درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 مرداد 1398 - 05:57   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی

  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی ها و فضای مجازی!

  روابط عمومی ها و فضای مجازی!


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تخفیف ۹۹ درصدی لوازم عکاسی در سایت «آمازون» اشتباه بود
  پلیس فدرال آمریکا درباره امنیت اپلیکیشن تغییر چهره موسوم به «فیس اپ» تحقیق می‌کند
  پژوهشگر دانشگاه هاوایی: رفتار و خلق و خوی انسان مسری است
  ایجاد ارتباط پایدار در جامعه از وظایف اصلی روابط عمومی هاست
  اهمیت، نقش و کارکرد روابط عمومی
  بررسی و تحلیل محتوای نشریات داخلی سازمان ها
  نشست بررسی نقش «رسانه در گردشگری» برگزار شد
  انتخاب سه فرماندار پاسخگو در قالب اجرای برنامه دوشنبه‌های خبری
  گوشی‌های هوشمند فایو جی در سال ۲۰۲۳
  توزیع ۳ هزارتُن کاغذ بین مطبوعات کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39332صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 20 تیر 1398 - 18:07
رسانه‌های استان یزد ارزیابی و طبقه‌بندی شدند
رسانه‌های استان یزد با نظر روابط عمومی استانداری یزد، معاونت فرهنگی اداره ارشاد استان یزد، خانه مطبوعات یزد و انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ارزیابی و طبقه‌بندی شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رسانه‌های استان یزد با نظر روابط عمومی استانداری یزد، معاونت فرهنگی اداره ارشاد استان یزد، خانه مطبوعات یزد و انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ارزیابی و طبقه‌بندی شدند.
 
 به گزارش شارا به نقل از مهر، کمیته ارزیابی و طبقه بندی رسانه های استان یزد پس از تصویب طبقه‌بندی نهایی رسانه‌ها، بیانیه‌ای صادر کرد که در این بیانیه آمده است:
 
 «با اتکال به خداوند متعال و در آستانه روز خبرنگار سال ۱۳۹۸ بر آن شدیم تا فرایندی که سال‌های متمادی فکر و ذهن اصحاب رسانه استان را مشغول به خود کرده بود به نتیجه برسد از اینرو و از ابتدای تیرماه سال جاری با تشکیل کمیته ارزیابی و طبقه بندی رسانه‌های استان یزد متشکل از نمایندگان اداره کل روابط عمومی استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خانه مطبوعات استان و انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری استان، فرایند تشخیص شاخص و چگونگی ارزیابی و طبقه بندی رسانه های استان یزد آغاز شد.
 
 اگرچه تا اینجا اقدامات متعددی انجام و ساعت‌های بسیاری برای به نتیجه رسیدن این مهم صرف شده است، اما به این امر آگاهیم که فرایند آغاز شده تنها با پیشنهادات شما اصحاب رسانه در دوره‌های بعدی تکمیل و ۱۰۰ درصدی خواهد شد و در این مسیر لازم و ضروری است تا شما خردمندان به موارد ذیل آگاه باشید:
 
 ۱ - بر اساس ارزیابی صورت گرفته رسانه‌های استان یزد که در سامانه جامع رسانه های کشور اسامی آنها قابل رویت است به پنج گروه A ،B،C،DوE طبقه بندی شده اند که هر طبقه دارای شاخص های مشخص هستند.
 
 ۲- دوره زمانی ارزیابی سه ماه و به صورت فصلی است به گونه ای که با پایان یافتن هر فصل مجدداً کار ارزیابی و طبقه بندی رسانه ها آغاز و بر اساس پیشرفت و تلاش صورت گرفته، لیست جدیدی انتشار می یابد. این بازه زمانی به گونه ای درنظر گرفته شده تا فرصتی متعادل و مناسب برای ارتقا سطح کمی و کیفی رسانه ها باشد.
 
 ۳- از این پس صرفاً گروه A امکان حضور در نشست های خبری را خواهند داشت که فرایند اجرایی آن در اطلاعیه شماره ۲ کمیته ارزیابی و طبقه بندی رسانه های استان یزد بزودی اعلام خواهد شد.
 
 ۴- در آینده پیش رو ملاک تعامل با رسانه های استان بر اساس این ارزیابی خواهد بود.
 
 ۵- پس از انتشار لیست اولیه، احدی از مدیران رسانه ها که نسبت به این ارزیابی معترض هستند می توانند اعتراض مکتوب خود را به خانه مطبوعات اعلام و در خواست تجدید نظر توسط کمیته مذکور را داشته باشند، بازه زمانی این امکان از روز انتشار لیست لغایت پایان وقت اداری روز ۲۰ تیرماه سال جاری است» .
 
 لیست طبقه‌بندی شده رسانه‌های استان یزد نیز توسط این کمیته در فضای مجازی منتشر شده است.
 
 این بیانیه به امضای اعضای کمیته ارزیابی و طبقه بندی رسانه های استان یزد متشکل از علی صالحی، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، سیدخلف حوتی نژاد، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، محمدسجاد کلمبو، جانشین مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، فرزاد فیضی، مدیر خانه مطبوعات استان یزد و مسعود میرجلیلی، دبیر انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد رسیده است.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دیدار جمعی از فعالان روابط عمومی با رئیس قوه مقننه


  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


  پنج نکته برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی


  انتصاب مشاور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت


  رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد


  روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه ادارات نقش به‌سزایی دارند


  آیا رسانه های درآمدزا اعتبار بیشتری نسبت به تبلیغات دارند؟


  خبرنگاران مهم ترین پل ارتباطی علوم پزشکی و مردم


  مدیر روابط عمومی معاون قرآنی وزارت ارشاد منصوب شد


  رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: نقش روابط عمومی‌ها در تلاطم جریانات و حفظ ارزش‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران