درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:11   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39405صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 27 تیر 1398 - 08:44
اجرای قانون مدیریت بحران غیرواقعی
در حالت ایده آل، هنگامی که با یک بحران مواجه شدید، باید سریع و مناسب پاسخ دهید، تا خودتان را ثابت کنید، جامعه خود را به دفاع از خود برانگیزید و سپس به جلو بروید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| کری لیبوویتز |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| هدف نهایی مدیریت بحران، نجات دادن شهرت سازمان و منافع شما در هنگامی است که با یک وضعیت منفی یا تهدید آمیز مواجه می شوید. این حداقل چیزی است که اکثریت جهان به آن فکر می کنند.


با این حال، حقیقت این است که مدیریت بحران غیر معمول یک هدف بسیار عالی تر دارد. آنچه که شما باید در استراتژی مدیریت بحران خود برای بدست آوردن آن تلاش کنید، صرفا حفظ نام تجاری و شهرت خود نیست، بلکه اطمینان از این است که سازمان شما پس از بحران در موقعیت بهتری از قبل قرار بگیرد.


در نهایت هدف شما این است که از یک بحران فرضیه ای یا فعلی خود با یک ارتباط قوی تر و عمیق تر با ذینفعان خود بیرون بیایید، زیرا شما ثابت کرده اید که این توانایی را دارید تا آنها را در اولویت قرار داده و زمان از دست دادن طرفداران دوآتیشه خود، کار درست را انجام دهید.


بنابراین، زمان مناسب برای پاسخ به توهین چه موقعی است؟ پاسخ: زمانی که کسب و کار شما به آن نیاز دارد. اگر نام تجاری شما به علت آسیب های طولانی مدت به هر دلیلی تهدید شده باشد، با تیم حقوقی خود مشورت کنید و از کسب و کار خود محافظت کنید. اما این تصمیم را با عجله انجام ندهید، یا ریسکی نکنید که شرکت در معرض آسیب قرار گیرد.

 

بعلاوه مدیریت بحران تهاجمی را وارد کنید. هنگامی که یک سازمان این استراتژی را تصویب می کند، به این معنی است که هدف نهایی حل و فصل یک وضعیت نیست، بلکه قصد دارد با آن کنار بیاید. آنها هیچ تردیدی ندارند.


در حالت ایده آل، هنگامی که با یک بحران مواجه شدید، باید سریع و مناسب پاسخ دهید، تا خودتان را ثابت کنید، جامعه خود را به دفاع از خود برانگیزید و سپس به جلو بروید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد