درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 شهریور 1398 - 16:19   

روزنامه قانون رفع توقیف شد

  روزنامه قانون رفع توقیف شد


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل اچ پی عوض شد

  مدیرعامل اچ پی عوض شد


ادامه ادامه مطلب دو

هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست

  هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست


ادامه ادامه مطلب سه

کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اطلاع رسانی در خصوص برنامه ملاقات الکترونیکی مردم و مسئولین
  اقدامات مؤثر بانک رفاه در حوزه سلامت
  بانک رفاه آغازگر جنبش سرآمدی است
  بانک رفاه: بانک پزشکان ایرانیم
  هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست
  مدیرعامل اچ پی عوض شد
  روزنامه قانون رفع توقیف شد
  91 سال، پر افتخار/ تامین مالی مجهزترین مرکز جراحی چشم پزشکی کشور توسط بانک ملی ایران
  جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و فرصت های آشنایی با ایده های جدید
  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39418صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 27 تیر 1398 - 16:17
مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران معرفی شدند
با حکم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران ، محمدرضا تیمونژاد به عنوان مدیرجدید روابط عمومی این شرکت انتخاب و معرفی و سیروس کرامتی فرح آبادی نیز به عنوان مدیر جدید دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری منصوب شدند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با حکم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران ، محمدرضا تیمونژاد به عنوان مدیرجدید روابط عمومی این شرکت انتخاب و معرفی و سیروس کرامتی فرح آبادی نیز به عنوان مدیر جدید دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری منصوب شدند.
 
 مهندس رضا غفاری در آیین معارفه مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری به انتظارات شرکت از روابط عمومی پرداخت و گفت: مدیر روابط عمومی مشاور مدیرعامل و شرکت نیز می باشد و به دور از هرگونه جانبداری و کاملا بیطرفانه ، نظرات مشترکین و ذینفان درون سازمانی و برون سازمانی را اخذ و به مدیریت ارشد انتقال دهد.
 
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه روابط عمومی از ارکان اصلی شرکت و محل ارتباط با مشترکین و مردم است افزود؛ روابط عمومی باید انعکاس دهنده فعالیت، اهداف و برنامه و تلاشهای پرسنل زحمت کش صنعت برق باشد.
 
 وی به اهمیت و حساسیت نهاد روابط عمومی اشاره کرد و یادآور شد: قانون گذار جایگاه روابط عمومی را زیر نظر مستقیم مدیرعامل دیده است.
 
 غفاری حرکت سیستمی در روابط عمومی را مورد تاکید قرار داد و گفت: روابط عمومی باید آگاه، هوشیار، دارای علم روز رسانه ای و آشنا به افکار عمومی باشد و تمام تلاش خودش را برای خدمت بهتر به مردم شریف بکار گیرد.
 
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد: برق یکی از فراگیرترین خدمات در کشور است و به نوعی با زندگی مردم گره خورده است به همین جهت نبود یک دقیقه آن هم، به خوبی احساس میشود و این حساسیت سبب تلاشهای مضاعف همکاران جهت ارائه خدمات شایسته به مردم می شود.
 
 وی تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه کارکنان این شرکت به ویژه در بحرانهای مختلف را ستود و انعکاس اخبار این تلاشها را از وظائف اصلی روابط عمومی دانست.
 
 غفاری به بیان وظایف و آگاهی روابط عمومی پرداخت و تصریح کرد: روابط عمومی یعنی در عرصه ای بی وقفه، تلاش ۲۴ ساعته و هفت روز در هفته.
 
 وی اظهار امیدواری کرد: با همدلی و همراهی مجموعه شرکت بویژه معاونین، مدیران و کارکنان خدوم زحمت کش با مجموعه روابط عمومی شاهد موفقیت های چشمگیر در پیشبرد اهداف و آرمانهای شرکت و خدمت بی منت به مردم باشیم.
 
 مدیر جدید روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران در آیین معارفه مدیران جدید روابط عمومی ودفتر توسعه مدیریت و تحول اداری از حسن نیت و اعتماد مهندس غفاری مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران تشکر و قدردانی کرد.
 
 مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران نوع نگاه انسان به کار و مسئولیت را هم از امور مهم اخلاق مطلوب اداری بیان کرد.
 
 وی خدمت به خلق را لذتی دانست که سلامتی و شادمانی شخص را تضمین می کند وقت شناسی ، اهتمام در حفظ بیت المال ، همدردی با دردمندان، احترام به افکار عمومی، مقدم داشتن جلب رضایت عموم بر خواص، شنیدن دردها، نرم گویی، مدارا، ملایمت و مردمداری، خوشرویی با ارباب رجوع و پاسخگویی درست به آنان را از جمله مواردی دانست که در سرلوحه کار اداری شان قراردارد.
 
 مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه باید براساس تدبیر حرکت کنیم، خاطر نشان کرد: باید از طریق عقلانیت و برنامه ریزی مسیر کار خودمان را مشخص کنیم زیرا ما در سازمانی خدمت می کنیم که با نیاز اصلی مردم سر و کار دارد، آب و برق ضرورت زندگی مردم است و باید تلاش کنیم خدمتگذار خوبی برای آنها باشیم.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش جدید/ اگر می خواهید به مصرف کنندگان دست پیدا کنید، برای آنها متن بفرستید


  ثبت بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی


  دولت کویت تلاش های "بدبینانه" روابط عمومی را محکوم کرد


  پایان تعطیلی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان


  انتصاب رئیس روابط عمومی کمیته پیشکسوتان


  تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی


  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود


  جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و فرصت های آشنایی با ایده های جدید


  مدیرعامل اچ پی عوض شد


  هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران