درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 21 فروردین 1400 - 19:52   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


ادامه ادامه مطلب دو

یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی

  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی

  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نگاهی ارتباطی به ماسک
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی
  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
  عزای ملی چیست؟
  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
  دستاورد دیگری در سال جهش تولید؛ پشتیبانی فولاد مبارکه در تامین مواد اولیه صنعت فولاد/ تثبیت جایگاه بزرگترین آهک ساز خاورمیانه توسط فولاد سنگ
  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
  مسابقه بزرگ زیست محیطی تهران رسانه
  ویژه نامه استانی روزنامه ایران با محوریت شهر سرخ رود منتشر شد
  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39453صفحه نخست » فناوری نودوشنبه، 16 فروردین 1400 - 12:01
پنج نکته برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی
مدیریت بحران رسانه های اجتماعی چیزی نیست که جدا از هم باشد و باید بخشی از برنامه ارتباطات کلی بحران شما باشد. این بدان معنی است که شما درباره آنچه که باید انجام شود، فکر کرده و برنامه داشته باشید. طرح شما باید یک سند زنده باشد و به صورت منظم بررسی شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| استوارت بروس |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| این پنج گام روابط عمومی برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا آن را انجام دهید.


۱) یک طرح ارتباطات بحران داشته باشید
مدیریت بحران رسانه های اجتماعی چیزی نیست که جدا از هم باشد و باید بخشی از برنامه ارتباطات کلی بحران شما باشد. این بدان معنی است که شما درباره آنچه که باید انجام شود، فکر کرده و برنامه داشته باشید. طرح شما باید یک سند زنده باشد و به صورت منظم بررسی شود.


۲) گوش کنید، درک کنید و یاد بگیرید
شما باید از ابزار شنوایی اجتماعی برای نظارت بر سیستم عامل رسانه های اجتماعی استفاده کنید. احتمالا شما می خواهید تماشاگر تغییر روند و همچنین مسائل خاص و گفتگوهایی باشید که ممکن است مشکلی ایجاد کنند.


3) اجرای خوب حاکمیت رسانه های اجتماعی
امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها نوعی از حکومت رسانه های اجتماعی را در دست دارند. با این حال، زمانی که من سیاست های رسانه های اجتماعی را برای مشتریان بررسی می کنم، آنها اغلب تاریخ گذشته هستند و نیاز به تجدید نظر دارند.


4) بدانید که چه موقع پاسخ دهید و چه زمانی پاسخ ندهید
بخشی از برنامه ارتباطات بحران شما، یک نمودار جریان را برای کمک به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید پاسخ دهید یا نه، در اختیار شما قرار می دهد.


5) یک شبیه سازی را اجرا و همه چیز را تمرین کنید
یک طرح ارتباطات بحران تنها زمانی خوب است که به طور جدی آزمایش شده باشد. بهترین راه برای این کار این است که یک شبیه سازی بحران را اجرایی کنید که در آن بتوانید پاسخ های خود را تکرار کنید.


بسته به اندازه سازمان و بودجه شما این موضوع می تواند از یک شبیه سازی نسبتا ساده یا یک شبیه سازی بسیار پیچیده تر با دوربین های تلویزیونی و یک "سندباکس دیجیتالی" برای شبیه سازی سایت های خبری آنلاین و رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  7 اصل برای حفظ انسجام جلسات


  مزیت‌های سخنرانی‌ها


  هنر شنیدن دیگران


  هوا همیشه تاریک و سرد است برای درماندگان


  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی