درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 21:46   

فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود

  فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد

  مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد


ادامه ادامه مطلب دو

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موفقیت روابط‌عمومی ها در گرو حمایت مدیران مجموعه است
  کارگاه آموزشی روابط عمومی زندان‌های کشور در یزد آغاز شد
  تغییر آدرس اداره روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران
  استاندار قم: هنر پاسخگویی به افکار عمومی از ویژگی های روابط عمومی هاست
  دیدار اعضای بسیج رسانه شهرستان ری با مسئول روابط عمومی شهرداری باقرشهر
  تجهیز و ارتقاء سطح علمی مدیران روابط عمومی ادارات پاکدشت
  معاون امور مطبوعاتی: اقناع افکار عمومی، کلید مقابله فرهنگی با قاچاق
  مقام اول روابط عمومی شهرداری قیامدشت در ارزیابی صورت گرفته در کل ادارات،بخشداری ها و دهیاری های شهرستان ری
  فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود
  مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39322صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 20 تیر 1398 - 14:57
چرا اکثر بشر در اینترنت جذب ویدئوی حیوانات می‌شوند
اینترنت طوری طراحی شده است که همه سپرهای تشخیص و تردید را کنار بگذاریم و منفعلانه توسط اخبار و گزارشاتی بمباران شویم که علاقه ای به دیدن شان نشان نداده بودیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اینترنت طوری طراحی شده است که همه سپرهای تشخیص و تردید را کنار بگذاریم و منفعلانه توسط اخبار و گزارشاتی بمباران شویم که علاقه ای به دیدن شان نشان نداده بودیم.

دنیای آنلاین، موزه ای شلوغ و جنجالی از تحقیر و مرض و حرص و خشم شده است. اخبار مخوف و نیت های بد و شوخی های بسیار زننده مدام تکثیر می شوند. هر که بیشتر فریاد بزند و درنده تر و وقیح تر باشد انگار شانس بیشتری برای توجه پیدا می کند.

ویدئوی حیوانات بیرون از چرخه پر از تضاد و نفرت و بلبشوی انسانی است. حیوانات غذا می خواهند و محبت و میل به داشتن حریم مطمئن و آرامش… ویدئوها نشان می دهند که حیوانات بدون هیچ ابایی تلاش می کنند این چند نیاز اساسی شان را برطرف کنند. گاهی موفق می شوند و گاهی شانس نمی آورند.

ما با دیدن دنیا و رفتار حیوانات قادر هستیم بزرگترین خصیصه انسان بودن را مزه مزه کنیم. ما متوجه این قدرت انسانی یعنی «خود را جای دیگران گذاشتن – theory of mind» می شویم. ما می توانیم از دید دیگران هم به زندگی بنگریم.

ما با علاقه تمام کنجکاو دیدن زندگی و رفتار حیوانات هستیم چون دوست داریم به فکرمان میدان دهیم که بفهمیم در مغز حیوانات چه می گذرد. ببینیم آنها در شرایط مشابه ما چه می کنند؟

ویدئوی حیوانات، هم به تصورات ما میدان می دهد هم دلچسب و لطیف است هم یک پناهگاه دوست داشتنی است در بین موضوعات مخرب و منفی که اینترنت را به تسخیر خود درآورده است. ما به طور ناخودآگاه به یکی از سالم ترین بخش های اینترنت پناهنده می شویم تا همچنان انسان بمانیم.

منبع:  marde-rooz- www.nytimes.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت


  به عصر "دیپ فیک‌" ها خوش آمدید


  کیفیت عکس تنها برای کمپین هایی با بودجه زیاد نیست


  مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند


  رکوردشکنی زدر روز مجردها؛ 13 میلیارد دلار فروش در یک ساعت


  نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی


  دوره آموزشی روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی در ساری


  حمایت شهرداری ساری از رسانه‌ها


  دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی


  نشست روابط عمومی‌های وزارت تعاون و سازمان تابعه با حضور وزیر برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود