درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 مرداد 1398 - 05:36   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی

  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی ها و فضای مجازی!

  روابط عمومی ها و فضای مجازی!


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تخفیف ۹۹ درصدی لوازم عکاسی در سایت «آمازون» اشتباه بود
  پلیس فدرال آمریکا درباره امنیت اپلیکیشن تغییر چهره موسوم به «فیس اپ» تحقیق می‌کند
  پژوهشگر دانشگاه هاوایی: رفتار و خلق و خوی انسان مسری است
  ایجاد ارتباط پایدار در جامعه از وظایف اصلی روابط عمومی هاست
  اهمیت، نقش و کارکرد روابط عمومی
  بررسی و تحلیل محتوای نشریات داخلی سازمان ها
  نشست بررسی نقش «رسانه در گردشگری» برگزار شد
  انتخاب سه فرماندار پاسخگو در قالب اجرای برنامه دوشنبه‌های خبری
  گوشی‌های هوشمند فایو جی در سال ۲۰۲۳
  توزیع ۳ هزارتُن کاغذ بین مطبوعات کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39204صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 12 تیر 1398 - 08:03
سه مورد که باید قبل از ایجاد روابط عمومی بدانید
در یک جهان ایده آل، شما می توانید حرفه ای ها را برای حمایت از استراتژی بازاریابی خود مستقر کنید، اما به دلیل محدودیت های مالی، همیشه این امکان وجود ندارد. در این شرایط، مهم است که صاحبان کسب و کار و کارآفرینان به اندازه کافی درباره روابط عمومی و بازاریابی بدانند تا آنها را برای ایجاد یک استراتژی آماده یا به طور موثر با حمایت به طور رایگان کار کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده|سامانتا دنسی |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| هنگامی که یک نام تجاری جدید را معرفی یا محصول جدیدی را تولید می کنید، باید ازاصطلاحات بازاریابی استفاده کنید که باعث ایجاد اعتماد و بالا بردن آکاهی و در نهایت منجر به فروش همه محصولات مهم شما شود.


برای اینکه فروش داشته باشید، باید نام تجاری خود را بیشتر معرفی کنید، به نام تجاری خود وفادار بمانید و ارجاعات خود را افزایش دهید. اما تمام این کار ها زمان گیر و به هم مرتبط هستند. بنابراین از کجا باید شروع کنید؟


همانطور که همه ما خوب می دانیم، کسب و کارهای کوچک و نوپا بودجه ناچیز، منابع محدود و درآمدهای نقدی حساسی دارند که این قبیل امور باعث می شود تا آنها با چالشی برای ایجاد و اجرای موفقیت آمیز یک روابط عمومی موثر و استراتژی بازاریابی مواجه شوند. با این وجود شما نباید وقت تلف کنید و بر روی اینکه چگونه دیگران شما را بشناسند و بدانند چه کاری انجام می دهید، تلاش کنید. اگر شما این موارد را در نظر نگیرید، به سمت شکست پیش خواهید رفت.


البته، در یک جهان ایده آل، شما می توانید حرفه ای ها را برای حمایت از استراتژی بازاریابی خود مستقر کنید، اما به دلیل محدودیت های مالی، همیشه این امکان وجود ندارد. در این شرایط، مهم است که صاحبان کسب و کار و کارآفرینان به اندازه کافی درباره روابط عمومی و بازاریابی بدانند تا آنها را برای ایجاد یک استراتژی آماده یا به طور موثر با حمایت به طور رایگان کار کنند.


بنابراین، شما به عنوان صاحب کسب و کار یا کارآفرین چه چیزی را باید در مورد روابط عمومی و رسانه های اجتماعی بدانید؟ در اینجا به سه مورد اشاره شده است که باید در ذهن داشته باشید.


۱_ برای شما هزینه خواهد داشت.
اغلب در نظر گرفتن رایگان بازاریابی، هنر اسرارآمیز روابط عمومی و رسانه های اجتماعی به طور گسترده درک نشده است. این کمی از این مفهوم است، آنها را به عنوان نوعی از گرد و غبار سحرآمیزی تصور می کنند که می توانند به سرعت و به راحتی (در بالاترین سطح کار روزمره) یک " شایعه" را پاکسازی کنند! در حال حاضر، بازاریابی قطعا یک روش موثر برای رسیدن به یک مخاطب در مقایسه با تبلیغات است. متاسفانه، این امر به هیچ وجه رایگان نیست. به منظور به حداکثر رساندن اصطلاحات بازاریابی و روابط عمومی، نیازمند آن هستید تا در زمان و تلاش برای آنلاین و آفلاین بودن، سرمایه گذاری کنیم.


۲_ شما به چهارچوب های اساسی نیاز دارید که حتی در مورد ارتقاء خود فکر نکنید، به هیچ وجه، تا زمانی که به آن موضوع مسلط شوید.
آیا شما در مورد هویت نام تجاری خود، ارزش، نقاط فروش منحصر به فرد و پیام های کلیدی آگاهی دارید؟ آیا اینها به طور دقیق و مؤثر در وب سایت شما منعکس شده است؟ وبسایت شما برای همه کارهایی است که انجام می دهید و هنوز هم معمولا اولین مقصد برای افرادی است که ممکن است "شایعه" را بشنوند و می خواهند آنچه را که شنیدند، تأیید کنند.

 

 این فروشگاه و منابع فوق العاده شما است که می تواند استراتژی بازاریابی شما را در آینده توسعه دهد، زیرا شما می توانید فعالیت های زیادی را دنبال کنید و اطلاعات ضروری را در مورد اثربخشی بازاریابی فعلی خود برداشت کنید. این موضوع می تواند جذاب، پر از محتواهای جالب با ارزش، متنوع و آسان برای حرکت باشد، به طوری که آن را می توان به عنوان یک مقصد برای (تعداد امیدوار کننده رو به افزایش) افرادی که شما را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند، دانست. تا زمانی که این پایه قوی نیست، کار در رسانه های روابط عمومی و اجتماعی را شروع نکنید!


۳_ شما در واقع باید مخاطبان خود را بشناسید.
آیا شما واقعا مخاطبان خود را می شناسید یا برخی فرضیات و تصورات برای خود ساخته اید؟ آیا شما در واقع به آنها دست پیدا کرده و با آنها آنلاین و آفلاین صحبت کرده اید؟ ممکن است شما بودجه ای برای حسابرسی کامل یا ممیزی نداشته باشید، اما امیدوارم که شبکه های اینترنتی موجود داشته باشید.

 

اگر چنین است، از عده ای از مخطبان خود سؤال های مهمی بپرسید! گروه های متمرکزی ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که شما خیال پردازی نمی کنید بلکه به طور مستقیما از وجود مخاطبان خود لذت می برید. چالش ها، نگرانی ها، منافع و انگیزه های خود را مطرح کنید تا به شما در ایجاد یک استراتژی محتوایی کمک کنند. دریابید که چه چیزی یا چه کسی بیشترین تاثیر را بر آنها خواهد گذاشت، آنها بیشتر با کدام شبکه های آنلاین و آفلاین چگونه و در چه زمانی در ارتباط هستند.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دیدار جمعی از فعالان روابط عمومی با رئیس قوه مقننه


  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


  پنج نکته برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی


  انتصاب مشاور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت


  رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد


  روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه ادارات نقش به‌سزایی دارند


  آیا رسانه های درآمدزا اعتبار بیشتری نسبت به تبلیغات دارند؟


  مدیر روابط عمومی معاون قرآنی وزارت ارشاد منصوب شد


  خبرنگاران مهم ترین پل ارتباطی علوم پزشکی و مردم


  رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: نقش روابط عمومی‌ها در تلاطم جریانات و حفظ ارزش‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران