درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 22:42   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد

  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا

  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  "رادیو اروپای آزاد" به مجارستان باز می‌گردد
  پونیسف/ راهنمایی‌هایی برای مراقبت از کودکان در زمان شیوع ویروس کرونا
  مدیرعامل مؤسسه اعتباری ملل اعلام کرد: اهداء ده دستگاه ونتیلاتور توسط مؤسسه اعتباری ملل
  استعفای مقامی که مردم را تشویق به ماندن در خانه کرد ولی خودش به سفر رفت
  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد
  قدردانی دانشگاه علوم پزشکی قم از بانک رفاه
  هشدارهای امنیتی درباره نرم‌افزار ارتباطی زوم
  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا
  استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش
  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39434صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 28 تیر 1398 - 15:11
تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی
مطالعات جدید محققان بیمارستان سنت جاستین مونترال نشان می‌دهد مدت زمان استفاده نوجوانان از شبکه های اجتماعی در تشدید علائم افسردگی آنها تاثیر دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مطالعات جدید محققان بیمارستان سنت جاستین مونترال نشان می‌دهد مدت زمان استفاده نوجوانان از شبکه های اجتماعی در تشدید علائم افسردگی آنها تاثیر دارد.

به گزارش رسانه هدهد به نقل از سی بی سی، این تحقیق با هدایت دکتر پاتریشا کنراد، استاد روانشناسی دانشگاه مونترال طی یک دوره 4 ساله تاثیرات استفاده از شبکه‌های اجتماعی را توسط نوجوانان مورد بررسی قرار داده است.


دکتر کنراد در این رابطه گفت: آنچه که بیش از هرچیز در بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی در این تحقیق نظر ما را جلب کرد، مدت زمان استفاده از دستگاه دیجیتال بوده است.

Elroy Boers، یکی از همکاران دکتر کنراد در این تحقیق، در رابطه با علت افزایش علائم افسردگی نوجوانان هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی را مقایسه زندگی خود با افراد بالادستی که در این شبکه ها مانند اینستاگرام هستند خواند و آنها را موجب بروز احساسات بد در نوجوانان دانست.


نکته قابل توجه در این تحقیق این است که این نوجوانان در هنگام بازی های ویدیویی نه تنها دچار حالت‌های افسردگی نمی‌شدند بلکه سرگرم بوده و موجب شادیشان می‌شد.

دکتر Martin Gignac، رئیس بخش روانپزشکی بخش کودکان و نوجوانان بیمارستان اطفال مونترال، نیز در این رابطه گفت: طی سالهای اخیر تعداد نوجوانانی که به دلیل تمایل به خودکشی در این بخش بستری می شوند افزایش یافته است.

وی افزود: من فکر نمی کنم رسانه های اجتماعی تنها دلیل این موضوع باشند ولی یکی از موارد خطرناک هستند که باید آنها مورد نظارت قرار دهیم.

Gignac با اظهار امیدواری در رابطه با آموزش استفاده صحیح از این تکنولوژی ها برای انجام فعالیت‌های سالم و رفتار خوب یک شهروند دیجیتال در مدارس تصریح کرد: خیلی مهم است که ما به جوانان بیاموزیم چگونه از این ارتباطات آن لاین استفاده کنند و بدانند وقتی در زمان سلامتی شان پستی را زنده و آنلاین ارسال می کنند ممکن است این موضوع در شرایط سخت هم برایشان پیش بیاید.

این محققان طی سالهای 2012 تا 2018 مدت زمان استفاده 3800 دانش آموز مونترالی در مقطع کلاس‌های 7 تا 11 را از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام ، تلویزیون و بازی های ویدیویی در طول هفته مورد بررسی قرار داده و دریافتند مدت زمان استفاده این نوجوانان از شبکه‌های اجتماعی و تلویزیون در افزایش علائم افسردگی آنها تاثیر داشته است.

نتایج این تحقیق دانشگاه مونترال نیز در آخرین شماره JAMA Pedatrics ، ژورنال انجمن پزشکی امریکا منتشر شده است.


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


  نحوه حمایت دولت از فعالان حوزه نشر اعلام شد


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"