درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 22:12   

فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود

  فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد

  مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد


ادامه ادامه مطلب دو

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موفقیت روابط‌عمومی ها در گرو حمایت مدیران مجموعه است
  کارگاه آموزشی روابط عمومی زندان‌های کشور در یزد آغاز شد
  تغییر آدرس اداره روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران
  استاندار قم: هنر پاسخگویی به افکار عمومی از ویژگی های روابط عمومی هاست
  دیدار اعضای بسیج رسانه شهرستان ری با مسئول روابط عمومی شهرداری باقرشهر
  تجهیز و ارتقاء سطح علمی مدیران روابط عمومی ادارات پاکدشت
  معاون امور مطبوعاتی: اقناع افکار عمومی، کلید مقابله فرهنگی با قاچاق
  مقام اول روابط عمومی شهرداری قیامدشت در ارزیابی صورت گرفته در کل ادارات،بخشداری ها و دهیاری های شهرستان ری
  فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود
  مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39318صفحه نخست » فناوری نوپنجشنبه، 20 تیر 1398 - 08:14
هوش مصنوعی، رسانه ها و روابط عمومی ها
مریم سلیمی دکترای علوم ارتباطات اجتماعی، کارشناسی ارشد گرافیک - قطعاً تحولات حوزه تصویر و دستاوردهای بصری ناشی از تعامل انسان و ماشین، ارتباطات تصویری را در رسانه ها و روابط عمومی ها ارتقا و بهبود می بخشد. به عنوان مثال امکان تشخیص چهره، محصول، اشیاء، محیط و...، تعاملات بصری روابط عمومی ها با مخاطبان و مشتریانشان را افزایش می دهد.
  

هوش مصنوعی با کمک هایی که به حوزه رسانه می کند ضمن شناخت عادت ها، منافع و ترجیحات مخاطبان و تلاش برای پاسخگویی به خواست های آنها، به افزایش رضایت مخاطبان/ کاربران و تعامل بیشتر با آنها منجر می شود.


چنانچه اشاره شد، از جمله کمک های هوش مصنوعی به حوزه رسانه، کمک به از بین بردن تعصب و اخبار جعلی است. از دیگر یاری هوش مصنوعی به حوزه رسانه، کمک به عدم ریزش مخاطبان و حفظ آنهاست که این کار را با رصد دائمی تغییر رفتار در عادات مخاطبان دیجیتال انجام می دهد. شناخت موضوعات مورد علاقه و توجه مخاطبان از دیگر کمک های هوش مصنوعی به حوزه رسانه است. (Phillips,2018)


خدمات متعدد هوش مصنوعی به حوزه بصری انواع رسانه ها، رسانه های نهادی یا روابط عمومی ها را نیز بی نصیب نگذاشته و یاری گر آنها در جریان ارتباط موثر با مخاطبان درون و برون سازمانی نیز هست.


قطعاً تحولات حوزه تصویر و دستاوردهای بصری ناشی از تعامل انسان و ماشین، ارتباطات تصویری را در رسانه ها و روابط عمومی ها ارتقا و بهبود می بخشد. به عنوان مثال امکان تشخیص چهره، محصول، اشیاء، محیط و...، تعاملات بصری روابط عمومی ها با مخاطبان و مشتریانشان را افزایش می دهد.

 

کمک به ارتقای برند و به ویژه عملکرد حرفه ای تر در بحث هویت بصری، اطلاع رسانی و تبلیغات خلاقانه تر، هوشمندانه و بصری تر به مخاطبان، کمک به امر آموزش و... از دیگر نتایج این تعاملات خواهد بود. قطعاً تحلیل داده ها و از جمله تحلیل داده های بزرگ می تواند در ارائه پیام های متناسب و حتی شخصی سازی شده به مخاطبان موثر باشد.


جان بارا، رئیس و CMO یکی از شرکت های پیشرو در بحث تکنولوژی پیش بینی بازاریابی می گوید: «هنگامی که شما در حال دیدن پیام ها و تصاویری هستید که با آن موافقید، بیشتر احتمال دارد که بر روی تبلیغاتی که با افکار و نظرات تان مطابقت دارد، کلیک نمائید.» (ویتاکر، 1396)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت


  کیفیت عکس تنها برای کمپین هایی با بودجه زیاد نیست


  به عصر "دیپ فیک‌" ها خوش آمدید


  مدیریت بحران و ارتباطات در کنار یکدیگر پیش می روند


  رکوردشکنی زدر روز مجردها؛ 13 میلیارد دلار فروش در یک ساعت


  نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی


  دوره آموزشی روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی در ساری


  حمایت شهرداری ساری از رسانه‌ها


  دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی


  نشست روابط عمومی‌های وزارت تعاون و سازمان تابعه با حضور وزیر برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود