیل ندارد و همواره در 24 ساعت مخاطبان خاص و عام آماج اطلاعاتی هستند که بعضا هیچ منبع مشخصی ندارد و از هر سو آزادانه بدست مخاطب می رسد.


روابط عمومی ها باید با آگاهی از این موضوع در دام برخی کانالهای بی نام و نشان نیفتند و وقت خود را صرف جوابیه نکنند چراکه این کانالها با هدف تخریب و گاهی با اهداف اغراض سیاسی و باجگیری مبادرت به انتشار اخباری می کنند که هیچ سندیت نداشته و منبع مشخصی نیز ندارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  نشست مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای کرمان


  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط عمومی


  الگویی برای روابط عمومی ها در مواجهه و مدیریت اخبار، تصاویر و ویدئوهای جعلی


  هدایت گری اصول اولیه مدیریت در سازمان ها


  انتصاب مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد


  مدیرعامل شرکت ملی پست بر لزوم توسعه فعالیت روابط عمومی و تبلیغات شبکه پستی تاکید کرد


  اهمیت حرکت بدنی در ارایه سخنرانی


  اعضای جدید هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران انتخاب شدند


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر: روابط عمومی‌ها عنصر مطالبه‌گری را فراموش نکنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی