درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 شهریور 1398 - 09:39   

فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید

  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی عکاسی

  روز جهانی عکاسی


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود
  پایان تعطیلی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان
  تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی
  انتصاب رئیس روابط عمومی کمیته پیشکسوتان
  91 سال، پر افتخار/ عمل به مسئولیت اجتماعی، نقطه قوت بانک ملی ایران
  ارتباط تلفنی مدیران ارشد بانک ملی ایران با مردم به مناسبت هفته دولت
  آغاز ثبت نام جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران
  دیدار صمیمی مدیرعامل با مشتریان بانک سپه/ چقازردی: برنامه اصلی بانک حمایت از واحدهای تولیدی است
  دولت کویت تلاش های "بدبینانه" روابط عمومی را محکوم کرد
  ثبت بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39425صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 27 تیر 1398 - 17:19
آنچه باید پس از اعلام ورشکستگی انجام دهید
از: آلن ویلسون – کارشناس مسائل مالی - ورشکستگی، وضعیتی است که افرادی که بدهکاری مالی دارند را بسیار هراسان می‌کند. شکی نیست که افزایش و رشد بدهی‌های مالی، می‌تواند مشکلی بزرگ و جدی به شمار رود، اما این مشکل را می‌توان با اعلام ورشکستگی از سر راه برداشت. بیشتر افراد، ورشکستگی را به صورت زنجیری می‌بینند که به دور پای آنها پیچیده است؛ زنجیری که در ادامه‌ زندگی شان با آنها خواهد ماند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ورشکستگی، وضعیتی است که افرادی که بدهکاری مالی دارند را بسیار هراسان می‌کند. شکی نیست که افزایش و رشد بدهی‌های مالی، می‌تواند مشکلی بزرگ و جدی به شمار رود، اما این مشکل را می‌توان با اعلام ورشکستگی از سر راه برداشت. بیشتر افراد، ورشکستگی را به صورت زنجیری می‌بینند که به دور پای آنها پیچیده است؛ زنجیری که در ادامه‌ زندگی شان با آنها خواهد ماند. 


احتمالا اگر در دو دهه پیش از این زندگی می‌کردید، ورشکستگی برایتان چنین چهره‌ منفی و آبروریزی به همراه داشت، اما آن شرایط اکنون تا حد زیادی تغییر کرده است. در زمان حاضر، بیرون آمدن از زیر بار خردکننده‌ بدهی‌های مالی امکان پذیر است، و حالا اعلام ورشکستگی، روشی است که به وسیله‌ آن، افرادی که مشکلات مالی عمیقی دارند، می‌توانند زندگی جدیدی را آغاز کنند. اگر شما در لبه‌ اعلام ورشکستگی قرار دارید (یا اگر قبلا آن را اعلام کرده‌اید) این‌ها گام‌های بعدی است که باید بردارید تا از متلاشی شدن زندگی تان جلوگیری کنید:


برای بودجه‌ای که دارید برنامه‌ریزی کنید
به یاد داشته باشید یکی از دلایلی که شما را به ورشکستگی کشانده است، این بوده که در مورد پول و مخارج خود دقت کافی را نداشته‌اید. شما باید در مسیر پیش‌ رویتان، این مساله را برطرف کنید تا دوباره این اشتباه را تکرار نکنید. برای این منظور، باید یک برنامه‌ کامل برای درآمدها و هزینه‌هایتان بریزید و تا حد امکان به آن وفادار بمانید. تلاش کنید که تا حد امکان خریدهایتان را با پول نقد انجام دهید و از پرداخت آنلاین و یا از طریق کارت اعتباری خودداری کنید. استفاده از کارت در این شرایط خطرناک است و کنترل برخی خریدهای غیرضروری را دشوار می‌کند.


تجملات را فراموش کنید
در برنامه‌ریزی که برای پولتان می‌کنید، تنها ضروریات و حداقل‌ها را لحاظ کنید. به یاد داشته باشید که فعلا نخواهید توانست از تجملاتی که پیشتر در زندگی تان داشتید، استفاده کنید. این کار آسانی نیست، اما اگر می‌خواهید به شرایط تثبیت‌شده برسید، باید فعلا مخارج غیرضروری خود را تا حد امکان، محدود کنید.


حواس تان به قبض‌هایتان باشد
اگر در پرداخت قبوض برق و آب و گاز خود تاخیر کنید، شرکت‌های تامین‌کننده‌ این خدمات، گزارش تاخیر شما را ارسال می‌کنند و این موضوع بر امتیاز اعتباری شما تاثیر خواهد گذاشت. مراقب باشید که همه‌ قبض‌ها را کامل و سروقت پرداخت کنید و از تاخیر در این زمینه بپرهیزید تا مشکلات تان را بیشتر نکنید. پرداخت کردن سروقت قبض‌ها، یکی از کارهایی است که می تواند امتیاز اعتباری شما را در عرض چند ماه، بهبود دهد. افزون بر این، همینطور که زمان سپری می‌شود، گزارش اعتباری خود را گاه به گاه چک کنید و اطمینان حاصل کنید که اطلاعاتی که در آن ثبت شده، دقیق و کامل هستند.


از شرکت‌هایی که وعده‌ ترمیم اعتبار بانکی می‌دهند، دوری کنید
به یاد داشته باشید که شما تنها کسی هستید که می‌توانید امتیاز اعتباری تان را ترمیم کنید و بهبود دهید. اگر دیدید شرکتی است که وعده‌ ترمیم اعتبار بانکی شما را می‌دهد، این به احتمال زیاد یک روش کلاهبرداری است که قصد دارد پول شما را از جیب تان بیرون بکشد. در واقع راه‌های زیادی وجود ندارد که بتوانید به وسیله‌ آنها، امتیاز اعتباری خود را، سریع تر از روند معمول آن، ترمیم کرده و بهبود دهید. بنابراین، پرداخت پول به شرکت‌های طرف سوم، هیچ سودی به حال شما و وضعیت مالی شما نخواهد داشت. پس مراقب آنها که می‌خواهند به شما حقه بزنند باشید.


اگر از برنامه‌های مالی که تهیه کرده‌اید، با یک روند ثابت پیروی کنید، سرانجام راهی خواهید یافت تا بتوانید به زندگی سابق خود برگردید و آن را بازسازی نمایید. دیگر نیازی نیست نگران باشید، چرا که بدترین اتفاق زندگی مالی‌تان پیشتر افتاده و اکنون بخشی از گذشته است. فقط اطمینان حاصل کنید که امتیاز اعتباری‌تان، هر چه زودتر به سطح عادی خود بازگردد. دشواری‌ها را تحمل کنید تا بتوانید از این دوران سخت گذر کرده و به زندگی عادی بازگردید.

منبع: http://iranjavan.net

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید


  روز جهانی عکاسی


  گزارش جدید/ اگر می خواهید به مصرف کنندگان دست پیدا کنید، برای آنها متن بفرستید


  ثبت بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی


  دولت کویت تلاش های "بدبینانه" روابط عمومی را محکوم کرد


  انتصاب رئیس روابط عمومی کمیته پیشکسوتان


  پایان تعطیلی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان


  تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی


  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران