درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 مرداد 1398 - 05:33   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی

  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی ها و فضای مجازی!

  روابط عمومی ها و فضای مجازی!


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تخفیف ۹۹ درصدی لوازم عکاسی در سایت «آمازون» اشتباه بود
  پلیس فدرال آمریکا درباره امنیت اپلیکیشن تغییر چهره موسوم به «فیس اپ» تحقیق می‌کند
  پژوهشگر دانشگاه هاوایی: رفتار و خلق و خوی انسان مسری است
  ایجاد ارتباط پایدار در جامعه از وظایف اصلی روابط عمومی هاست
  اهمیت، نقش و کارکرد روابط عمومی
  بررسی و تحلیل محتوای نشریات داخلی سازمان ها
  نشست بررسی نقش «رسانه در گردشگری» برگزار شد
  انتخاب سه فرماندار پاسخگو در قالب اجرای برنامه دوشنبه‌های خبری
  گوشی‌های هوشمند فایو جی در سال ۲۰۲۳
  توزیع ۳ هزارتُن کاغذ بین مطبوعات کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39312صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 19 تیر 1398 - 18:12
گزارش برگزاری مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر خوزستان
سعید رضوانی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره انتخاب روابط عمومیهای برتر خوزستان(سلام) با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در امر اطلاع رسانی اظهارکرد: نکته مهم در عرصه اطلاع رسانی رضایت خداوند، مردم و بهبود امور است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سعید رضوانی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره انتخاب روابط عمومیهای برتر خوزستان(سلام) با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در امر اطلاع رسانی اظهارکرد: نکته مهم در عرصه اطلاع رسانی رضایت خداوند، مردم و بهبود امور است.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی با اشاره به روش های جدید اطلاع رسانی در روابط عمومی افزود: ما با استفاده از این روش های جدید فضای کار را از مدیر محوری به موضوع محوری پیش بردیم.در عرصه های مختلف سعی کردیم حقایق را منتقل و موضوعات انفعالی خارج شویم.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خوزستان با تاکید بر شفافیت در امر اطلاع رسانی و جلب اعتماد مردم بیان کرد: سیل ماهای نخست سال این امر را به خوبی ثابت کرد به طوری که مردم اطلاعات و اخبار خود را براساس اعتماد از دستگاهها دریافت می کردند.

رضوانی با بیان اینکه دستگاههای مربوطه در بحران سیل خوب عمل کردند ادامه داد: دستگاهها ضمن توجه به ذائقه مخاطب بر اساس نیاز مخاطبین رویدادها را اطلاع رسانی کردند.استفاده از ابزارهای جدید اطلاع رسانی از جمله فضای مجازی در روزهای بحران ظرفیت مهمی بود که به خوبی از ان استفاده شد.

وی افزود: سیل اخیر بحرانی بود که با اطلاع رسانی تبدیل به فرصت شد، به گونه ای که از عالیترین مقامات کشور در استان حضور یافتند و خوزستان بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خوزستان با بیان اینکه جشنواره سلام برای تشویق و حمایت روابط عمومی های پرتلاش برگزار می شود گفت: تقدیر از روابط عمومی های منتخب به معنای ضعیف بودن دیگر روابط عمومی ها نیست، این جشنواره فرصتی برای معرفی روابط عمومی های پرتلاش است. امیدواریم سال های اینده شاهد حضور روابط عمومی های دیگر در رتبه های نخست باشیم.

رضوانی با بیان اینکه داوری براساس کیفیت اثار انجام شد تصریح کرد: در این جشنواره 110 دستگاه شرکت نمودند که از این تعداد 85 اثر انتخاب و مورد ارزیابی داوران قرار گرفت که در نهایت 26 اثر بر اساس محورها و موضوعات ارائه شده به داوری گذاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 8 جلسه شورای روابط عمومی های استان را برگزار کردیم که حاصل ان برپایی نمایشگاه اشتغال و کارافرینی در اردیبهشت ماه، نمایشگاه هفته دولت در شهریورماه و نمایشگاه چهل سالگی انقلاب در اسفند ماه بود، این امر نشان دهنده اهتمام همکاران روابط عمومی دستگاهها را نشان می دهد.

حاجی زاده: لزوم به کارگیری نیروهای توانمند در روابط عمومی ها
کیامرث حاجی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری روز چهارشنبه 19 تیرماه در اختتامیه جشنواره روابط عمومی های برتر خوزستان گفت: روابط عمومی شامل دو مقوله است. یک بخش مقوله برنامه ریزی و آکادمیک است و یک بخش هم کار عملیاتی برای ایجاد تحول در بخش های مختلف است.


حاجی زاده با بیان اینکه روابط عمومی جایگاه و اهمیت ویژه ای دارد افزود: امروز مسوولان و کسانی که توانسته اند ارتباط بهتری با توده های مختلف داشته باشند موفق تر بوده اند.


در گذشته از جمله در دوران دفاع مقدس هم نمونه هایی بوده که موضوع روابط عمومی و تبلیغات کارکرد موثری داشته است.


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خاطرنشان کرد: روابط عمومی نباید فقط جزئی از چارت دستگاه اجرایی تلقی شود و باید سخنگوی مشکلات مردم و انتقال دهنده خواسته های آنان به مسوولان باشد.


وی ادامه داد: روابط عمومی ها نباید نقش مجیزگویی مدیران را داشته باشند چرا که موجب پنهان ماندن مشکلات از دید مسوولان می شود.


حاجی زاده تاکید کرد: باید نیروهای توانمند در روابط عمومی به کار گرفته شود تا این بخش بیش از پیش ارتقا یابد.


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یادآور شد: در کنار روابط عمومی ها رسانه ها هستند که در اطلاع رسانی و اگاهی بخشی خدمت می کنند.


حاجی زاده اظهار داشت: در سه سال اخیر استان در بحران های مختلف اداره میشود و اگر قرار به ارزیابی عملکرد باشد باید بر اساس شرایط بحران نمره داده شود نه بر اساس عادی.


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری عنوان کرد: یکی از دلایل مهم که تلفات انسانی در بحران سیل نداشتیم نقش اطلاع رسانی روابط عمومی ها و رسانه ها بود که عملکرد بسیار خوبی داشتند.


حاجی زاده یادآور شد: زمانی با بروز پدیده گرد و خاک مشکلات تنفسی پس از باران شیوع بسیاری داشت که عمده آن با منشا گرده افشانی درخت کنوکارپوش معرفی میشد اما این موضوع فقط یکی از مولفه های آلودگی بود. در سال 95 و در جریان بحران خاموشی اسفند ماه این سال با پای کار آمدن مسوولان اقدامات خوبی برای کنترل این پدیده شده و همچنین نقش رسانه ها در آگاهی بخشی به مردم برای رعایت نکات ایمنی موجب شده که آمار مشکلات تنفسی به میزان چشمگیری کاهش یابد.


وی ادامه داد: در خشکسالی نیز با همراهی رسانه ها و اطلاع رسانی مناسب توانستیم با این ابربحران که در 50 سال اخیر بی سابقه بود با کم‌ترین خسارات عبور کنیم.

حاجی زاده اضافه کرد: در بحران آتش سوزی ها نیز در سال 96 پنجاه درصد آتش سوزی ها در مراتع جنگل ها و یا تاسیسات صنعتی و نفتی در خوزستان رخ داد اما در سال 97 با بهبود شرایط اقلیمی و همچنین آگاهی بخشی ها و کار مداوم آمار آتش سوزی ها نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری توضیح داد: در سیلابی که با این وسعت از آذرماه تا خرداد شش ماه مسقیم استان با آن درگیر بوده است .


و بیش از 42 میلیارد متر مکعب آب وارد خوزستان میشود اینجاست که نقش روابط عمومی ها و رسانه ها بیش از پیش اهمیت پیدا میکند و این آگاهی بخشی موجب شد اولویت اول ما که حفظ جان شهروندان بود به خوبی محقق شد.


وی تصریح کرد: در زلزله اخیر در مسجدسلیمان نیز حدود سی ساعت در محل حاضر بودیم و 135 نفر مصدوم داشتیم و با تمهیدات صورت گرفته شرایط به خوبی مدیریت شد و از میان مصدومان تنها ده نفر نیاز به بستری شدن داشتند و خوشبختانه تلفات انسانی نداشتیم البته حدود 3 هزار واحد مسکونی خسارت دید.


وی در پایان گفت: باید سعی کنیم جایگاه و حرمت قلم نگه داشته شود.


متاسفانه افرادی هستند که شان و جایگاه قلم را به کار تجارتی حقیر تنزل داده اند و لازم است در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شود.

قدردانی استاندار خوزستان از فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز چهارشنبه 19 تیرماه در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر گفت: از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره فاخر که برای برگزاری شایسته آن تلاش کردند سپاسگزاری می کنم چرا که این جشنواره سال به سال شرایط بهتری پیدا می کند.

استاندار خوزستان افزود: خوزستان خاستگاه شکل گیری روابط عمومی در ایران است و همزمان با صنعت نفت واحدهای روابط عمومی در استان شکل گرفته است و فعال شده است و صنعت ارتباطات در استان قدمت زیادی دارد و این موضوع انتظارات را از کارشناسان و فعالان عرصه اطلاع رسانی بالا میبرد.

شریعتی تصریح کرد: روابط عمومی سه وظیفه مهم را بر عهده دارد که شامل اطلاع یابی، اطلاع کاوی و اطلاع رسانی است و این سه وظیفه اصلی یک واحد روابط عمومی است که برای انجام آن تخصص های مختلفی لازم است.

استاندار خوزستان ادامه داد: مدیریت نقش سیاست گذاری و نظارت را برعهده دارد و کارشناسان هم نقش اجرای سیاست گذاری ها را بر عهده دارند و به همین دلیل رشته ها و تخصص های مختلف در روابط عمومی وجود دارد.

شریعتی عنوان کرد: کار ارتباطات و رسانه کار پر استرسی است و افراد شاغل در این حوزه فشار زیادی متحمل میشوند و جا دارد همینجا از مدیران، کارشناسان و فعالان روابط عمومی و رسانه به واسطه تلاش ها و زحماتی که کشیدند تشکر کنم.

استاندار خوزستان یادآور شد: امروزه عصر ارتباطات است و روابط عمومی هم بر این اساس بنا شده و یکی از بروزترین و سیال ترین صنف ها هم کار روابط عمومی ست که حرفه سختی است و متناسب با شرایط روز باید بتوانند ارتباط مناسب با مخاطبین داشته باشند تا اثربخشی خود را از دست ندهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی و رسانه های استان در جریان سیل ابتدای سال موجب آرامش مردم شد و دسیسه های بدخواهان را نقش بر آب ساخت.

گفتنی ست در پایان این مراسم از روابط عمومی های برتر در بخش های مختلف تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دیدار جمعی از فعالان روابط عمومی با رئیس قوه مقننه


  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


  پنج نکته برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی


  انتصاب مشاور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت


  رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد


  روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه ادارات نقش به‌سزایی دارند


  آیا رسانه های درآمدزا اعتبار بیشتری نسبت به تبلیغات دارند؟


  مدیر روابط عمومی معاون قرآنی وزارت ارشاد منصوب شد


  خبرنگاران مهم ترین پل ارتباطی علوم پزشکی و مردم


  رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: نقش روابط عمومی‌ها در تلاطم جریانات و حفظ ارزش‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران