درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 مرداد 1398 - 05:46   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی

  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی ها و فضای مجازی!

  روابط عمومی ها و فضای مجازی!


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تخفیف ۹۹ درصدی لوازم عکاسی در سایت «آمازون» اشتباه بود
  پلیس فدرال آمریکا درباره امنیت اپلیکیشن تغییر چهره موسوم به «فیس اپ» تحقیق می‌کند
  پژوهشگر دانشگاه هاوایی: رفتار و خلق و خوی انسان مسری است
  ایجاد ارتباط پایدار در جامعه از وظایف اصلی روابط عمومی هاست
  اهمیت، نقش و کارکرد روابط عمومی
  بررسی و تحلیل محتوای نشریات داخلی سازمان ها
  نشست بررسی نقش «رسانه در گردشگری» برگزار شد
  انتخاب سه فرماندار پاسخگو در قالب اجرای برنامه دوشنبه‌های خبری
  گوشی‌های هوشمند فایو جی در سال ۲۰۲۳
  توزیع ۳ هزارتُن کاغذ بین مطبوعات کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39270صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 17 تیر 1398 - 22:06
«باارزش‌ترین» خودروسازان جهان
در میان ۱۰۰ برند باارزش جهان، تویوتا در میان خودروسازان بهترین وضعیت را دارد و در میان این ۱۰۰ برند به‌طور کلی در رده ۴۱ جهان قرار دارد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در میان ۱۰۰ برند باارزش جهان، تویوتا در میان خودروسازان بهترین وضعیت را دارد و در میان این ۱۰۰ برند به‌طور کلی در رده ۴۱ جهان قرار دارد.
 
 «برند زد» معتبرترین رده‌بندی را در زمینه ارزش برند در جهان دارد و بر اساس این رده‌بندی، تویوتا باارزش‌ترین خودروساز جهان است. ارزش برند تویوتا بیش از ۲۹ میلیارد دلار است.
 
 یکی از دلایل اینکه تویوتا توانسته در زمینه ارزش برند موفق باشد نوآوری‌های زیاد این شرکت در سال‌های اخیر است. البته در زمینه دوام، کیفیت و تعداد تولید هم تویوتا در سال‌های اخیر همیشه بین سه شرکت نخست بوده است.
 
 شرکت تویوتا با ارزش حدود ۳۰ میلیارد دلار با ارزش‌ترین برند صنعت خودروی جهان در سال ۲۰۱۸ بود. در سال ۲۰۱۷ ارزش این برند حدود ۲۸ میلیارد دلار بود. براساس بسیاری از بررسی‌ها، شرکت تویوتا خلاق‌ترین خودروساز جهان است.
 
 
 تویوتا کرولا پر فروش‌ترین خودروی تاریخ تا کنون بوده است. طی چند سال اخیر بزرگ‌ترین ابتکارات در زمینه کاهش مصرف سوخت، توسط شرکت تویوتا معرفی شده‌است. تویوتا تنها شرکتی است که تاکنون جرأت کرده از سوخت هیدروژن در خودروهای سواری به صورت تجاری استفاده کند.
 
 پس از تویوتا برند مرسدس بنز باارزش‌ترین برند جهان اتومبیل است. این برند با ارزش ۲۳ میلیارد دلار ۵۴مین برند باارزش جهان است. مرسدس بنز با ارزش ۲۵ میلیارد و ۶۸۴ میلیون دلار، دومین نشان با ارزش در صنعت خودرو جهان در سال ۲۰۱۸ بود ارزش این نشان در سال ۲۰۱۷ در حدود ۲۳ میلیارد دلار بوده است.
 
 مرسدس بنز یکی از اصیل‌ترین نشان‌های تجاری صنعت خودروی جهان است. این شرکت از قدیمی‌ترین سازنده‌های موتورهای بنزینی هم هست. هم اکنون مرسدس بنز زیر مجموعه شرکت دایملر آلمان محسوب می‌شود. این برند در کنار آئودی و ب‌ام‌و از پرفروش‌ترین سازندگان خودروهای گران‌قیمت و لوکس در جهان است.
 
 پس از مرسدس بنز برند ب‌ام‌و باارزش‌ترین برند در جهان خودرو محسوب می‌شود.ب‌ام‌و با ارزش ۲۳ میلیارد دلاری سومین برند جهان اتومبیل و ۵۵ برند با ارزش جهان است. پر‌فروش‌ترین محصول این شرکت سری ۳ است.
 
 ب‌ام‌و قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ تعداد ۲۵ مدل خودروی الکتریکی را طراحی و راهی بازار کند.
 
 آدرین ون هویدونک مدیر طراحی ب‌ام‌و به رادیو فردا گفته است «در چند ماه گذشته زبان طراحی ب‌ام‌و را تغییر داده ایم و در این جهت از خطوط تیز بیشتری در طراحی محصولات ب‌ام‌و استفاده کردیم چرا که با تغییرات تکنولوژی فکر می‌کنیم استفاده از این خطوط سبب می‌شود خودروهای ب‌ام‌و لوکس‌تر، قوی‌تر و پیش‌روتر جلوه کنند.»
 
 شرکت هوندا چهارمین نشان با ارزش جهان خودرو است. این برند که فروش بالایی در ژاپن و آمریکای شمالی دارد بیش از ۱۱.۵ میلیارد دلار ارزش دارد. این نشان در میان ۱۰۰ نشان با ارزش جهان قرار ندارد. هوندا در کنار تویوتا کم‌خرج‌ترین خودروهای جهان را می‌سازد و در زمینه خودروهای هیبریدی هم پیشتاز است.
 
 فورد پنجمین نشان با ارزش دنیای خودرو است این نشان ۱۱.۲ میلیارد دلار ارزش دارد. فورد در سال‌های اخیر در زمینه فروش وانت‌های بزرگ سری اف با موفقیت‌های زیادی روبه‌رو بوده است. فورد اولین شرکتی بود که روش مناسبی را برای تولید انبوه خودرو ابداع کرد و توانست خودرو را به کالایی همه‌گیر در جهان تبدیل کند.
 
 نیسان ژاپن با ارزش ۱۰.۵میلیارد دلار ، تسلا با ارزش ۹.۲ میلیارد دلار، آئودی با ارزش ۸.۵ میلیارد دلار ، فولکس واگن با ارزش ۶.۷ میلیارد دلار و پورشه با ارزش ۵.۸ میلیارد دلار در مکان‌های ششم تا دهم باارزش‌ترین برند‌های جهان خودرو قرار دارند.
 
 
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دیدار جمعی از فعالان روابط عمومی با رئیس قوه مقننه


  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


  پنج نکته برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی


  انتصاب مشاور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت


  رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد


  روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه ادارات نقش به‌سزایی دارند


  آیا رسانه های درآمدزا اعتبار بیشتری نسبت به تبلیغات دارند؟


  خبرنگاران مهم ترین پل ارتباطی علوم پزشکی و مردم


  مدیر روابط عمومی معاون قرآنی وزارت ارشاد منصوب شد


  رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: نقش روابط عمومی‌ها در تلاطم جریانات و حفظ ارزش‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران