درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 شهریور 1398 - 16:58   

روزنامه قانون رفع توقیف شد

  روزنامه قانون رفع توقیف شد


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل اچ پی عوض شد

  مدیرعامل اچ پی عوض شد


ادامه ادامه مطلب دو

هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست

  هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست


ادامه ادامه مطلب سه

کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اطلاع رسانی در خصوص برنامه ملاقات الکترونیکی مردم و مسئولین
  اقدامات مؤثر بانک رفاه در حوزه سلامت
  بانک رفاه آغازگر جنبش سرآمدی است
  بانک رفاه: بانک پزشکان ایرانیم
  هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست
  مدیرعامل اچ پی عوض شد
  روزنامه قانون رفع توقیف شد
  91 سال، پر افتخار/ تامین مالی مجهزترین مرکز جراحی چشم پزشکی کشور توسط بانک ملی ایران
  جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و فرصت های آشنایی با ایده های جدید
  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39405صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 27 تیر 1398 - 08:44
اجرای قانون مدیریت بحران غیرواقعی
در حالت ایده آل، هنگامی که با یک بحران مواجه شدید، باید سریع و مناسب پاسخ دهید، تا خودتان را ثابت کنید، جامعه خود را به دفاع از خود برانگیزید و سپس به جلو بروید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| کری لیبوویتز |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| هدف نهایی مدیریت بحران، نجات دادن شهرت سازمان و منافع شما در هنگامی است که با یک وضعیت منفی یا تهدید آمیز مواجه می شوید. این حداقل چیزی است که اکثریت جهان به آن فکر می کنند.


با این حال، حقیقت این است که مدیریت بحران غیر معمول یک هدف بسیار عالی تر دارد. آنچه که شما باید در استراتژی مدیریت بحران خود برای بدست آوردن آن تلاش کنید، صرفا حفظ نام تجاری و شهرت خود نیست، بلکه اطمینان از این است که سازمان شما پس از بحران در موقعیت بهتری از قبل قرار بگیرد.


در نهایت هدف شما این است که از یک بحران فرضیه ای یا فعلی خود با یک ارتباط قوی تر و عمیق تر با ذینفعان خود بیرون بیایید، زیرا شما ثابت کرده اید که این توانایی را دارید تا آنها را در اولویت قرار داده و زمان از دست دادن طرفداران دوآتیشه خود، کار درست را انجام دهید.


بنابراین، زمان مناسب برای پاسخ به توهین چه موقعی است؟ پاسخ: زمانی که کسب و کار شما به آن نیاز دارد. اگر نام تجاری شما به علت آسیب های طولانی مدت به هر دلیلی تهدید شده باشد، با تیم حقوقی خود مشورت کنید و از کسب و کار خود محافظت کنید. اما این تصمیم را با عجله انجام ندهید، یا ریسکی نکنید که شرکت در معرض آسیب قرار گیرد.

 

بعلاوه مدیریت بحران تهاجمی را وارد کنید. هنگامی که یک سازمان این استراتژی را تصویب می کند، به این معنی است که هدف نهایی حل و فصل یک وضعیت نیست، بلکه قصد دارد با آن کنار بیاید. آنها هیچ تردیدی ندارند.


در حالت ایده آل، هنگامی که با یک بحران مواجه شدید، باید سریع و مناسب پاسخ دهید، تا خودتان را ثابت کنید، جامعه خود را به دفاع از خود برانگیزید و سپس به جلو بروید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش جدید/ اگر می خواهید به مصرف کنندگان دست پیدا کنید، برای آنها متن بفرستید


  ثبت بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی


  دولت کویت تلاش های "بدبینانه" روابط عمومی را محکوم کرد


  پایان تعطیلی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان


  انتصاب رئیس روابط عمومی کمیته پیشکسوتان


  تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی


  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود


  جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و فرصت های آشنایی با ایده های جدید


  مدیرعامل اچ پی عوض شد


  هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران