درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 04:20   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39246صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 29 فروردین 1400 - 08:07
پنج نکته در اجرای یک برنامه جهانی روابط عمومی
چنانچه می خواهید کسب و کار خودتان را در سطح بین اللملی گسترش دهید، باید به هنجارهای فرهنگی و تجاری در آن بازارها احترام بگذارید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده|کریس حریرار | برای کسانی که برای اولین بار از خدمات جهانی روابط عمومی استفاده می کنند، منحنی فراگیری قابل فهم و واضحی وجود دارد. برای دانستن چالش های اصلی مشترک برای روابط عمومی جهانی لازم است تا از یک برنامه هوشمند، موفق و کارآمد استفاده کنید.


با توجه به این موضوع، در اینجا پنج مورد در نظر گرفته شده تا بتوانید به عنوان یک نام تجاری، یک استراتژی ارتباطات جهانی را طراحی و اجرا کنید:


1. در برنامه ای که راه اندازی می کنید، سرمایه گذاری کنید. چه نوع از مدل روابط عمومی جهانی برای سازمان شما بهتر کار می کند؟ رویکردهای متعددی برای ایجاد یک مدل و تیم روابط عمومی جهانی وجود دارد. برندهای بزرگ مانند یونیور یا دل ممکن است یک آژانس روابط عمومی جهانی با دفاتری در تمام بازارهای کلیدی برای حمایت از استراتژی خود داشته باشند.

 

یکی دیگر از روش های معمول برای برندهای بزرگ داشتن چندین آژانس روابط عمومی در مناطق مختلف و جغرافیایی است. برندهای دیگر نیز تعدادی از اعضای تیم داخلی روابط عمومی خود را برای حمایت از برنامه جهانی و آژانس هایی در بازارهای منتخب خود دارند.


2. یک رهبر را انتخاب کنید. برای برنامه های جهانی روابط عمومی، به طور کلی داشتن یک فرد مسئول برای مدیریت و نظارت بر فعالیت ها ضروری است. در اینجا بخش های بسیار متناقضی در اجرای روابط عمومی در منطقه وجود دارد. به خاطر داشته باشید هر برندی باید رویکرد مناسب و منحصر به فرد خود را داشته باشد. داشتن یک عضو با تجربه مدیریت برنامه های ارتباطات جهانی در تیم اصلی چه در مرکز اصلی برند یا در داخل یکی از سازمان ها مهم است. این شخص باید در تمام زمینه ها دستی بر آتش داشته باشد. یک برند با داشتن یک منبع درست و منحصر به فرد یعنی شخصی که بتواند بر روی مطالب تمرکز و استراتژی را ارزیابی کند، موفقیت بیشتری را کسب خواهد کرد.


3. چالش های تدارکاتی می تواند یک کابوس باشد. همواره ممکن است یک برنامه جهانی روابط عمومی با چالش های تدارکاتی مواجه شود اما مهم این است که چالش ها را در درون برنامه خود به گونه ای هماهنگ کنید تا بتوانید زمانبندی های واقع بینانه را حفظ و اعضای تیم و شرکای آژانس را همسو و بهینه سازی کنید.


4. احترام به تفاوت های فرهنگی و شیوه کار. چنانچه می خواهید کسب و کار خودتان را در سطح بین اللملی گسترش دهید، باید به هنجارهای فرهنگی و تجاری در آن بازارها احترام بگذارید. برای مثال اروپا، شرق میانه و آفریقا به طور کلی تعطیلات رسمی بیشتری نسبت به امریکا دارند.


5. احترام به هنجارها و کار در داخل چهارچوب آنها. برای مثال هر اطلاعیه ای به هر دلیلی لزوما در هر بازاری کاربرد ندارد. ممکن است شریک شما در امریکای شمالی یا اروپا مشهور باشد ولی در خاورمیانه این چنین نباشد. نکته اینجاست که سعی نکنید تکه های پازل را در جای نامناسب خود قرار دهید.


 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد