درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 17:40   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39316صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 20 تیر 1398 - 00:46
استفاده از روش های نوین برای تنویر افکار عمومی
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: باید با انجام اقدامات ابتکاری و استفاده از ظرفیت صدا و سیما، رسانه ها، جراید و فضای مجازی نسبت به آگاه سازی جامعه اقدام کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: باید با انجام اقدامات ابتکاری و استفاده از ظرفیت صدا و سیما، رسانه ها، جراید و فضای مجازی نسبت به آگاه سازی جامعه اقدام کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، “ سید حسن رضوی ” در نشست شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق که در شرکت آب منطقه ای تهران برگزار شد با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: امیدواریم شرایط آب و برق در تابستان به نحوی پیش برود که با کمترین چالش مواجه شده و بر مشکلات فائق آییم.
 
 وی افزود: افکار عمومی با توجه به وجود اطلاع رسانی های آنلاین و خارج از اراده مسوولان هدایت می شود و با ایجاد موجی از اخبار درست و غلط، اذهان عمومی را کنترل می کنند که همین موضوع نگرانی های زیادی را به دنبال خواهد داشت.
 
 مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با تاکید بر اینکه شیوه رفتار مسوولان باید به گونه ای باشد که مردم به آنان اعتماد کنند، گفت: ما به عنوان خدمتگزاران باید واقعیت ها را به مردم انعکاس دهیم در این صورت است که می توان با همکاری آنان بر مشکلات موجود فائق آمد.
 
 وی با اشاره به لزوم همکاری بیشتر میان دستگاه های بین استانی گفت: با توجه به وجود برخی طرح های مشترک تامین آب میان دو استان لازم است استانداران و شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق دو استان برای رفع چالش ها نیز جلساتی داشته باشند تا خللی در روند اجرایی این طرح ها پیش نیاید.
 
 رضوی در پایان با بیان اینکه در روش های اطلاع رسانی و آگاه سازی باید ایده های جدید داشته باشیم، خاطرنشان کرد: باید با انجام اقدامات ابتکاری و استفاده از ظرفیت صدا و سیما، رسانه ها، جراید و فضای مجازی نسبت به آگاه سازی جامعه اقدام کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد