درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 - 16:24   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020

  ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ

  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ


ادامه ادامه مطلب سه

واتساپ باز هم سرویس جدید ارائه کرد؛ این بار ارسال تصاویر متحرک

  واتساپ باز هم سرویس جدید ارائه کرد؛ این بار ارسال تصاویر متحرک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020
  مهارت چیست؟
  ثبت نام خبرنگاران متقاضی مسکن طی روزهای آتی
  نحوه استفاده از وسایل دیداری در هنگام سخنرانی
  اعضای جدید هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران انتخاب شدند
  11 پیام کنفرانس روابط عمومی 1398
  واتساپ باز هم سرویس جدید ارائه کرد؛ این بار ارسال تصاویر متحرک
  بانک رفاه اعلام کرد/ دستور العمل اجرایی جدید بخشودگی سود تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال
  کارکنان بانک رفاه در المپیاد علمی شبکه بانکی بر صدر ایستادند
  با سه اصل اطلاع‌یابی، اطلاع‌شناسی و اطلاع‌رسانی استوار، روابط عمومی اطلاع مدار را سازمان‌دهی کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39377صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 26 تیر 1398 - 08:04
6 گام برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی شما در سال ۲۰۱۹
رسانه‌های اجتماعینه تنها به شما کمک می کنند تا نام تجاری شما شناخته تر شود و فروش سالانه خود را افزایش دهید، بلکه می تواند به شما کمک کند تا سازمان بزرگ یا کوچک خود را به گونه ای سازماندهی کنید که شهرت آنلاین خود را به طور موثر مدیریت کنید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| استیو کانوی |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| رسانه‌های اجتماعینه تنها به شما کمک می کنند تا نام تجاری شما شناخته تر شود و فروش سالانه خود را افزایش دهید، بلکه می تواند به شما کمک کند تا سازمان بزرگ یا کوچک خود را به گونه ای سازماندهی کنید که شهرت آنلاین خود را به طور موثر مدیریت کنید.


بنابراین، این موضوع می تواند یک طرح قدرتمند برای تبلیغ نقطه فروش منحصر به فرد (USP) شرکت شما، پرداختن به سوالات مشتری و پاسخ به بحران روابط عمومی باشد. برای اطمینان از ایجاد یک نام تجاری معتبر آنلاین، این راهنمای آموزنده برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۱۹ را بخوانید:


دنبال کنندگان خود را به سفیران نام تجاری تبدیل کنید
هر نام تجاری باید زمان کافی برای ایجاد روابط قوی با پیروان و سفیران تجاری خود داشته باشد. شما با پاسخ دادن سریع به پیامهای مستقیم، پاسخ دادن به نظرات و ابراز قدردانی به آنها، می توانید دنبال کنندگان بسیاری را به سفیران تجاری تبدیل کنید. بنابراین، اگر یک
روابط عمومی با بحران روبرو شود، پیروان وفادار شما می توانند به سرعت به دفاع از شرکت شما برآیند، به گونه ای که می توانند به دیگران اثبات کنند که نام تجاری شما بسیار معتبر و با کیفیت است.


از پاسخ به ترول های (غول های) اینترنتی پرهیز کنید
متأسفانه کاربران بسیاری هستند که از ارسال نظرات منفی در پست های رسانه های اجتماعی شما که منجر به آسیب برند و کاهش فروش شما می شود، لذت می برند. با وجود اینکه ممکن است شما با این ترول اینترنتی احساس ناراحتی و ناامیدی کنید، اما نباید هرگز با آنها در ارتباط باشید، یا حتی آنها بتوانند تاثیر اندکی بر روی کسب و کار شما بگذارند.


به مشتریان ناراضی خود هر چه سریعتر پاسخ دهید
با این حال، بین ترول اینترنتی و یک مشتری ناراضی تفاوت وجود دارد. اگر یک مشتری شکایت واقعی داشته باشد، نباید او را نادیده بگیرید و باید به شیوه ای مفید و مؤدبانه به او پاسخ دهید. اگر شرکت شما اشتباه کرده باشد، باید از این موضوع عذرخواهی و آن را در اسرع وقت اصلاح کنید، این موضوع می تواند به مشتریان آینده شما نشان دهد که شما یک برند معتبر و فعال هستید.


USP ( فروش منحصر به فرد) برند خود را افزایش دهید
رسانه های اجتماعی با ایجاد یک پلتفرم برای کسب و کار شما موقعیتی ایجاد خواهد کرد تا شما بتوانید نقطه فروش منحصر به فرد (USP) خود را ارتقاء دهید. به عنوان مثال، برای اثبات اینکه شما یک کسب و کار سازگار با محیط زیست را اجرا می کنید، مشتریان خود را در مورد چگونگی مراقبت از محیط زیست، مانند استفاده از بسته بندی غیر پلاستیکی، اجرای عملیات بدون کاغذ یا استخدام یک فروشنده معتبر زنجیره ای برای حمل و نقل مواد قابل بازیافت، مطلع کنید.


جلوگیری از موضوعات بحث برانگیز
پست ظاهرا طنز آمیز می تواند به طور بالقوه پیروان شما را محکوم کند، که این امر می تواند منجر به یک فاجعه بزرگ روابط عمومی شود و شهرت نام تجاری شما را از بین ببرد. برای اجتناب از اعتراض عمومی، باید از توضیحات در مورد موضوعات بحث برانگیز جلوگیری کنید و نباید هرگز تلاش کنید تا موضوعات جدی را برجسته نمایید. یک پیام رسانه ای تحریک آمیز می تواند به طور بالقوه به هر دلیل نادرستی ویروسی شده باشد، بنابراین شما باید مخاطبان خود را قبل از انتشار هر مطلبی به طور جدی در نظر بگیرید.


یک سیاست سختگیرانه برای رسانه های اجتماعی اجرا کنید
زمانی که ممکن است شما به شرکت خود ماموریت دهید که از اختلاف در همه زمینه ها جلوگیری کند، کارکنان شما می توانند به طور بالقوه محتوای نامناسبی را بر روی صفحات فیس بوک، اینستاگرام و توییتر شما ارسال کنند، که این موضوع می تواند به یکپارچگی نام تجاری شما آسیب برساند. برای محافظت از کسب و کار خود، شما باید یک سیاست رسانه ای سختگیرانه برای کارکنان خود تعریف کنید تا هر روز از آن پیروی کنند. شما همچنین می توانید کنترل های مدیریتی (ادمین) را برای محدود کردن تعدادی از افراد که به حساب های رسانه های اجتماعی کسب و کار شما دسترسی دارند، معرفی کنید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  نشست مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای کرمان


  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط عمومی


  الگویی برای روابط عمومی ها در مواجهه و مدیریت اخبار، تصاویر و ویدئوهای جعلی


  هدایت گری اصول اولیه مدیریت در سازمان ها


  انتصاب مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد


  مدیرعامل شرکت ملی پست بر لزوم توسعه فعالیت روابط عمومی و تبلیغات شبکه پستی تاکید کرد


  اهمیت حرکت بدنی در ارایه سخنرانی


  اعضای جدید هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران انتخاب شدند


  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر: روابط عمومی‌ها عنصر مطالبه‌گری را فراموش نکنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی