درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 - 16:11   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020

  ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ

  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ


ادامه ادامه مطلب سه

واتساپ باز هم سرویس جدید ارائه کرد؛ این بار ارسال تصاویر متحرک

  واتساپ باز هم سرویس جدید ارائه کرد؛ این بار ارسال تصاویر متحرک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020
  مهارت چیست؟
  ثبت نام خبرنگاران متقاضی مسکن طی روزهای آتی
  نحوه استفاده از وسایل دیداری در هنگام سخنرانی
  اعضای جدید هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران انتخاب شدند
  11 پیام کنفرانس روابط عمومی 1398
  واتساپ باز هم سرویس جدید ارائه کرد؛ این بار ارسال تصاویر متحرک
  بانک رفاه اعلام کرد/ دستور العمل اجرایی جدید بخشودگی سود تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال
  کارکنان بانک رفاه در المپیاد علمی شبکه بانکی بر صدر ایستادند
  با سه اصل اطلاع‌یابی، اطلاع‌شناسی و اطلاع‌رسانی استوار، روابط عمومی اطلاع مدار را سازمان‌دهی کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39418صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 27 تیر 1398 - 16:17
مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران معرفی شدند
با حکم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران ، محمدرضا تیمونژاد به عنوان مدیرجدید روابط عمومی این شرکت انتخاب و معرفی و سیروس کرامتی فرح آبادی نیز به عنوان مدیر جدید دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری منصوب شدند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با حکم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران ، محمدرضا تیمونژاد به عنوان مدیرجدید روابط عمومی این شرکت انتخاب و معرفی و سیروس کرامتی فرح آبادی نیز به عنوان مدیر جدید دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری منصوب شدند.
 
 مهندس رضا غفاری در آیین معارفه مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری به انتظارات شرکت از روابط عمومی پرداخت و گفت: مدیر روابط عمومی مشاور مدیرعامل و شرکت نیز می باشد و به دور از هرگونه جانبداری و کاملا بیطرفانه ، نظرات مشترکین و ذینفان درون سازمانی و برون سازمانی را اخذ و به مدیریت ارشد انتقال دهد.
 
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه روابط عمومی از ارکان اصلی شرکت و محل ارتباط با مشترکین و مردم است افزود؛ روابط عمومی باید انعکاس دهنده فعالیت، اهداف و برنامه و تلاشهای پرسنل زحمت کش صنعت برق باشد.
 
 وی به اهمیت و حساسیت نهاد روابط عمومی اشاره کرد و یادآور شد: قانون گذار جایگاه روابط عمومی را زیر نظر مستقیم مدیرعامل دیده است.
 
 غفاری حرکت سیستمی در روابط عمومی را مورد تاکید قرار داد و گفت: روابط عمومی باید آگاه، هوشیار، دارای علم روز رسانه ای و آشنا به افکار عمومی باشد و تمام تلاش خودش را برای خدمت بهتر به مردم شریف بکار گیرد.
 
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد: برق یکی از فراگیرترین خدمات در کشور است و به نوعی با زندگی مردم گره خورده است به همین جهت نبود یک دقیقه آن هم، به خوبی احساس میشود و این حساسیت سبب تلاشهای مضاعف همکاران جهت ارائه خدمات شایسته به مردم می شود.
 
 وی تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه کارکنان این شرکت به ویژه در بحرانهای مختلف را ستود و انعکاس اخبار این تلاشها را از وظائف اصلی روابط عمومی دانست.
 
 غفاری به بیان وظایف و آگاهی روابط عمومی پرداخت و تصریح کرد: روابط عمومی یعنی در عرصه ای بی وقفه، تلاش ۲۴ ساعته و هفت روز در هفته.
 
 وی اظهار امیدواری کرد: با همدلی و همراهی مجموعه شرکت بویژه معاونین، مدیران و کارکنان خدوم زحمت کش با مجموعه روابط عمومی شاهد موفقیت های چشمگیر در پیشبرد اهداف و آرمانهای شرکت و خدمت بی منت به مردم باشیم.
 
 مدیر جدید روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران در آیین معارفه مدیران جدید روابط عمومی ودفتر توسعه مدیریت و تحول اداری از حسن نیت و اعتماد مهندس غفاری مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران تشکر و قدردانی کرد.
 
 مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران نوع نگاه انسان به کار و مسئولیت را هم از امور مهم اخلاق مطلوب اداری بیان کرد.
 
 وی خدمت به خلق را لذتی دانست که سلامتی و شادمانی شخص را تضمین می کند وقت شناسی ، اهتمام در حفظ بیت المال ، همدردی با دردمندان، احترام به افکار عمومی، مقدم داشتن جلب رضایت عموم بر خواص، شنیدن دردها، نرم گویی، مدارا، ملایمت و مردمداری، خوشرویی با ارباب رجوع و پاسخگویی درست به آنان را از جمله مواردی دانست که در سرلوحه کار اداری شان قراردارد.
 
 مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه باید براساس تدبیر حرکت کنیم، خاطر نشان کرد: باید از طریق عقلانیت و برنامه ریزی مسیر کار خودمان را مشخص کنیم زیرا ما در سازمانی خدمت می کنیم که با نیاز اصلی مردم سر و کار دارد، آب و برق ضرورت زندگی مردم است و باید تلاش کنیم خدمتگذار خوبی برای آنها باشیم.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  نشست مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای کرمان


  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط عمومی


  الگویی برای روابط عمومی ها در مواجهه و مدیریت اخبار، تصاویر و ویدئوهای جعلی


  هدایت گری اصول اولیه مدیریت در سازمان ها


  انتصاب مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد


  مدیرعامل شرکت ملی پست بر لزوم توسعه فعالیت روابط عمومی و تبلیغات شبکه پستی تاکید کرد


  اهمیت حرکت بدنی در ارایه سخنرانی


  اعضای جدید هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران انتخاب شدند


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر: روابط عمومی‌ها عنصر مطالبه‌گری را فراموش نکنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی