درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 شهریور 1398 - 10:13   

فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید

  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی عکاسی

  روز جهانی عکاسی


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود
  پایان تعطیلی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان
  تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی
  انتصاب رئیس روابط عمومی کمیته پیشکسوتان
  91 سال، پر افتخار/ عمل به مسئولیت اجتماعی، نقطه قوت بانک ملی ایران
  ارتباط تلفنی مدیران ارشد بانک ملی ایران با مردم به مناسبت هفته دولت
  آغاز ثبت نام جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران
  دیدار صمیمی مدیرعامل با مشتریان بانک سپه/ چقازردی: برنامه اصلی بانک حمایت از واحدهای تولیدی است
  دولت کویت تلاش های "بدبینانه" روابط عمومی را محکوم کرد
  ثبت بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39453صفحه نخست » رادیو روابط عمومییکشنبه، 30 تیر 1398 - 08:02
پنج نکته برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی
مدیریت بحران رسانه های اجتماعی چیزی نیست که جدا از هم باشد و باید بخشی از برنامه ارتباطات کلی بحران شما باشد. این بدان معنی است که شما درباره آنچه که باید انجام شود، فکر کرده و برنامه داشته باشید. طرح شما باید یک سند زندگی باشد و به صورت منظم بررسی شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| استوارت بروس |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| این پنج گام روابط عمومی برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا آن را انجام دهید.


۱) یک طرح ارتباطات بحران داشته باشید
مدیریت بحران رسانه های اجتماعی چیزی نیست که جدا از هم باشد و باید بخشی از برنامه ارتباطات کلی بحران شما باشد. این بدان معنی است که شما درباره آنچه که باید انجام شود، فکر کرده و برنامه داشته باشید. طرح شما باید یک سند زندگی باشد و به صورت منظم بررسی شود.


۲) گوش کنید، درک کنید و یاد بگیرید
شما باید از ابزار شنوایی اجتماعی برای نظارت بر سیستم عامل رسانه های اجتماعی استفاده کنید. احتمالا شما می خواهید تماشاگر تغییر روند و همچنین مسائل خاص و گفتگوهایی باشید که ممکن است مشکلی ایجاد کنند.


3) اجرای خوب حاکمیت رسانه های اجتماعی
امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها نوعی از حکومت رسانه های اجتماعی را در دست دارند. با این حال، زمانی که من سیاست های رسانه های اجتماعی را برای مشتریان بررسی می کنم، آنها اغلب تاریخ گذشته هستند و نیاز به تجدید نظر دارند.


4) بدانید که چه موقع پاسخ دهید و چه زمانی پاسخ ندهید
بخشی از برنامه ارتباطات بحران شما، یک نمودار جریان را برای کمک به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید پاسخ دهید یا نه، در اختیار شما قرار می دهد.


5) یک شبیه سازی را اجرا و همه چیز را تمرین کنید
یک طرح ارتباطات بحران تنها زمانی خوب است که به طور جدی آزمایش شده باشد. بهترین راه برای این کار این است که یک شبیه سازی بحران را اجرایی کنید که در آن بتوانید پاسخ های خود را تکرار کنید.


بسته به اندازه سازمان و بودجه شما این موضوع می تواند از یک شبیه سازی نسبتا ساده "دسکتاپ" یا یک شبیه سازی بسیار پیچیده تر با دوربین های تلویزیونی و یک "سندباکس دیجیتالی" برای شبیه سازی سایت های خبری آنلاین و رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید


  روز جهانی عکاسی


  ثبت بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی


  گزارش جدید/ اگر می خواهید به مصرف کنندگان دست پیدا کنید، برای آنها متن بفرستید


  دولت کویت تلاش های "بدبینانه" روابط عمومی را محکوم کرد


  انتصاب رئیس روابط عمومی کمیته پیشکسوتان


  پایان تعطیلی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان


  تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی


  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران