درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 21:52   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39370صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 24 تیر 1398 - 21:59
چهار روش بازاریابی در توئیتر
نوشته: جیسون فالز - هیچ درست و غلطی درباره استفاده از توئیتر وجود ندارد. می توانید برای هر چیزی، با هر وسیله ای با سطح مشخصی از انتقاد مخاطب پیدا کنید. باور دارم که توئیتر در اصل تریبونی برای گفتگو است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بازاریابی در توئیتر یکی از موضوعاتی است که صحبت درباره آن بسیار است. سره گرایان رسانه اجتماعی همچنان درباره چگونگی عدم استفاده از آن صحبت می کنند. در حالی که باور دارم هیچ درست و غلطی درباره استفاده از توئیتر وجود ندارد. می توانید برای هر چیزی، با هر وسیله ای با سطح مشخصی از انتقاد مخاطب پیدا کنید. باور دارم که توئیتر در اصل تریبونی برای گفتگو است.


با در نظر گرفتن این مطلب، چهار نوع بازاریابی در میان کسانی که از توئیتر به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده می کنند وجود دارد. هر کدام با مثال هایی از هواداران، مخاطبان و احتمالا موفقیت های بزرگ. توصیف من از هر یک از این موارد مشاهدات شخصی را شامل می شود اما به خاطر داشته باشید که به هیچ وجه از نظرات من به چشم انتفاد نگاه نکنید بلکه هر کدام بسته به مخاطبان شما ممکن است موثر واقع شوند. بنابراین، موارد زیر را شیوه ای برای بازاریابی در توئیتر ببینید.

شیوه های بازاریابی در توئیتر
خوش صحبت ها
خوش صحبت ها، کاربرانی هستند که دلیل روشنی برای استفاده از توئیتر در کسب و کار خود دارند، اما به نظر می رسد بیشتر تمایل به گپ و گفتگوی روزانه دارند تا این که مشخصا برای اهداف تجاری خود داد سخن دهند. بسیاری از مشاوران و یا رهبران فکری مستقل در این گروه جای می گیرند. آیا شرکت جدید جف لیوینگ استون، زوئتیکا، از حضور خود در توئیتر استفاده تجاری می برد؟ البته. آیا پیوند یا پیام فروشی برای خدمات زوئتیکا از آن به چشم می خورد؟ نه. او در توئیتر علاقمند به گفتگو به نظر می رسد و مزیت های حرفه ای او کمتر مستقیم و قابل پیگری هستند اما مطمئن باشید که حضور در توئیتر برای او مزیت حرفه ای دارد.

بازاریاب های مایل به گفتگو
بازاریاب های مایل به گفتگو که اندکی با خوش صحبت ها تفاوت داردند، هدفی مشخص تر برای استفاده از توئیتر دارند. آن ها ممکن است گه گاه پیوندی به پست های وبلاگ خود بدهند. شاید مرتبا درباره یک خبرنامه الکترونیکی یا کتاب خود به شما یادآوری کنند. اما همچنان در گفتگوها به صورت منظم شرکت می کنند و رفتار آن ها تا اندازه ای معمولی به نظر می رسد که شما فراموش می کنید. آن ها از این شبکه برای مقاصد تجاری خود استفاده می کنند.


فروشندگان
گروهی که بیش از 50 درصد از توئیت های آنها حالت تبلیغاتی دارد تا گفتگویی، در زمره فروشندگان جای می گیرند. حال، برخی افراد فعال در رسانه های اجتماعی ممکن است چنین افرادی متزور بنامند. من با این گفته مخالفم. شرکت ها و حتی افراد بسیاری در توئیتر وجود دارند که اولین هدف شان فروش است اما همزمان در گفتگوها شرکت می کنند و پیوندهایی در خور توجه نیز در توئیت خود قرار می دهند.


(هرزنامه نگار) گویندگان
من در استفاده از عبارت هرزنامه نگار تردید دارم اما مناسب است. لطفا به کار بردن این عبارت را انتقاد به حساب نیاورید. این حقیقتی است که این افراد تنها به تبلیغ می پردازند و در هیچ گفتگویی مشارکت نمی کنند.

 

خب شما در کدام دسته قرار می گیرید؟ آیا جزء افرادی هستید که دو گروه اول را قبول دارند اما دو گروه دیگر را نه. یا در دو گروه دوم قرار گرفتید و معیارهای تجاری دارید تا کارا بودن روش خود را ثابت کنید؟ اگر تاکنون روشی برای خود در نظر نگرفته اید، بگویید که فکر می کنید کدام روش را باید انتخاب کنید و چرا؟
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد