درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 02:21   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39257صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 16 تیر 1398 - 00:43
نخستین همایش آموزشی روابط عمومی نوین با موضوع اهمیت و نقش روابط عمومی اثر بخش در عملکرد سازمان‌ها برگزار شد
نخستین همایش آموزشی روابط عمومی نوین با موضوع اهمیت و نقش روابط عمومی اثر بخش در عملکرد سازمان‌ها به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم و با حضور مدیران کل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه و همچنین علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار و پدر مدیریت رسانه‌ای کشور برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نخستین همایش آموزشی روابط عمومی نوین با موضوع اهمیت و نقش روابط عمومی اثر بخش در عملکرد سازمان‌ها به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم و با حضور مدیران کل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه و همچنین علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار و پدر مدیریت رسانه‌ای کشور برگزار شد.
 
 پدر مدیریت رسانه ای کشور: روابط عمومی ها در تامین سرمایه اجتماعی سازمان ها نقش مهمی دارند
 
پدر مدیریت رسانه ای کشور گفت: سرمایه اجتماعی مهمترین نیاز سازمان های مختلف است، از این رو برای کسب این سرمایه برندسازی می کنند و این برند آنها روابط عمومی ها هستند.
 
 علی اکبر فرهنگی عصر شنبه در همایش آموزشی روابط عمومی نوین در سالن اجتماعات پردیس فارابی دانشگاه تهران اظهار داشت: سازمان ها مانند کالاها دارای برند می باشند و همان گونه که تولیدکنندگان کالا با مطرح کردن برند و نشان تجاری خود سعی در جذب مشتری دارند، سازمان ها نیز از طریق روابط عمومی ها اقدام به جذب مخاطب می کنند.
 
 این چهره ماندگار مدیریت ارتباط و رسانه کشور با اشاره به مفهوم روابط عمومی نوین بیان داشت: بعد از جنگ جهانی دوم سازمان ها، عمده ترین تلاش خود را در جهت جلب و جذب رویکردهای مثبت شهروندان و ذی نفوذان خود معطوف کردند.
 
 فرهنگی، روابط عمومی را پلی بین شهروندان و سازمان ها عنوان کرد و گفت: روابط عمومی ها خواسته های شهروندان را پالایش نموده و در اختیار سازمان مربوطه قرار می دهند و سازمان را برای جامه عمل پوشاندن به آن آماده می کنند.
 
 فرهنگی گفت: سازمان ها دارای یک مسئولیت اجتماعی هستند و امروز بیش از گذشته پررنگ شده و اهمیت آن نیز افزایش یافته است.
 
 وی گفت: سازمان ها چون از امکانات مردم سود می برند، خود را در قبال آنها مسئول می دانند به همین علت روابط عمومی ها را برای ارتباط با جامعه ایجاد می کنند.
 
 مدیران اجرایی قم روابط عمومی ها را پشتیبانی کنند
 سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم گفت: با توجه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه سال جاری و همچنین در پیش بودن هفته دولت روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان دارای فعالیت زیادی هستند، از این رو از مدیران این توقع وجود دارد که روابط عمومی ها را با حمایت های همه جانبه خود پشتیبانی کنند.
 
 رضا صالحی عصر شنبه در همایش آموزشی روابط عمومی نوین در سالن اجتماعات پردیس فارابی دانشگاه تهران اظهار داشت: آسیب شناسی روابط عمومی‌ها در دستور کار استانداری قرار دارد و بر حسب تاکید استاندار قم مبنی بر تشکیل شورای اطلاع رسانی با هدف آسیب شناسی وضعیت روابط عمومی دستگاه‌ها در نحوه اطلاع رسانی و تولید محتوا بر اساس نیازهای جامعه، جلسه‌های کارشناسی ذیل این شورا در چند نوبت تشکیل شده است.
 
 وی با بیان اینکه طی بررسی‌های صورت گرفته آسیب‌های مختلف روابط عمومی‌ها احصا شد، افزود: نبودن تشکیلات مناسب سازمانی برای روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی، تولید محتوا و روش‌های سنتی و عدم پاسخگویی به نیازهای جامعه از عمده ترین این آسیب‌هاست.
 
 سرپرست روابط عمومی استانداری قم همچنین موضع انفعالی روابط عمومی در قبال رسانه‌ها و عدم شفافیت و عدم پاسخگویی به موقع را نیز از دیگر آسیب‌های بدست آمده دانست و افزود: بر همین اساس با همکاری دانشکده مدیریت پردیس فارابی دانشگاه تهران یک سری دوره‌های آموزشی متناسب با این نیازها تدوین شد.
 
 صالحی یادآور شد: هم اکنون دوره‌های آموزشی در حال برنامه ریزی است که به صورت هدفمند در سه ماهه تابستان اجرا خواهیم کرد.
 
 روابط عمومی‌ها باید به دانشگاه رویکرد ویژه ای داشته باشند
 
 رئیس دانشکده مدیریت پردیس فارابی دانشگاه تهران نیز در این همایش اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید به دانشگاه توجه خاصی داشته باشند.
 
 حسن زارعی متین با اشاره به وظایف روابط عمومی‌ها گفت: روابط عمومی‌ها چشم و چراغ دستگاه‌ها و مدیران و سازمان‌ها هستند، از این رو باید خوب ببینند تا برای مدیران دستگاه‌ها مشاوران امین باشند.
 
 وی با تاکید بر اینکه جذب اعتماد مخاطبان باید مهمترین هدف روابط عمومی‌ها باشد، خاطرنشان کرد: اعتماد مهمترین مؤلفه سرمایه اجتماعی است، و پایین بودن سرمایه اجتماعی نیز به ضعف عملکرد روابط عمومی‌ها باز می‌گردد.
 
 زارعی متین تقویت سرمایه اجتماعی بین سازمان‌ها را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر یک سازمان می‌خواهد بین مخاطبان خود خوشنام باشد روابط عمومی در این زمینه مهمترین نقش را دارد.
 
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد