درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 13:23   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39377صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 8 بهمن 1400 - 09:04
6 گام برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی نه تنها به شما کمک می کنند تا نام تجاری شما شناخته تر شود و فروش سالانه خود را افزایش دهید، بلکه می تواند به شما کمک کند تا سازمان بزرگ یا کوچک خود را به گونه ای سازماندهی کنید که شهرت آنلاین خود را به طور موثر مدیریت کنید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| استیو کانوی | رسانه‌های اجتماعینه تنها به شما کمک می کنند تا نام تجاری شما شناخته تر شود و فروش سالانه خود را افزایش دهید، بلکه می تواند به شما کمک کند تا سازمان بزرگ یا کوچک خود را به گونه ای سازماندهی کنید که شهرت آنلاین خود را به طور موثر مدیریت کنید.


بنابراین، این موضوع می تواند یک طرح قدرتمند برای تبلیغ نقطه فروش منحصر به فرد (USP) شرکت شما، پرداختن به سوالات مشتری و پاسخ به بحران روابط عمومی باشد. برای اطمینان از ایجاد یک نام تجاری معتبر آنلاین، این راهنمای آموزنده برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی بخوانید:


دنبال کنندگان خود را به سفیران نام تجاری تبدیل کنید
هر نام تجاری باید زمان کافی برای ایجاد روابط قوی با پیروان و سفیران تجاری خود داشته باشد. شما با پاسخ دادن سریع به پیامهای مستقیم، پاسخ دادن به نظرات و ابراز قدردانی به آنها، می توانید دنبال کنندگان بسیاری را به سفیران تجاری تبدیل کنید.

 

بنابراین، اگر یک روابط عمومی با بحران روبرو شود، پیروان وفادار شما می توانند به سرعت به دفاع از شرکت شما برآیند، به گونه ای که می توانند به دیگران اثبات کنند که نام تجاری شما بسیار معتبر و با کیفیت است.


از پاسخ به ترول های (غول های) اینترنتی پرهیز کنید
متأسفانه کاربران بسیاری هستند که از ارسال نظرات منفی در پست های رسانه های اجتماعی شما که منجر به آسیب برند و کاهش فروش شما می شود، لذت می برند. با وجود اینکه ممکن است شما با این ترول اینترنتی احساس ناراحتی و ناامیدی کنید، اما نباید هرگز با آنها در ارتباط باشید، یا حتی آنها بتوانند تاثیر اندکی بر روی کسب و کار شما بگذارند.


به مشتریان ناراضی خود هر چه سریعتر پاسخ دهید
با این حال، بین ترول اینترنتی و یک مشتری ناراضی تفاوت وجود دارد. اگر یک مشتری شکایت واقعی داشته باشد، نباید او را نادیده بگیرید و باید به شیوه ای مفید و مؤدبانه به او پاسخ دهید. اگر شرکت شما اشتباه کرده باشد، باید از این موضوع عذرخواهی و آن را در اسرع وقت اصلاح کنید، این موضوع می تواند به مشتریان آینده شما نشان دهد که شما یک برند معتبر و فعال هستید.


USP ( فروش منحصر به فرد) برند خود را افزایش دهید
رسانه های اجتماعی با ایجاد یک پلتفرم برای کسب و کار شما موقعیتی ایجاد خواهد کرد تا شما بتوانید نقطه فروش منحصر به فرد (USP) خود را ارتقاء دهید.

 

به عنوان مثال، برای اثبات اینکه شما یک کسب و کار سازگار با محیط زیست را اجرا می کنید، مشتریان خود را در مورد چگونگی مراقبت از محیط زیست، مانند استفاده از بسته بندی غیر پلاستیکی، اجرای عملیات بدون کاغذ یا استخدام یک فروشنده معتبر زنجیره ای برای حمل و نقل مواد قابل بازیافت، مطلع کنید.


جلوگیری از موضوعات بحث برانگیز
پست ظاهرا طنز آمیز می تواند به طور بالقوه پیروان شما را محکوم کند، که این امر می تواند منجر به یک فاجعه بزرگ روابط عمومی شود و شهرت نام تجاری شما را از بین ببرد.

 

برای اجتناب از اعتراض عمومی، باید از توضیحات در مورد موضوعات بحث برانگیز اجتناب کنید و نباید هرگز تلاش کنید تا موضوعات جدی را برجسته نمایید.

 

یک پیام رسانه ای تحریک آمیز می تواند به طور بالقوه به هر دلیل نادرستی ویروسی شده باشد، بنابراین شما باید مخاطبان خود را قبل از انتشار هر مطلبی به طور جدی در نظر بگیرید.


یک سیاست سختگیرانه برای رسانه های اجتماعی اجرا کنید
زمانی که ممکن است شما به شرکت خود ماموریت دهید که از اختلاف در همه زمینه ها جلوگیری کند، کارکنان شما می توانند به طور بالقوه محتوای نامناسبی را بر روی صفحات فیس بوک، اینستاگرام و توییتر شما ارسال کنند، که این موضوع می تواند به یکپارچگی نام تجاری شما آسیب برساند.

 

برای محافظت از کسب و کار خود، شما باید یک سیاست رسانه ای سختگیرانه برای کارکنان خود تعریف کنید تا هر روز از آن پیروی کنند. شما همچنین می توانید کنترل های مدیریتی (ادمین) را برای محدود کردن تعدادی از افراد که به حساب های رسانه های اجتماعی کسب و کار شما دسترسی دارند، معرفی کنید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد