درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 مرداد 1398 - 05:33   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی

  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی ها و فضای مجازی!

  روابط عمومی ها و فضای مجازی!


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تخفیف ۹۹ درصدی لوازم عکاسی در سایت «آمازون» اشتباه بود
  پلیس فدرال آمریکا درباره امنیت اپلیکیشن تغییر چهره موسوم به «فیس اپ» تحقیق می‌کند
  پژوهشگر دانشگاه هاوایی: رفتار و خلق و خوی انسان مسری است
  ایجاد ارتباط پایدار در جامعه از وظایف اصلی روابط عمومی هاست
  اهمیت، نقش و کارکرد روابط عمومی
  بررسی و تحلیل محتوای نشریات داخلی سازمان ها
  نشست بررسی نقش «رسانه در گردشگری» برگزار شد
  انتخاب سه فرماندار پاسخگو در قالب اجرای برنامه دوشنبه‌های خبری
  گوشی‌های هوشمند فایو جی در سال ۲۰۲۳
  توزیع ۳ هزارتُن کاغذ بین مطبوعات کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39246صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 15 تیر 1398 - 08:07
شش نکته در اجرای یک برنامه جهانی روابط عمومی
برای کسانی که برای اولین بار از خدمات جهانی روابط عمومی استفاده می کنند، منحنی فراگیری قابل فهم و واضحی وجود دارد. برای دانستن چالش های اصلی مشترک برای روابط عمومی جهانی لازم است تا از یک برنامه هوشمند، موفق و کارآمد اطمینان حاصل کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده|کریس حریرار |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| برای کسانی که برای اولین بار از خدمات جهانی روابط عمومی استفاده می کنند، منحنی فراگیری قابل فهم و واضحی وجود دارد. برای دانستن چالش های اصلی مشترک برای روابط عمومی جهانی لازم است تا از یک برنامه هوشمند، موفق و کارآمد اطمینان حاصل کنید.


با توجه به این موضوع، در اینجا شش مورد در نظر گرفته شده تا بتوانید به عنوان یک نام تجاری، یک استراتژی ارتباطات جهانی را راه اندازی کنید:
1. در برنامه ای که راه اندازی می کنید، سرمایه گذاری کنید. چه نوع از مدل روابط عمومی جهانی برای سازمان شما بهتر کار می کند؟ رویکردهای متعددی برای ایجاد یک تیم روابط عمومی جهانی وجود دارد. برندهای بزرگ مانند یونیور یا دل ممکن است یک آژانس روابط عمومی جهانی با دفاتری در تمام بازارهای کلیدی برای حمایت از استراتژی خود داشته باشند.

 

یکی دیگر از روش های معمول برای برندهای بزرگ داشتن چندین آژانس روابط عمومی در مناطق مختلف و جغرافیایی است. برندهای دیگر نیز تعدادی از اعضای تیم داخلی روابط عمومی خود را برای حمایت از برنامه جهانی و آژانس هایی در بازارهای منتخب خود دارند.


2. یک رهبر را انتخاب کنید. برای برنامه های روابط عمومی جهانی، به طور کلی داشتن یک فرد مسئول برای مدیریت و نظارت بر فعالیت ها ضروری است. در اینجا بخش های بسیار متناقضی در اجرای روابط عمومی در منطقه وجود دارد. به خاطر داشته باشید هر برندی باید رویکرد مناسب و منحصر به فرد خود را داشته باشد. داشتن یک عضو با تجربه مدیریت برنامه های ارتباطات جهانی در تیم اصلی چه در مرکز اصلی برند یا در داخل یکی از سازمان ها مهم است. این شخص باید در تمام زمینه ها دستی بر آتش داشته باشد. یک برند با داشتن یک منبع درست و منحصر به فرد یعنی شخصی که بتواند بر روی مطالب تمرکز و استراتژی را ارزیابی کند، موفقیت بیشتری را کسب خواهد کرد.


3. تدارکات می تواند یک کابوس باشد. همواره ممکن است یک برنامه روابط عمومی جهانی با چالش های تدارکاتی مواجه شود اما مهم این است که چالش ها را در درون برنامه خود به گونه ای هماهنگ کنید تا بتوانید زمانبندی های واقع بینانه را حفظ و اعضای تیم و شرکای آژانس را بهینه سازی کنید.


4. احترام به تفاوت های فرهنگی و شیوه کار. چنانچه می خواهید کسب و کار خودتان را در سطح بین اللملی گسترش دهید، باید به هنجارهای فرهنگی و تجاری در آن بازارها احترام بگذارید. برای مثال اروپا، شرق میانه و آفریقا به طور کلی تعطیلات رسمی بیشتری نسبت به امریکا دارند.


5. احترام به هنجارها و کار در داخل چهارچوب آنها. برای مثال هر اطلاعیه ای به هر دلیلی لزوما در هر بازاری کاربرد ندارد. شاید یک تکنولوژی در یک بازار پیشرفته باشد و یا آن را به عنوان یک مشکل بداند که اصلا این چنین نیست. یا شاید شریک شما در امریکای شمالی یا اروپا مشهور باشد ولی در خاورمیانه این چنین نباشد. نکته اینجاست که سعی نکنید تکه های پازل را در جای نامناسب خود قرار دهید.


6. نسبت به موضوع احساس راحتی کنید. هر بازاری باید یک استراتژی مناسب داشته باشد تا به مشتریان و چشم اندازهای آن در بازار احترام گذاشته شود. با این حال، در اغلب موارد موضوعات و پیام های اساسی روابط عمومی شما به طور چشمگیری در هر منطقه متفاوت نخواهد بود. در پایان روز گزارش ارزشیابی شما نیز به طور کلی یکسان نخواهد بود. باید در نظر داشت که این موضوع به برندها اجازه می دهد تا به بازنگری مطالب و ایده های خود بپردازند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دیدار جمعی از فعالان روابط عمومی با رئیس قوه مقننه


  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


  پنج نکته برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی


  انتصاب مشاور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت


  رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد


  روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه ادارات نقش به‌سزایی دارند


  آیا رسانه های درآمدزا اعتبار بیشتری نسبت به تبلیغات دارند؟


  مدیر روابط عمومی معاون قرآنی وزارت ارشاد منصوب شد


  خبرنگاران مهم ترین پل ارتباطی علوم پزشکی و مردم


  رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: نقش روابط عمومی‌ها در تلاطم جریانات و حفظ ارزش‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران