درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 شهریور 1398 - 16:20   

روزنامه قانون رفع توقیف شد

  روزنامه قانون رفع توقیف شد


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل اچ پی عوض شد

  مدیرعامل اچ پی عوض شد


ادامه ادامه مطلب دو

هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست

  هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست


ادامه ادامه مطلب سه

کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اطلاع رسانی در خصوص برنامه ملاقات الکترونیکی مردم و مسئولین
  اقدامات مؤثر بانک رفاه در حوزه سلامت
  بانک رفاه آغازگر جنبش سرآمدی است
  بانک رفاه: بانک پزشکان ایرانیم
  هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست
  مدیرعامل اچ پی عوض شد
  روزنامه قانون رفع توقیف شد
  91 سال، پر افتخار/ تامین مالی مجهزترین مرکز جراحی چشم پزشکی کشور توسط بانک ملی ایران
  جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و فرصت های آشنایی با ایده های جدید
  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39390صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 29 تیر 1398 - 08:17
مسائل مربوط به عکاسی: چرا سرمایه گذاری در عکس های با کیفیت باعث پیشرفت بازاریابی می شود
خصوصا در سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، زیبایی شناسی مهم است. هر آنچه که جذاب است، برای کاربران قابل تشخیص است. باور کنید یا نه، تشخیص اینکه یک برند از عکس های موجود استفاده می کند یا نه، بسیار آسان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| رون توروسین |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| ساندرا صاحب کسب و کار کوچک است. او یک کافی شاپ کوچک در نزدیکی ساحل دارد که دارای یک استودیو یوگا نیز می باشد. این محیط ترکیب کاملی از آرامش و یک محیط کاری آرام است و او از تهیه غذا برای افراد سالم لذت می برد.


ساندرا اخیرا بازاریابی فروشگاه خود را به صورت محلی با استفاده از جستجو پرداخت شده در گوگل و چندین تبلیغ در رسانه های اجتماعی آغاز کرده است. هدف او افزایش رفت وآمد به فروشگاه و همچنین فروش کالج ماهانه یوگا است. وی همچنین به مشتریان خود نوشیدنی های رایگان و قهوه با تخفیف ارایه می دهد.


اما ساندرا در تمام این پیشرفت بازده زیادی از سرمایه خود را نمی بیند. او از طریق رسانه های اجتماعی خود نگاه می اندازد و چیزی اشتباهی نمی بیند. او عکس های زیادی از غذاهای خود دارد، هرچند برخی از آن عکس ها را افرادی گرفتند که یوگا انجام می دهند و قهوه می خورند زیرا وی دوربین خوبی ندارد. او فکر می کند عکسهایی که دیگران می گیرند بهتر از آن است که عکسی نداشته باشد.


اما این واقعا درست است؟
تا حدودی، کیفیت عکس های گرفته شده می تواند شکاف های موجود در یک تقویم محتوای تجاری را پر کند. عکاسی در این زمینه به آسانی انجام می شود زیرا بسیاری از عکاسان عکس های خود را به پایگاه های داده برای هزینه اسمی عرضه می کنند و اجازه می دهند عکس ها به صورت تجاری و برای اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.


اما استفاده از عکاس های موجود بیش از حد می تواند پیام یک نام تجاری را ضعیف کند. اگر یک نام تجاری فقط از عکس های موجود استفاده کند، کاربران شروع به دیدن می کنند. این کار می تواند منجر به فقدان اصالت در خوراک نام تجاری شود، که باعث می شود تا علاقه کاربران برای برقراری ارتباط با پست ها به سرعت کاهش یابد.


یک حوزه وجود دارد که ساندرا می تواند در آن ارتقاء یابد. عکاسی می تواند گران باشد، اما اغلب هزینه های ارزشمندی را به دلیل ارایه محتوا شامل می شود. ایجاد محتوا یک کار ساده نیست و اغلب با تماس با یک حرفه ای می تواند به کاهش استرس ایجاد شده توسط ارایه ایده های محتوای اصلی کمک کند.


و استخدام یک عکاس می تواند ارزش محتوای ماه را ارایه دهد. بگذارید بگوییم ساندرا یک عکاس را استخدام کرده است تا جلسات یوگا صبحانه را عکاسی کند. عکاس می تواند مجموعه ای از تصاویر را عکس بگیرد که می تواند برای رسانه های اجتماعی و محتوای وب سایت تقسیم و مورد استفاده قرار دهد. این تصاویر می تواند به کاربران دیدگاهی واقعی و معتبر را از کافی شاپ ساندرا و استودیو یوگا به ارمغان آورد و آنها را جذب می کند تا آن را امتحان کنند.


عکس ها لازم نیست به طور انحصاری از یک عکاس باشند! در حال حاضر، دوربین های موجود در تلفن های همراه ما دارای کیفیت بالاتری از قبل هستند. این بدان معنی است که تا زمانی که شخص پشت لنز، اصول اولیه را می داند، عکس های با کیفیت می تواند تقریبا در هر جا تولید شوند.


عکس های خوب در صورت امکان نور طبیعی باید روشن و نباید پیش زمینه مشغول باشد. به عنوان مثال، ساندرا می تواند از حالت پورتره گوشی آیفون خود استفاده کند و عکس های بامزه ای از نوشیدنی های گوناگون قهوه بگیرد.


خصوصا در سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، زیبایی شناسی مهم است. هر آنچه که جذاب است، برای کاربران قابل تشخیص است. باور کنید یا نه، تشخیص اینکه یک برند از عکس های موجود استفاده می کند یا نه، بسیار آسان است.


ساندرا با تقویت برخی از عکس های با کیفیت می تواند برای پلتفرم خود به رضایت خاطر به ارمغان بیاورد. هر کسب و کار تنها با کمی سرمایه گذاری در تصاویر با کیفیت خوب، می تواند دارایی های بازاریابی خود را بهبود بخشد و حتی مشتریان بیشتری را جذب کند.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش جدید/ اگر می خواهید به مصرف کنندگان دست پیدا کنید، برای آنها متن بفرستید


  ثبت بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی


  دولت کویت تلاش های "بدبینانه" روابط عمومی را محکوم کرد


  پایان تعطیلی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان


  انتصاب رئیس روابط عمومی کمیته پیشکسوتان


  تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی


  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود


  جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و فرصت های آشنایی با ایده های جدید


  مدیرعامل اچ پی عوض شد


  هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران