درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 4 بهمن 1399 - 11:29   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی‌ها و نقش بروشور در اطلاع‌رسانی
  لزوم رویکردهای تعاملی و ترغیبی روابط‌عمومی‌ها در نظام بانکی
  5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان
  تولید محتوا در فضای مجازی را باید به بخش خصوصی سپرد
  تهدید گوگل به توقف فعالیت موتور جستجوی خود در استرالیا
  فرماندار شهرستان لنجان: حرکت فولاد مبارکه در جهت مثبت باعث بوجود آمدن بدخواهان داخلی و خارجی است
  اصول نگارش آگهی اثربخش چاپی
  با دیدگاه جهانی نام‌گذاری کنید
  معاون استاندار البرز: ارتباطات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است
  فولاد مبارکه بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39445صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 29 تیر 1398 - 21:30
ابلاغ شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری
مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری از آماده سازی "شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری" و ابلاغ آن به ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 31 استان کشور خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری از آماده سازی "شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری" و ابلاغ آن به ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 31 استان کشور خبر داد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمد ابراهیم لاریجانی با بیان این خبر گفت: در راستای تحقق اهداف توسعه گردشگری کشور در حوزه تبلیغات به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی و ضرورت "ساماندهی تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی بین المللی" بویژه استانداردسازی، جهت دهی و اثربخش نمودن آنها منطبق با علایق و سلایق کشورهای بازار هدف، کلیه ادارات استانی متبوع و موسساتی که بنحوی از انحاء امور تبلیغاتی به ایشان ارجاع می شود؛ ملزم به رعایت و اجرای "شیوه نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری" شده اند.


وی افزود: علیرغم تنوع قابل ملاحظه اقلام تبلیغاتی و وسعت رسانه های موجود در این حوزه بنابر آسیب شناسی بعمل آمده از اقلام تولیدات ادارات کل استان ها تولیداتی چون بروشورها،کاتالوگ ها، کتابچه ها و کلیپ های استانی مورد واکاوی و استانداردسازی قرار گرفت. بر این اساسیکسان بودن اقلام و عدم تطابق با نیازهای مخاطب و بازارهای هدف در اغلب تولیدات مشهود بود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیر رسانه‌های جهانی آمریکا به درخواست بایدن برکنار شد


  اصول نگارش آگهی اثربخش چاپی


  با دیدگاه جهانی نام‌گذاری کنید


  امنیت روانی در محیط کار؛ چیستی و چرایی


  معاون استاندار البرز: ارتباطات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است


  تولید محتوا در فضای مجازی را باید به بخش خصوصی سپرد


  5 روش برای غلبه بر متداول‌ترین موانع داخلی سازمان


  تهدید گوگل به توقف فعالیت موتور جستجوی خود در استرالیا


  لزوم رویکردهای تعاملی و ترغیبی روابط‌عمومی‌ها در نظام بانکی


  روابط‌عمومی‌ها و نقش بروشور در اطلاع‌رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد