درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 21 فروردین 1400 - 19:21   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


ادامه ادامه مطلب دو

یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی

  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی

  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی
  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو
  عزای ملی چیست؟
  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو
  دستاورد دیگری در سال جهش تولید؛ پشتیبانی فولاد مبارکه در تامین مواد اولیه صنعت فولاد/ تثبیت جایگاه بزرگترین آهک ساز خاورمیانه توسط فولاد سنگ
  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند
  مسابقه بزرگ زیست محیطی تهران رسانه
  ویژه نامه استانی روزنامه ایران با محوریت شهر سرخ رود منتشر شد
  آینده مشاغل در عصر هوش مصنوعی
  هنر شنیدن دیگران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39361صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 18 فروردین 1400 - 08:13
5 توانایی که همه کارگزاران روابط عمومی باید داشته باشند
در این مطلب، پنج توانایی برای موفقیت روز افزون متخصصان روابط عمومی آورده شده است. در هر نوع از حرفه روابط عمومی، فرد باید این پنج توانایی را داشته باشد:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده|برایان گوستمن |  در این مطلب، پنج توانایی برای موفقیت روز افزون متخصصان روابط عمومی آورده شده است.

هیچگاه در روابط عمومی به تنهایی یک شخص مطرح نیست. از آنجا که این رشته بسیار متنوع است، در نتیجه به حضور شخصیت های متفاوت نیاز دارد. برخی از مشاغل روابط عمومی می بایست به طور مداوم با مشتریان و مردم در ارتباط باشند. برخی دیگر پشت میز می نشینند، برنامه ریزی و تحقیق می کنند و مطلب می نویسند.


در هر نوع از حرفه روابط عمومی، فرد باید این پنج توانایی را داشته باشد:

 

توانایی اول مهارت نوشتن است. کسی که اطلاعات و ایده ها را به سرعت، به وضوح و مختصر انتقال دهد.


توانایی دوم پژوهش است. فرد باید بتواند اطلاعات را از طیف وسیعی از منابع و تحقیقات اصلی استخراج کند. برای مثال، با طراحی و اجرای نظرسنجی ها یا ممیزی ها، باید اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کند. آنها همچنین باید پایگاه داده های اینترنتی و روزنامه ها و شبکه های اجتماعی را دنبال کنند.


توانایی سوم برنامه ریزی است.


توانایی چهارم حل مسئله است. فرد باید از طریق ایده های نوآورانه و رویکردهای جدید، مشکلات پیچیده را حل کند.


توانایی پنجم تخصص در رسانه های اجتماعی است. انتظار می رود که آنها در زمینه شبکه های اجتماعی، وبلاگ نویسی، توییتر، پادکست، بهینه سازی موتورهای جستجو، مدیریت محتوای وب و ... دانش کافی داشته باشند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  7 اصل برای حفظ انسجام جلسات


  مزیت‌های سخنرانی‌ها


  هنر شنیدن دیگران


  هوا همیشه تاریک و سرد است برای درماندگان


  یافته‌های جدید پژوهش «پیو» در خصوص شبکه های اجتماعی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی