درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 14:00   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39391صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 26 تیر 1398 - 16:19
آینده‌پژوهی رکن اساسی فعالیت روابط عمومی‌ها است
معاون امور استان‌های صدا و سیما بیان کرد که در فعالیت روابط عمومی‌ها، یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار، اهتمام به امر آینده‌پژوهی و استفاده از فرصت‌های نو برای ورود به عرصه‌های جدید است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون امور استان‌های صدا و سیما بیان کرد که در فعالیت روابط عمومی‌ها، یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار، اهتمام به امر آینده‌پژوهی و استفاده از فرصت‌های نو برای ورود به عرصه‌های جدید است.
 
 به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومیمعاونت امور استان‌های صدا و سیما، علی دارابی روز گذشته ۲۵ تیرماه در همایش سرآمدان روابط عمومی که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار کرد: این همایش در تولید ادبیات و نظریه‌پردازی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی دارای جایگاه و اهمیت زیادی است.
 
 وی افزود: این نشست‌ها و همایش‌ها علاوه بر مزیت ذکر شده، موجب رقابت سالم و سازنده میان مدیران، صاحب نظران و کارشناسان روابط عمومی نیز خواهد شد.
 
 معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه کشف استعدادهای جدید و جوان و معرفی ظرفیت‌های جدید را باید از جمله دستاوردهای این همایش برشمرد، بیان کرد: تنوع، تکثر، تعدد و تعامل در عصر ارتباطات و نقش‌آفرینی رسانه‌ها چهار ویژگی اصلی است که باید مورد تأمل قرار گیرد.
 
 دارابی با بیان اینکه اگر بخواهیم تاثیرگذار، جریان‌ساز و نقش‌آفرین باشیم باید رویکرد آینده‌نگارانه را در اولویت سیاست گذاری‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات خود قرار دهیم، گفت: در این زمینه تجربیاتی داریم که می‌تواند تاثیرگذار باشد، حدود ۳۰ سال قبل که سلسله کارگاه‌های آموزشی برای همکارانم در روابط عمومی جهاد سازندگی برگزار می‌کردیم، دکتر شهیندخت خوارزمی نامزد کتاب «موج سوم» اثر الوین تافلر را ترجمه کرده بود و در آن جلسه گفت «من از بیم و هراس اتفاقاتی که در کتاب موج سوم می‌خواهد، بیفتد خواب ندارم و در وحشت هستم.»
 
 معاون امور استان‌های رسانه ملی عنوان کرد: من خود چنین تجربه‌ای را در نگارش کتاب «آینده‌پژوهی انقلاب اسلامی؛ بیم‌ها و امیدها» داشتم؛ کتاب من و حرف اصلی آن این است که تحولات جهانی در عرصه فرهنگ، سیاست، جامعه، اقتصاد در ۴۰ سال آینده چگونه است و تاثیر این تحولات جهانی بر جامعه آینده ایران چیست؟
 
 وی افزود: این تجربه شامل مواردی بود که به عنوان چشم‌اندازه‌ها و آینده‌نگری‌ها می‌دیدم، اینکه در آینده، امید به زندگی انسان‌ها به ۱۳۰ سال افزایش خواهد یافت، ربات‌ها جایگزین نیروی انسانی در مزارع و کارگاه‌ها می‌شوند، غول‌های بزرگ اقتصادی همچون چین، هندوستان و برزیل جایگزین قدرت‌های کنونی خواهند شد، انسان‌ها تنها و تنهاتر می‌شوند (به طوری که در حال حاضر در انگستان وزارتخانه‌ای به همین نام تشکیل شده) دنیای بزرگ به اندازه یک تلفن همراه کوچک شده و در دست کاربران قرار می‌گیرد و تحولات چشمگیر، با شتاب فراوان در عرصه فناوری‌های ارتباطی و رسانه‌ای بسیاری از اتفاقات جوامع را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند.
 
 دارابی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر آینده‌پژوهی به عنوان یکی از ارکان فعالیت روابط عمومی‌ها گفت: از دیگر ملزومات کار روابط عمومی می‌توان به کار تیمی و جمعی به جای کار فردی، توجه بایسته به امر آموزش و ارتقاء دانش و سواد رسانه‌ای و افزایش انگیزه، بهره‌وری و احساس تعلق عاطفی و علاقه به کار اشاره کرد.
 
 معاون امور استان‌های صدا و سیما تصریح کرد: توجه به تاثیرگذاری و جریان‌سازی سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات یعنی ابتکار عمل داشتن به جای منفعل بودن هم در این زمینه راهگشاست.
 
 وی انتقال تجربه با رویکرد عبرت‌ها و درس‌آموزی را مورد تاکید قرار دارد و افزود: رویکرد رسانه‌ها به سمت مخاطب‌محوری تعاملی، دو سویه و همراه با رضایت‌مندی یعنی همان جمله معروف همیشه حق با مشتری است، از ارکان فعالیت روابط عمومی‌ها محسوب می‌شود.
 
 دارابی در خاتمه با اشاره به رشد رسانه‌های جدید و کاهش قدرت و اثرگذاری رسانه‌های سنتی بیان کرد: این امر نباید از سوی روابط عمومی‌ها با دید منفی نگریسته شود بلکه باید از فرصت به دست آمده نهایت بهره‌برداری را برای ورود به عرصه‌های جدید رسانه‌ای داشت.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد