درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 25 آذر 1398 - 07:07   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  واژه نامه توصیفی کاربردی روش پژوهش در علوم اجتماعی و ارتباطات
  اعلام روند سیاست گذاری اطلاع رسانی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از سوی وزارت کشور
  دوره دانش‌افزایی فوتسال در بانک رفاه برگزار شد
  برگزاری نخستین رویداد بزرگ فناوری های علوم روان شناختی و کار آفرینی سایتک
  برگزاری نشست تلفنی با موضوع رمز دوم پویا در مرکز فراد بانک رفاه کارگران
  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه به ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی کارگران اسپانیا
  مدیران روابط عمومی دستگاه ها باعث دلگرمی و امید برای مردم هستند
  نصب بنرهای خوش آمدگویی برای استاندار و معاونین ممنوع است
  رمز دوم پویا فرصتی جهت افزایش امنیت درپرداخت‌های غیرحضوری مبتنی برکارت
  انتشار کتاب «جامعه شناسی فرهنگ بیمه»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39390صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 29 تیر 1398 - 08:17
مسائل مربوط به عکاسی: چرا سرمایه گذاری در عکس های با کیفیت باعث پیشرفت بازاریابی می شود
خصوصا در سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، زیبایی شناسی مهم است. هر آنچه که جذاب است، برای کاربران قابل تشخیص است. باور کنید یا نه، تشخیص اینکه یک برند از عکس های موجود استفاده می کند یا نه، بسیار آسان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| رون توروسین |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| ساندرا صاحب کسب و کار کوچک است. او یک کافی شاپ کوچک در نزدیکی ساحل دارد که دارای یک استودیو یوگا نیز می باشد. این محیط ترکیب کاملی از آرامش و یک محیط کاری آرام است و او از تهیه غذا برای افراد سالم لذت می برد.


ساندرا اخیرا بازاریابی فروشگاه خود را به صورت محلی با استفاده از جستجو پرداخت شده در گوگل و چندین تبلیغ در رسانه های اجتماعی آغاز کرده است. هدف او افزایش رفت وآمد به فروشگاه و همچنین فروش کالج ماهانه یوگا است. وی همچنین به مشتریان خود نوشیدنی های رایگان و قهوه با تخفیف ارایه می دهد.


اما ساندرا در تمام این پیشرفت بازده زیادی از سرمایه خود را نمی بیند. او از طریق رسانه های اجتماعی خود نگاه می اندازد و چیزی اشتباهی نمی بیند. او عکس های زیادی از غذاهای خود دارد، هرچند برخی از آن عکس ها را افرادی گرفتند که یوگا انجام می دهند و قهوه می خورند زیرا وی دوربین خوبی ندارد. او فکر می کند عکسهایی که دیگران می گیرند بهتر از آن است که عکسی نداشته باشد.


اما این واقعا درست است؟
تا حدودی، کیفیت عکس های گرفته شده می تواند شکاف های موجود در یک تقویم محتوای تجاری را پر کند. عکاسی در این زمینه به آسانی انجام می شود زیرا بسیاری از عکاسان عکس های خود را به پایگاه های داده برای هزینه اسمی عرضه می کنند و اجازه می دهند عکس ها به صورت تجاری و برای اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.


اما استفاده از عکاس های موجود بیش از حد می تواند پیام یک نام تجاری را ضعیف کند. اگر یک نام تجاری فقط از عکس های موجود استفاده کند، کاربران شروع به دیدن می کنند. این کار می تواند منجر به فقدان اصالت در خوراک نام تجاری شود، که باعث می شود تا علاقه کاربران برای برقراری ارتباط با پست ها به سرعت کاهش یابد.


یک حوزه وجود دارد که ساندرا می تواند در آن ارتقاء یابد. عکاسی می تواند گران باشد، اما اغلب هزینه های ارزشمندی را به دلیل ارایه محتوا شامل می شود. ایجاد محتوا یک کار ساده نیست و اغلب با تماس با یک حرفه ای می تواند به کاهش استرس ایجاد شده توسط ارایه ایده های محتوای اصلی کمک کند.


و استخدام یک عکاس می تواند ارزش محتوای ماه را ارایه دهد. بگذارید بگوییم ساندرا یک عکاس را استخدام کرده است تا جلسات یوگا صبحانه را عکاسی کند. عکاس می تواند مجموعه ای از تصاویر را عکس بگیرد که می تواند برای رسانه های اجتماعی و محتوای وب سایت تقسیم و مورد استفاده قرار دهد. این تصاویر می تواند به کاربران دیدگاهی واقعی و معتبر را از کافی شاپ ساندرا و استودیو یوگا به ارمغان آورد و آنها را جذب می کند تا آن را امتحان کنند.


عکس ها لازم نیست به طور انحصاری از یک عکاس باشند! در حال حاضر، دوربین های موجود در تلفن های همراه ما دارای کیفیت بالاتری از قبل هستند. این بدان معنی است که تا زمانی که شخص پشت لنز، اصول اولیه را می داند، عکس های با کیفیت می تواند تقریبا در هر جا تولید شوند.


عکس های خوب در صورت امکان نور طبیعی باید روشن و نباید پیش زمینه مشغول باشد. به عنوان مثال، ساندرا می تواند از حالت پورتره گوشی آیفون خود استفاده کند و عکس های بامزه ای از نوشیدنی های گوناگون قهوه بگیرد.


خصوصا در سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، زیبایی شناسی مهم است. هر آنچه که جذاب است، برای کاربران قابل تشخیص است. باور کنید یا نه، تشخیص اینکه یک برند از عکس های موجود استفاده می کند یا نه، بسیار آسان است.


ساندرا با تقویت برخی از عکس های با کیفیت می تواند برای پلتفرم خود به رضایت خاطر به ارمغان بیاورد. هر کسب و کار تنها با کمی سرمایه گذاری در تصاویر با کیفیت خوب، می تواند دارایی های بازاریابی خود را بهبود بخشد و حتی مشتریان بیشتری را جذب کند.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  شکلک های مسخره ی با معنی


  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند


  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


  پایش روزانه عملکرد روابط عمومی و دستگاههای اجرایی در استان تهران


  یک خبر خوب/ تشکر


  برگزاری جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با مدیرکل بهزیستی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود