درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:46   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3948صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 11 تیر 1392 - 19:26
مقایسه ویدئوهای تبلیغاتی آنلاین با تبلیغات تلویزیونی
برندهایی که تمایل به انجام تبلیغات تلویزیونی دارند می توانند گزینه انجام تبلیغات ویدئویی آنلاین را نیز مد نظر قرار دهند.
  

تلویزیون برترین رسانه تبلیغاتی حال حاضر دنیا از لحاظ میزان صرف هزینه است. اما به تازگی نظرسنجی از بازاریابان برندهای بزرگ دنیا در خصوص تبلیغات ویدئویی آنلاین و تبلیغات در تلویزیون انجام شده که نتایج جالبی از آن به دست آمده که در این مطلب به آن ها پرداخته می شود.

برای مقایسه تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات ویدئویی آنلاین در این نظرسنجی دو عامل میزان آگاه سازی (Awareness) و میزان مشارکت (Engagement)  با هم مقایسه شده اند. منظور از آگاه سازی ، همان طوری که از نامش پیداست آگاه کردن مخاطبان از برندها و یا محصولات یا خدمات آن ها است و منظور از مشارکت ، فعالیتی است که مخاطبان باید انجام دهند. مثلا در تبلیغ تلویزیونی از مخاطب خواسته می شود تا با شماره تلفنی تماس بگیرد ، به وب سایتی مراجعه کند و یا عددی را به شماره ای اس ام اس کند و در صورت محقق شدن این فعالیت از سوی مخاطب مشارکت صورت گرفته است. در مورد تبلیغات ویدئویی آنلاین نیز به همین صورت است. کاربر با مشاهده تبلیغات ویدئویی می تواند به آدرس وب سایتی که گفته شده مراجعه کند و یا اطلاعات کافی در مورد ویدئو را به صورت آنلاین به دست آورد و راحت تر به مشتری تبدیل می شود. بازاریابان برندهای بزرگ در مجموع نظر مثبت تری در مورد تاثیر تبلیغات ویدئویی آنلاین نسبت به تبلیغات تلویزیونی دارند.

 

مقایسه تبلیغات ویدئویی آنلاین با تبلیغات تلویزیونی

 

در تبلیغات تلویزیونی نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا نسبت به تبلیغات اینترنتی صرف هزینه بیشتری صورت می گیرد اما در صورتی که بودجه انجام تبلیغات تلویزیونی به تبلیغات ویدئویی اینترنتی اختصاص یابد طبق نتایج نظرسنجی فوق ممکن است نتایج مثبت بیشتری داشته باشد.

دو نمونه از انجام تبلیغات ویدئویی آنلاین در سایت یوتیوب مطابق با تصویر زیر است.

 

مقایسه تبلیغات ویدئویی آنلاین با تبلیغات تلویزیونی

 

نکات بازاریابی

نکته ای که از این مطلب می توان آموخت این است که برندهایی که تمایل به انجام تبلیغات تلویزیونی دارند می توانند گزینه انجام تبلیغات ویدئویی آنلاین را نیز مد نظر قرار دهند. با این کار هم هزینه کمتری صرف می شود و هم ویدئو به مخاطبان مرتبط بیشتری نشان داده می شود. به عنوان مثال در تبلیغات آنلاین ویدئویی می توان تنها ویدئو را در صفحاتی نمایش داد که در آن محتوایی در مورد یک موضوع خاص مانند آشپزی وجود دارد.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد