درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 مرداد 1398 - 05:32   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی

  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی ها و فضای مجازی!

  روابط عمومی ها و فضای مجازی!


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تخفیف ۹۹ درصدی لوازم عکاسی در سایت «آمازون» اشتباه بود
  پلیس فدرال آمریکا درباره امنیت اپلیکیشن تغییر چهره موسوم به «فیس اپ» تحقیق می‌کند
  پژوهشگر دانشگاه هاوایی: رفتار و خلق و خوی انسان مسری است
  ایجاد ارتباط پایدار در جامعه از وظایف اصلی روابط عمومی هاست
  اهمیت، نقش و کارکرد روابط عمومی
  بررسی و تحلیل محتوای نشریات داخلی سازمان ها
  نشست بررسی نقش «رسانه در گردشگری» برگزار شد
  انتخاب سه فرماندار پاسخگو در قالب اجرای برنامه دوشنبه‌های خبری
  گوشی‌های هوشمند فایو جی در سال ۲۰۲۳
  توزیع ۳ هزارتُن کاغذ بین مطبوعات کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39300صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 19 تیر 1398 - 13:30
رئیس روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام: ارتباط و تعامل با رسانه ها، اولویت اصلی روابط عمومی است
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، گفت: رسانه های استان در زمینه های مختلف خبری همکاری قابل توجهی با روابط عمومی این شرکت دارد که این بیانگر تعامل سازنده با اصحاب رسانه در زمینه های مختلف است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، گفت: رسانه های استان در زمینه های مختلف خبری همکاری قابل توجهی با روابط عمومی این شرکت دارد که این بیانگر تعامل سازنده با اصحاب رسانه در زمینه های مختلف است.
 
 به گزارش شارا، «ایرج ملکی» در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان، اظهار کرد: در سال گذشته 15 خبرگزاری، 57 پایگاه و سایت اطلاع رسانی، بیش از 31 کانال خبری، 75 روزنامه کثیرالانتشار و تعداد قابل توجهی نشریات منطقه ای و محلی نسبت به پوشش اخبار این شرکت همکاری داشته است.
 
 وی، با بیان اینکه از ارتباط و تعامل سازنده با رسانه های استان از جمله خبرگزاری ها، روزنامه های کثیرالانتشار، هفته نامه های محلی، پایگاه ها و کانال های خبری در استان خبر داد، افزود: در سال گذشته بیش از 170 خبر و گزارش در حوزه های مختلف این شرکت تولید شده که خوشبختانه با همکاری رسانه های استانی، منطقه ای و ملی به جامعه هدف اطلاع رسانی شده است.
 
 ملکی، با اشاره به اینکه مجموعه روابط عمومی این شرکت با اصحاب رسانه استان ارتباط و تعامل سازنده دارد، اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین جامعه و مسئولان این واحد صنعتی، نقش سازنده ایفاء می کند و طی سالیان متوالی این مهم به اثبات رسیده است.
 
 رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه روابط عمومی آئینه تمام نمای سازمان برای جامعه است، تصریح کرد: توجه به افکارعمومی، تعامل و همکاری فعال و مستمر با رسانه های دیداری و نوشتاری، ایجاد برنامه های نظام مند و اطلاع رسانی شفاف، می تواند این واحد را کارآمد جلوه دهد.
 
 ملکی با اشاره به اینکه روابط عمومی یعنی هنر مردم داری و دانستن برقراری رابطه خوب با دیگران، خاطرنشان کرد: روابط عمومی این شرکت با برقراری مناسب ارتباطات دو سویه با جامعه بخصوص با اهالی رسانه ها به اهداف مورد نظر خود رسیده است.
 
 رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 90 روزنامه کثیرالانتشار،50 هفته نامه، دوهفته نامه و ماهنامه، 42 پایگاه خبری و 18 خبرگزاری و چندین کانال خبری فعال در استان فعالیت می کنند که با شرکت پالایش گاز ایلام ارتباط و تعامل سازنده ای دارند
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دیدار جمعی از فعالان روابط عمومی با رئیس قوه مقننه


  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


  پنج نکته برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی


  انتصاب مشاور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت


  رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد


  روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه ادارات نقش به‌سزایی دارند


  آیا رسانه های درآمدزا اعتبار بیشتری نسبت به تبلیغات دارند؟


  مدیر روابط عمومی معاون قرآنی وزارت ارشاد منصوب شد


  خبرنگاران مهم ترین پل ارتباطی علوم پزشکی و مردم


  رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: نقش روابط عمومی‌ها در تلاطم جریانات و حفظ ارزش‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران