درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 1 آذر 1398 - 11:36   

یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد

  یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی تلویزیون

  روز جهانی تلویزیون


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو عنوان کرد: شفافیت و پاسخگویی دو رکن اصلی روابط عمومی هاست
  نشست دبیران انسجام بخشی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور در مشهد
  تمدید مهلت ارائه اثر به نخستین جشنواره تخصصی «شهر و رسانه»
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/3
  یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد
  اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند
  آیا قطع اینترنت راه‌حل است؟
  روز جهانی تلویزیون
  آیا صدا و سیما مورد اعتماد مخاطبانش است!؟
  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد: اساس کار روابط عمومی ها اطلاع رسانی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39325صفحه نخست » بانک و بیمهپنجشنبه، 20 تیر 1398 - 15:24
سپرده‌گذاران ممتاز منتظر پیامک بانک مسکن باشند/ پیش‌ثبت نام سپرده‌گذاران ممتاز در «سجام»
محسن کریمی، رییس اداره کل نقدینگی و خزانه‌داری بانک مسکن از پیش ثبت‌نام گروهی از مشتریان بانک مسکن در «باشگاه مشتریان سجام» خبر داد و گفت: این افراد به زودی پیامکی در این خصوص دریافت می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| محسن کریمی، رییس اداره کل نقدینگی و خزانه‌داری بانک مسکن از پیش ثبت‌نام گروهی از مشتریان بانک مسکن در «باشگاه مشتریان سجام» خبر داد و گفت: این افراد به زودی پیامکی در این خصوص دریافت می‌کنند.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک مسکن، محسن کریمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با بیان اینکه اطلاعات سرمایه‌گذاران در صندوق ره‌آورد آباد مسکن چندی پیش در باشگاه مشتریان سجام بارگزاری شده و مشکلی از بابت این گروه از مشتریان بانک مسکن که مشمول ثبت نام در سجام هستند، وجود ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر اولویت بانک مسکن ثبت نام سپرده‌گذاران ممتاز بانک مسکن در سجام است؛ چراکه تنها در این صورت این افراد می‌توانند اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن را که به عنوان بخشی از سود به آنها تعلق می‌گیرد، از طریق بازار سرمایه به فروش برسانند.

کریمی با بیان اینکه اطلاعات هویتی این گروه از مشتریان نیز ظرف چند روز گذشته در باشگاه مشتریان سجام توسط بانک مسکن بارگذاری شده است، گفت: ظرف یکی دو روز آینده پیامکی برای این مشتریان ارسال خواهد شد و به آنها اعلام می‌شود که از طریق لینک «باشگاه مشتریان سجام» که در متن پیامک آمده، نسبت به تکمیل اطلاعات خود و در واقع تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

رییس اداره کل نقدینگی و خزانه‌داری بانک مسکن با بیان اینکه به دلیل برخی مشکلات از جمله عدم فعالیت دفاتر پیشخوان در برخی شهرستان‌ها، هنوز مرحله دوم ثبت نام در سجام که مراجعه حضوری به این دفاتر برای احراز هویت است، الزامی نشده است، در عین حال گفت: در حال پیش‌بینی تمهیداتی هستیم تا در آینده نزدیک بتوانیم خدمات مربوط به مرحله احراز هویت را نیز در برخی از شعب منتخب در سراسر کشور انجام دهیم تا ثبت نام مشتریان بانک مسکن که سپرده‌گذار ممتاز بوده و به این خاطر با بازار سرمایه در ارتباط هستند، در سجام کامل شود.


وی با بیان اینکه حدود 370 هزار سپرده‌گذار ممتاز بانک مسکن در سراسر کشور که از ابتدای سال گذشته به آنان اوراق ممتاز تخصیص یافته است ،باید نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام کنند، اظهار کرد: برخی با این تصور که ثبت نام در سامانه مذکور برای آنها بار مالیاتی دارد، از ثبت نام خودداری می‌کنند؛ در حالی که این نگرانی‌ها صحیح نیست و البته شرط هر گونه تبادل با بازار سرمایه از این پس ثبت نام در سامانه یاد شده است. بنابراین سپرده‌گذاران ممتاز برای بهره‌برداری از منافع حساب خود که به شکل اوراق به آنها تعلق می‌گیرد، ناگزیر به این ثبت‌نام هستند.

وی با بیان اینکه تا 25 خرداد ماه فقط 13 هزار نفر از مشتریان بانک مسکن در این سامانه ثبت‌نام کرده بودند، افزود: طی چند مرحله اطلاع‌رسانی گسترده که به صورت پیامک، تماس تلفنی و ... از طریق شعب و ستاد صورت گرفت، آمار ثبت‌نام کنندگان در حال حاضر به حدود 60 هزار نفر رسیده و انتظار داریم با توجه به اینکه پیش‌ثبت‌نام بقیه مشتریان در باشگاه مشتریان سجام انجام شده، آنها در اسرع وقت به لینک مربوطه که از طریق پیامک اعلام می‌شود، مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند.نقش شعب بانک در خصوص تشویق مشتریان به ثبت نام قابل توجه بوده و انتظار می رود با توجه به اهمیت موضوع پیگیری های لازم توسط آنان انجام گیرد.

کریمی یادآور شد: لینک باشگاه مشتریان سجام با لینک ثبت نام در این سامانه که قبلا معرفی شده متفاوت است. در باشگاه مشتریان سجام افراد با وارد کردن کد ملی می‌توانند اطلاعات شناسنامه‌ای و آدرس و تلفن خود را مشاهده کرده و تاکید می شود دیگر نیازی به ورود اطلاعات هویتی آنان نخواهد بود. بنابراین تنها لازم است با صرف زمان یکی دو دقیقه‌ای پرسش‌های بعدی این سامانه را پاسخ دهند تا ثبت نام تکمیل شود. این روش فرآیند ثبت نام افراد را به میزان قابل توجهی تسهیل خواهد کرد. در حال حاضر مرحله ثبت نام اینترنتی برای هرگونه مبادله در بازار سرمایه اعم از بورس و فرابورس الزامی است و سپرده‌گذاران ممتاز برای اینکه برای فروش اوراق خود به مشکلی برخورد نکنند، باید این ثبت نام را تکمیل کنند

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  روز جهانی تلویزیون


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند


  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی


  اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند


  آیا صدا و سیما مورد اعتماد مخاطبانش است!؟


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/2


  تاکید استاندار اردبیل بر لزوم توجه روابط عمومی ها به انعکاس واقعیت


  انواری در نشست مدیران روابط عمومی وزارت صمت: فعال سازی بخش‌های افکارسنجی و ارتباطات مردمی ضرورت دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود