درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 14:53   

عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی

  عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی


ادامه ادامه مطلب یک

نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات

  نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات


ادامه ادامه مطلب دو

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی
  دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی
  بهترین دوربین‌های تلفن همراه
  انتقاد از ادوبی برای فتوشاپ
  اس ۱۱ و اینترنت فایو جی
  تخفیف های ویژه سازمانی نت برگ به اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه
  نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی
  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت
  رکوردشکنی زدر روز مجردها؛ 13 میلیارد دلار فروش در یک ساعت
  حمایت شهرداری ساری از رسانه‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39445صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 29 تیر 1398 - 21:30
ابلاغ شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری
مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری از آماده سازی "شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری" و ابلاغ آن به ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 31 استان کشور خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری از آماده سازی "شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری" و ابلاغ آن به ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 31 استان کشور خبر داد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمد ابراهیم لاریجانی با بیان این خبر گفت: در راستای تحقق اهداف توسعه گردشگری کشور در حوزه تبلیغات به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی و ضرورت "ساماندهی تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی بین المللی" بویژه استانداردسازی، جهت دهی و اثربخش نمودن آنها منطبق با علایق و سلایق کشورهای بازار هدف، کلیه ادارات استانی متبوع و موسساتی که بنحوی از انحاء امور تبلیغاتی به ایشان ارجاع می شود؛ ملزم به رعایت و اجرای "شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری" شده اند.


وی افزود: علیرغم تنوع قابل ملاحظه اقلام تبلیغاتی و وسعت رسانه های موجود در این حوزه بنابر آسیب شناسی بعمل آمده از اقلام تولیدات ادارات کل استان ها تولیداتی چون بروشورها،کاتالوگ ها، کتابچه ها و کلیپ های استانی مورد واکاوی و استانداردسازی قرار گرفت. بر این اساسیکسان بودن اقلام و عدم تطابق با نیازهای مخاطب و بازارهای هدف در اغلب تولیدات مشهود بود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت


  اهمیت اختیار عمل در روابط عمومی


  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


  تحولی که روزنامه ها باید به آن توجه کنند


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  نقش روابط عمومی بانک ها و بیمه ها در شرایط بحرانی


  ارتقای سواد رسانه ای به افزایش سواد گفتمانی منجر می شود


  5 گام برای روایت و داستان گویی قوی تر


  انتصاب معاون رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد


  پنج تکنیک برای افزایش هوش عاطفی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود