درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 شهریور 1398 - 09:38   

فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید

  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی عکاسی

  روز جهانی عکاسی


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود
  پایان تعطیلی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان
  تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی
  انتصاب رئیس روابط عمومی کمیته پیشکسوتان
  91 سال، پر افتخار/ عمل به مسئولیت اجتماعی، نقطه قوت بانک ملی ایران
  ارتباط تلفنی مدیران ارشد بانک ملی ایران با مردم به مناسبت هفته دولت
  آغاز ثبت نام جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران
  دیدار صمیمی مدیرعامل با مشتریان بانک سپه/ چقازردی: برنامه اصلی بانک حمایت از واحدهای تولیدی است
  دولت کویت تلاش های "بدبینانه" روابط عمومی را محکوم کرد
  ثبت بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39420صفحه نخست » ادامه مطلب یکپنجشنبه، 27 تیر 1398 - 16:42
چهار نوع سطح زندگی در بین انسانهای روی زمین در نقاط مختلف
هانس روزلینگ متفکر سوئدی و نویسنده کتاب حقیقت مستند در باره سیاره ما می گوید تقسیم درآمد میانگین کشورهای جهان به دو نوع جامعه توسعه یافته و در حال توسعه درست نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هانس روزلینگ متفکر سوئدی و نویسنده کتاب حقیقت مستند در باره سیاره ما می گوید تقسیم درآمد میانگین کشورهای جهان به دو نوع جامعه توسعه یافته و در حال توسعه درست نیست.

به نظر هانس روزلینگ، انسانهای روی زمین در نقاط مختلف از ۴ نوع سطح درآمد برخوردارند. مثلا یک استان چین درآمدش در حد اروپا است. یک استانش در حد کشورهای آسیایی و یک استانش در حدِ کشوری فقیر در افریقا می باشد. برای همین وی تقسیم بندی پخش ثروت بین انسان ها را تهیه کرده است تا تصویر حقیقی از زندگی ۷ میلیارد انسان ارائه دهد. ۴ مرحله درآمد بشر از نظر او عبارتند از:





 

سطح اول، فقر مطلق است که شامل ۱ میلیارد نفر می شود. آنها کمتر از ۲ دلار در روز درآمد دارند. پابرهنه قدم می زنند. برای دسترسی به آب باید مسافتی را طی کنند. غذای شان بر روی اجاق طبیعی تهیه می شود و روی زمین خاکی می خوابند.




 


در سطح دوم درآمد، ۳ میلیارد نفر قرار دارند. درآمد این افراد بین ۲ تا ۸ دلار در روز است. این سه میلیارد نفر ممکن است در همه کشورهای جهان باشند. آنها قادرند کفش هم بخرند. بعضی ها شانس داشتن یک دوچرخه را هم دارند. دسترسی شان به آب نزدیکتر است. بچه های این خانواده ها به مدرسه می روند. شام روی اجاق گازی درست می شود و روی تشک یا لحاف می خوابند.

 

 

 


در سطح سوم، ۲ میلیارد نفر هستند که در همه کشورهای جهان پخش شده اند. بین ۸ تا ۳۲ دلار درآمد روزانه شان است. آب آشامیدنی و یخچال در خانه های شان هست. بعضی ها می توانند موتور سیکلت داشته باشند و بخشی از فرزندان این افراد می توانند به دبیرستان بروند و حتی آن را به پایان برسانند.





 

در مرحله چهارم یک میلیارد نفر وجود دارند. درآمدشان بالای ۳۲ دلار در روز است. حتما از تحصیلات دوره متوسطه برخوردارند. احتمالا قدرت خرید ماشین دارند و هر از گاهی به تعطیلات هم می روند.

 

منابع:

www.cugh.or
https://marde-rooz.com








 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید


  روز جهانی عکاسی


  گزارش جدید/ اگر می خواهید به مصرف کنندگان دست پیدا کنید، برای آنها متن بفرستید


  ثبت بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی


  دولت کویت تلاش های "بدبینانه" روابط عمومی را محکوم کرد


  انتصاب رئیس روابط عمومی کمیته پیشکسوتان


  پایان تعطیلی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان


  تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی


  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران