درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 23 آبان 1398 - 13:57   

فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود

  فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد

  مدیرمسئول مجله نازیستی مجرم شناخته شد


ادامه ادامه مطلب دو

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقدیر رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت
  مدیر کل برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات مرکز امور شوراهای حل اختلاف: هر مدیریتی سزاوار روابط عمومی است که دارد
  معاون روابط عمومی وزارت علوم تاکید کرد: ضرورت تدوین سند جامع اطلاع‌رسانی در بحران
  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: جلب اعتماد عمومی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مستلزم اطلاع‌رسانی دقیق است
  ادغام روابط عمومی، بازاریابی تاثیرگذار و قانون
  موفقیت روابط‌عمومی ها در گرو حمایت مدیران مجموعه است
  کارگاه آموزشی روابط عمومی زندان‌های کشور در یزد آغاز شد
  تغییر آدرس اداره روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران
  استاندار قم: هنر پاسخگویی به افکار عمومی از ویژگی های روابط عمومی هاست
  دیدار اعضای بسیج رسانه شهرستان ری با مسئول روابط عمومی شهرداری باقرشهر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39270صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 17 تیر 1398 - 22:06
«باارزش‌ترین» خودروسازان جهان
در میان ۱۰۰ برند باارزش جهان، تویوتا در میان خودروسازان بهترین وضعیت را دارد و در میان این ۱۰۰ برند به‌طور کلی در رده ۴۱ جهان قرار دارد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در میان ۱۰۰ برند باارزش جهان، تویوتا در میان خودروسازان بهترین وضعیت را دارد و در میان این ۱۰۰ برند به‌طور کلی در رده ۴۱ جهان قرار دارد.
 
 «برند زد» معتبرترین رده‌بندی را در زمینه ارزش برند در جهان دارد و بر اساس این رده‌بندی، تویوتا باارزش‌ترین خودروساز جهان است. ارزش برند تویوتا بیش از ۲۹ میلیارد دلار است.
 
 یکی از دلایل اینکه تویوتا توانسته در زمینه ارزش برند موفق باشد نوآوری‌های زیاد این شرکت در سال‌های اخیر است. البته در زمینه دوام، کیفیت و تعداد تولید هم تویوتا در سال‌های اخیر همیشه بین سه شرکت نخست بوده است.
 
 شرکت تویوتا با ارزش حدود ۳۰ میلیارد دلار با ارزش‌ترین برند صنعت خودروی جهان در سال ۲۰۱۸ بود. در سال ۲۰۱۷ ارزش این برند حدود ۲۸ میلیارد دلار بود. براساس بسیاری از بررسی‌ها، شرکت تویوتا خلاق‌ترین خودروساز جهان است.
 
 
 تویوتا کرولا پر فروش‌ترین خودروی تاریخ تا کنون بوده است. طی چند سال اخیر بزرگ‌ترین ابتکارات در زمینه کاهش مصرف سوخت، توسط شرکت تویوتا معرفی شده‌است. تویوتا تنها شرکتی است که تاکنون جرأت کرده از سوخت هیدروژن در خودروهای سواری به صورت تجاری استفاده کند.
 
 پس از تویوتا برند مرسدس بنز باارزش‌ترین برند جهان اتومبیل است. این برند با ارزش ۲۳ میلیارد دلار ۵۴مین برند باارزش جهان است. مرسدس بنز با ارزش ۲۵ میلیارد و ۶۸۴ میلیون دلار، دومین نشان با ارزش در صنعت خودرو جهان در سال ۲۰۱۸ بود ارزش این نشان در سال ۲۰۱۷ در حدود ۲۳ میلیارد دلار بوده است.
 
 مرسدس بنز یکی از اصیل‌ترین نشان‌های تجاری صنعت خودروی جهان است. این شرکت از قدیمی‌ترین سازنده‌های موتورهای بنزینی هم هست. هم اکنون مرسدس بنز زیر مجموعه شرکت دایملر آلمان محسوب می‌شود. این برند در کنار آئودی و ب‌ام‌و از پرفروش‌ترین سازندگان خودروهای گران‌قیمت و لوکس در جهان است.
 
 پس از مرسدس بنز برند ب‌ام‌و باارزش‌ترین برند در جهان خودرو محسوب می‌شود.ب‌ام‌و با ارزش ۲۳ میلیارد دلاری سومین برند جهان اتومبیل و ۵۵ برند با ارزش جهان است. پر‌فروش‌ترین محصول این شرکت سری ۳ است.
 
 ب‌ام‌و قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ تعداد ۲۵ مدل خودروی الکتریکی را طراحی و راهی بازار کند.
 
 آدرین ون هویدونک مدیر طراحی ب‌ام‌و به رادیو فردا گفته است «در چند ماه گذشته زبان طراحی ب‌ام‌و را تغییر داده ایم و در این جهت از خطوط تیز بیشتری در طراحی محصولات ب‌ام‌و استفاده کردیم چرا که با تغییرات تکنولوژی فکر می‌کنیم استفاده از این خطوط سبب می‌شود خودروهای ب‌ام‌و لوکس‌تر، قوی‌تر و پیش‌روتر جلوه کنند.»
 
 شرکت هوندا چهارمین نشان با ارزش جهان خودرو است. این برند که فروش بالایی در ژاپن و آمریکای شمالی دارد بیش از ۱۱.۵ میلیارد دلار ارزش دارد. این نشان در میان ۱۰۰ نشان با ارزش جهان قرار ندارد. هوندا در کنار تویوتا کم‌خرج‌ترین خودروهای جهان را می‌سازد و در زمینه خودروهای هیبریدی هم پیشتاز است.
 
 فورد پنجمین نشان با ارزش دنیای خودرو است این نشان ۱۱.۲ میلیارد دلار ارزش دارد. فورد در سال‌های اخیر در زمینه فروش وانت‌های بزرگ سری اف با موفقیت‌های زیادی روبه‌رو بوده است. فورد اولین شرکتی بود که روش مناسبی را برای تولید انبوه خودرو ابداع کرد و توانست خودرو را به کالایی همه‌گیر در جهان تبدیل کند.
 
 نیسان ژاپن با ارزش ۱۰.۵میلیارد دلار ، تسلا با ارزش ۹.۲ میلیارد دلار، آئودی با ارزش ۸.۵ میلیارد دلار ، فولکس واگن با ارزش ۶.۷ میلیارد دلار و پورشه با ارزش ۵.۸ میلیارد دلار در مکان‌های ششم تا دهم باارزش‌ترین برند‌های جهان خودرو قرار دارند.
 
 
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کیفیت عکس تنها برای کمپین هایی با بودجه زیاد نیست


  به عصر "دیپ فیک‌" ها خوش آمدید


  نشست روابط عمومی‌های وزارت تعاون و سازمان تابعه با حضور وزیر برگزار شد


  فروشگاه مواد غذایی آمازون سال 2020 افتتاح می شود


  ساوجبلاغ؛ پیشگام در تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان


  دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی


  2 توصیه عالی به متخصصان روابط عمومی


  معاون امور مطبوعاتی: اقناع افکار عمومی، کلید مقابله فرهنگی با قاچاق


  انتقاد از ادوبی برای فتوشاپ


  اس ۱۱ و اینترنت فایو جی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود