شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری از آماده سازی "شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری" و ابلاغ آن به ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 31 استان کشور خبر داد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمد ابراهیم لاریجانی با بیان این خبر گفت: در راستای تحقق اهداف توسعه گردشگری کشور در حوزه تبلیغات به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی و ضرورت "ساماندهی تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی بین المللی" بویژه استانداردسازی، جهت دهی و اثربخش نمودن آنها منطبق با علایق و سلایق کشورهای بازار هدف، کلیه ادارات استانی متبوع و موسساتی که بنحوی از انحاء امور تبلیغاتی به ایشان ارجاع می شود؛ ملزم به رعایت و اجرای "شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری" شده اند.
وی افزود: علیرغم تنوع قابل ملاحظه اقلام تبلیغاتی و وسعت رسانه های موجود در این حوزه بنابر آسیب شناسی بعمل آمده از اقلام تولیدات ادارات کل استان ها تولیداتی چون بروشورها،کاتالوگ ها، کتابچه ها و کلیپ های استانی مورد واکاوی و استانداردسازی قرار گرفت. بر این اساسیکسان بودن اقلام و عدم تطابق با نیازهای مخاطب و بازارهای هدف در اغلب تولیدات مشهود بود.
|