درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 15:31   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39452صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 29 تیر 1398 - 23:00
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: جایگاه روابط عمومی ها در بالا بردن سطح آگاهی مردم بسیار مهم است
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه نقد سازنده نیاز امروز جامعه ما می باشد اظهار داشت: دستگاهها باید ظرفیت نقدپذیری خود را ارتقا داده و نسبت به شفاف سازی و ارائه گزارش عملکرد خود اقدام نمایند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه نقد سازنده نیاز امروز جامعه ما می باشد اظهار داشت: دستگاهها باید ظرفیت نقدپذیری خود را ارتقا داده و نسبت به شفاف سازی و ارائه گزارش عملکرد خود اقدام نمایند.
 
 به گزارش شارا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، علی وفادار در دیدار با مجموعه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری با اشاره به استفاده از ظرفیت های موجود در فضای مجازی در امر تبلیغات و اطلاع رسانی تصریح کرد: یکی از ویژگی های شهرداری ها این است که پروژه ها و اقدامات در معرض دید همه می باشد و مردم تمایل دارند در این خصوص نظرات خود را بیان نمایند لذا سرعت در پاسخگویی، حائز اهمیت می باشد.
 
 وی اضافه کرد: استفاده بهینه از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی در سطح استان می بایست برای اطلاع رسانی و تعامل بیشتر در دستور کار قرار گیرد.
 
 مدیر کل روابط عمومی استانداری خاطر نشان کرد: امید است با تلاش و استفاده بهینه از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی در بیرجند بتوانیم بیش از پیش در انعکاس خدمات صورت گرفته در منطقه در جهت کسب رضایتمندی مردم گام برداریم.
 
 به گفته وفادار، برگزاری دوره های آموزشی برای روابط عمومی ها و استفاده از تجارب سایر شهرها نیز می تواند تاثیر گذار باشد.
 
 مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند نیز در این دیدار گفت: روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی دستگاه و شهروندان از جایگاه خاصی برخوردار می باشند و ضروریست که در جهت تقویت این بخش از حال سنتی به سمت روابط عمومی نوین با نقشهای جدید حرکت کنیم.
 
 سعیده ظریفی در این دیدار به اهمیت نقش ارتباطات اشاره کرد و اذعان داشت: به جهت تبیین جایگاه روابط عمومی ها می بایست دوره هایی آموزشی و فناوری های نوین درخصوص بحث رسانه و اهمیت این بحث جهت روابط عمومی دستگاهها اقداماتی صورت پذیرد.
 
 وی توجه به افکار عمومی و اهتمام ویژه در جهت مدیریت افکار عمومی را مهم برشمرد و افزود: نیازها و اولویتهای شهروندان، مخاطبین و ذی نفعان از طریق افکار سنجی استخراج و در جهت ارائه خدمات مطلوب تر و سازنده تر پیش می رویم.
 
 مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند یادآور شد: از آنجا که همه ساکنین شهر مخاطبین ما در مجموعه شهرداری می باشند و با توجه به گستردگی اقدامات عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری در سطح شهر، حجم زیاد پیامهای شهروندان عادی می باشد.
 
 ظریفی با اشاره به ضرورت شناخت نیازها و گام برداشتن در جهت مرتفع نمودن آنها افزود: رعایت اعتدال و مساوات در مناطق مختلف شهری مورد توجه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر می باشد که از جمله اقدامات انجام شده در منطقه شمال شهر و مناطق کم برخوردار می توان به احداث چهارشنبه بازار جدید، پارک بهجت، پارک 9 دی، پارک خطی مهرشهر، آسفالت معابر، انتقال آب فضای سبز از جنوب به شمال شهر و انجام امور زیر بنایی اشاره کرد.
 
 وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در دنیای امروز و نقش رسانه ها در آگاهی بخشی به جامعه اذعان داشت: جایگاه روابط عمومی ها در بالا بردن سطح آگاهی مردم بسیار مهم است.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد