درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 شهریور 1398 - 16:13   

روزنامه قانون رفع توقیف شد

  روزنامه قانون رفع توقیف شد


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل اچ پی عوض شد

  مدیرعامل اچ پی عوض شد


ادامه ادامه مطلب دو

هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست

  هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست


ادامه ادامه مطلب سه

کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اطلاع رسانی در خصوص برنامه ملاقات الکترونیکی مردم و مسئولین
  اقدامات مؤثر بانک رفاه در حوزه سلامت
  بانک رفاه آغازگر جنبش سرآمدی است
  بانک رفاه: بانک پزشکان ایرانیم
  هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست
  مدیرعامل اچ پی عوض شد
  روزنامه قانون رفع توقیف شد
  91 سال، پر افتخار/ تامین مالی مجهزترین مرکز جراحی چشم پزشکی کشور توسط بانک ملی ایران
  جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و فرصت های آشنایی با ایده های جدید
  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39403صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 26 تیر 1398 - 21:31
روز جهانی اموجی
اموجی‌ها تنها یک خبر یا یک ایده را منتقل نمی‌کنند، بلکه همچنین می‌توانند احساسات را بیان کنند. گفته می‌شود که خانم‌ها بیش از آقایان از اموجی استفاده می‌کنند و از آنها برای القای هراس، اندوه، خشم یا عشق و مهربانی بهره می‌برند. مردان انگشت شست رو به بالا را دوست دارند که به معنای موافقت و موفقیت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اموجی‌ها امروزه بخشی ثابت از پیام‌های دیجیتال هستند. ما از سمبل‌ها و شکلک‌های کوچک به موجزترین نحو منظور خود را القا می‌کنیم. در سالگرد تولد آنها چند عکس را در رابطه با این علایم تصویری تماشا کنیم.

لحظه تولد اموجی
اموجی از زبان ژاپنی آمده و به معنای نقش‌نگار است. اولین اموجی را بیست سال پیش شیگتاکا کوریتا، متخصص کامپیوتر، برای یک برنامه گوشی همراه ارائه کرد. با ۱۷۶ اموجی که او ابداع کرد، اطلاعات موجزی درباره ترابری، آب و هوا و روابط شخصی القا می‌شد. مهمترین آنها یک صورتک آفتاب بود و یک چتر گشوده.

این همه اموجی از کجا؟
گنجینه غنی اموجی‌ها توسط شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، اپل، مایکروسافت شکل گرفته است. آنها هستند که تصمیم می‌گیرند کدام شکلک و صورتک به این گنجینه وارد شود. در حال حاضر حدود ۲۳۰۰ اموجی در چت‌گردانی‌های ما رفت و أمد می‌کنند. افزون بر این هر کاربری می‌تواند اموجی تازه‌ای پیشنهاد کند.

اموجی‌های منطقه‌ای
اموجی‌هایی هست که در یک منطقه جغرافیایی خاصی شناخته و محبوب هستند که وجهی شناخته شده از یک حوزه فرهنگی خاص را تداعی می‌کنند. در سال ۲۰۱۷ دختر جوانی به نام رئوف الحومدی، ساکن وین، یک اموجی با روسری ابداع کرد و آن را به گنجینه اپل افزود.

زنان بیش از مردان از اموجی استفاده می‌کنند
اموجی‌ها تنها یک خبر یا یک ایده را منتقل نمی‌کنند، بلکه همچنین می‌توانند احساسات را بیان کنند. گفته می‌شود که خانم‌ها بیش از آقایان از اموجی استفاده می‌کنند و از آنها برای القای هراس، اندوه، خشم یا عشق و مهربانی بهره می‌برند. مردان انگشت شست رو به بالا را دوست دارند که به معنای موافقت و موفقیت است.

عکس‌های دوست‌داشتنی
طبق آماری که توییتر منتشر کرده، ماهانه حدود ۲۵۰ میلیون نقش کوچک ارسال می‌شود؛ یعنی سالانه بیش از سه میلیارد اموجی در گشت و گذار هستند. پارسال صورتک‌های لبخندزن، با قطرات اشک یا نقش قلب، بیش از هر نماد دیگری مصرف داشت.

سیل اموجی‌ها
شرکت‌های بزرگ از روز جهانی اموجی برای تبلیغ استفاده می‌کنند. این روزها در اماکن شلوغ شاهد نمونه‌های عظیمی از انواع اموجی‌های پرطرفدار با زرق و برق فراوان هستیم.
 

فرانسه و نماد عشق
فرانسوی‌ها در استفاده از نماد قلب پیشتاز هستند. در سراسر دنیا صورتک خندان بسیار محبوب است، اما در فرانسه این نماد قلب است که برتری دارد. در فرانسه بیش از ۵۵ درصد از اموجی‌های ارسالی اشکالی از قلب هستند، درحالیکه در سایر نقاط دنیا تنها ۱۲ و نیم درصد از اموجی‌ها قلب هستند. / وله

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش جدید/ اگر می خواهید به مصرف کنندگان دست پیدا کنید، برای آنها متن بفرستید


  ثبت بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی


  دولت کویت تلاش های "بدبینانه" روابط عمومی را محکوم کرد


  پایان تعطیلی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان


  انتصاب رئیس روابط عمومی کمیته پیشکسوتان


  تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی


  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود


  جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و فرصت های آشنایی با ایده های جدید


  مدیرعامل اچ پی عوض شد


  هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران