درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 15:56   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی

  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد

  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟
  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد
  فرماندار هشترود: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای مهمترین کارکرد روابط عمومی‌هاست
  نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است
  با حمایت بانک رفاه کارگران/ مسابقات جام جهانی زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد
  بانک رفاه کارگران اهدا کرد/ 5 میلیارد و 400 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  گراس روتس دمکراسی» در ایران باستان
  آژان های فرانسوی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39411صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 27 تیر 1398 - 00:04
انگیزه، خلوص نیت، دقت و هنرمندی لازمه کار در روابط عمومی است
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با کارکنان حوزه روابط عمومی و امور فرهنگی خود دیدار کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با کارکنان حوزه روابط عمومی و امور فرهنگی خود دیدار کرد.


به گزارش شارا، هاشم امینی در این دیدار، کار در حوزه روابط عمومی را بسیار حساس برشمرد و گفت: در فضای غبارآلود جامعه، روابط عمومی باید با استفاده از ظرفیت بالای رسانه ها و بویژه فضای مجازی برای اقناع و تنویر افکار عمومی به صورت سنجیده و به موقع اقدام نمایند.


وی ترویج فرهنگ کار و تلاش بیشتر را ماموریت مهم دست اندرکاران روابط عمومی و امور فرهنگی دانست و اظهار داشت: کار خالصانه، مظلومانه و مضاعف شاخصه خادمان مردم در صنعت آب و فاضلاب است و همین روحیه جهادی بهترین راه مبارزه با استکبار است.


مهندس امینی در همین راستا به بیانیه مهم مقام معظم رهبری 《مدظله العالی》 با عنوان "گام دوم انقلاب" اشاره کرد و این بیانیه را منشوری برای خودسازی در راستای تحقق آرمان تمدن نوین اسلامی و ساختن ایران عزیز دانست و ادامه داد: همانگونه که رهبر حکیم انقلاب فرموده اند مهمترین ظرفیت امیدبخش کشور نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی و نیز مدیریت جهادی است که خوشبختانه وجود همین دو عامل در صنعت آب و فاضلاب کشور باعث پویایی و پیشرفت آن شده است.


وی از مدیران و کارکنان روابط عمومی و امور فرهنگی خواست این بیانیه را چراغ راه خود قرار داده و برای عملیاتی کردن آن در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اهتمام نمایند.


سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود ، در خصوص یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی نکاتی را مطرح کرد.


وی از این تصمیم به عنوان "اقدام بزرگ" یاد کرد و گفت: در این راستا بایستی نگاه کلان داشته باشیم و صرفا به منافع خودمان فکر نکنیم. چرا که تحقق این امر، برکات زیادی را برای نظام مقدس اسلامی و نیروهای خدوم آب و فاضلاب کشور به همراه خواهد داشت.


هاشم امینی با بیان اینکه دیدگاه و تلاش همه تصمیم گیران آسیب ندیدن کارکنان و توجه به دغدغه های فکری آنها بوده است اظهار داشت: روابط عمومی وظیفه دارد برای تبیین آثار مثبت یکپارچه سازی و کاهش نگرانی های پرسنل اطلاع رسانی صحیح و شفاف داشته و بستر را برای تحقق این امر مبارک فراهم نماید.


در پایان این مراسم که ۲۲ خردادماه در مجتمع آبرسانی ۸ روستای شهرستان لنجان برگزار شد از کارشناسان و رابطان روابط عمومی و امور فرهنگی آبفار استان تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  دفتر مدیریت پروژه


  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


  داده‌کاوی


  محتوا


  اعتماد


  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی