درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 17 خرداد 1399 - 15:43   

متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت

  متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت


ادامه ادامه مطلب یک

فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎

  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎


ادامه ادامه مطلب دو

نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است

  نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است


ادامه ادامه مطلب سه

اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد

  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شورای هماهنگی روابط عمومی های بخش کشاورزی برگزار شد
  مدیر کل آموزش و پرورش استان قم: اگر نگاه ژرف و عمیق نسبت به روابط عمومی خود داشته باشیم شاهد ارتباط شفاف و همراه با صداقت با مردم خواهیم بود
  15 درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده
  حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد
  کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد
  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎
  متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت
  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد
  نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است
  بازی کامپیوتری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39318صفحه نخست » فناوری نوپنجشنبه، 20 تیر 1398 - 08:14
هوش مصنوعی، رسانه ها و روابط عمومی ها
مریم سلیمی دکترای علوم ارتباطات اجتماعی، کارشناسی ارشد گرافیک - قطعاً تحولات حوزه تصویر و دستاوردهای بصری ناشی از تعامل انسان و ماشین، ارتباطات تصویری را در رسانه ها و روابط عمومی ها ارتقا و بهبود می بخشد. به عنوان مثال امکان تشخیص چهره، محصول، اشیاء، محیط و...، تعاملات بصری روابط عمومی ها با مخاطبان و مشتریانشان را افزایش می دهد.
  

هوش مصنوعی با کمک هایی که به حوزه رسانه می کند ضمن شناخت عادت ها، منافع و ترجیحات مخاطبان و تلاش برای پاسخگویی به خواست های آنها، به افزایش رضایت مخاطبان/ کاربران و تعامل بیشتر با آنها منجر می شود.


چنانچه اشاره شد، از جمله کمک های هوش مصنوعی به حوزه رسانه، کمک به از بین بردن تعصب و اخبار جعلی است. از دیگر یاری هوش مصنوعی به حوزه رسانه، کمک به عدم ریزش مخاطبان و حفظ آنهاست که این کار را با رصد دائمی تغییر رفتار در عادات مخاطبان دیجیتال انجام می دهد. شناخت موضوعات مورد علاقه و توجه مخاطبان از دیگر کمک های هوش مصنوعی به حوزه رسانه است. (Phillips,2018)


خدمات متعدد هوش مصنوعی به حوزه بصری انواع رسانه ها، رسانه های نهادی یا روابط عمومی ها را نیز بی نصیب نگذاشته و یاری گر آنها در جریان ارتباط موثر با مخاطبان درون و برون سازمانی نیز هست.


قطعاً تحولات حوزه تصویر و دستاوردهای بصری ناشی از تعامل انسان و ماشین، ارتباطات تصویری را در رسانه ها و روابط عمومی ها ارتقا و بهبود می بخشد. به عنوان مثال امکان تشخیص چهره، محصول، اشیاء، محیط و...، تعاملات بصری روابط عمومی ها با مخاطبان و مشتریانشان را افزایش می دهد.

 

کمک به ارتقای برند و به ویژه عملکرد حرفه ای تر در بحث هویت بصری، اطلاع رسانی و تبلیغات خلاقانه تر، هوشمندانه و بصری تر به مخاطبان، کمک به امر آموزش و... از دیگر نتایج این تعاملات خواهد بود. قطعاً تحلیل داده ها و از جمله تحلیل داده های بزرگ می تواند در ارائه پیام های متناسب و حتی شخصی سازی شده به مخاطبان موثر باشد.


جان بارا، رئیس و CMO یکی از شرکت های پیشرو در بحث تکنولوژی پیش بینی بازاریابی می گوید: «هنگامی که شما در حال دیدن پیام ها و تصاویری هستید که با آن موافقید، بیشتر احتمال دارد که بر روی تبلیغاتی که با افکار و نظرات تان مطابقت دارد، کلیک نمائید.» (ویتاکر، 1396)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  15 درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده


  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


  کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد


  اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده


  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎


  متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت


  بازی کامپیوتری


  حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد


  مدیر کل آموزش و پرورش استان قم: اگر نگاه ژرف و عمیق نسبت به روابط عمومی خود داشته باشیم شاهد ارتباط شفاف و همراه با صداقت با مردم خواهیم بود


  شورای هماهنگی روابط عمومی های بخش کشاورزی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2