درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 31 شهریور 1398 - 10:58   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی

  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا
  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود
  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی
  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی
  5 نکته در مورد بهبود راندمان
  چطور با وجود تحریم های آمریکا هوآوی میت 30 همراه با اندروید 10 عرضه می شود؟
  شرکت فولاد مبارکه یکی از ۴۰ شرکت برتر بورس تهران و فرابورس ایران
  خرید کالای با کیفیت ایرانی به پشتوانه بانک ملی ایران
  حضور گروه فولاد مبارکه در اولین نمایشگاه رونق تولید ملی
  تحول در رونق تولید با طرح «طراوت» بانک صادرات ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39204صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 12 تیر 1398 - 08:03
سه مورد که باید قبل از ایجاد روابط عمومی بدانید
در یک جهان ایده آل، شما می توانید حرفه ای ها را برای حمایت از استراتژی بازاریابی خود مستقر کنید، اما به دلیل محدودیت های مالی، همیشه این امکان وجود ندارد. در این شرایط، مهم است که صاحبان کسب و کار و کارآفرینان به اندازه کافی درباره روابط عمومی و بازاریابی بدانند تا آنها را برای ایجاد یک استراتژی آماده یا به طور موثر با حمایت به طور رایگان کار کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده|سامانتا دنسی |||مترجم|مریم میرعبدالحق|| هنگامی که یک نام تجاری جدید را معرفی یا محصول جدیدی را تولید می کنید، باید ازاصطلاحات بازاریابی استفاده کنید که باعث ایجاد اعتماد و بالا بردن آکاهی و در نهایت منجر به فروش همه محصولات مهم شما شود.


برای اینکه فروش داشته باشید، باید نام تجاری خود را بیشتر معرفی کنید، به نام تجاری خود وفادار بمانید و ارجاعات خود را افزایش دهید. اما تمام این کار ها زمان گیر و به هم مرتبط هستند. بنابراین از کجا باید شروع کنید؟


همانطور که همه ما خوب می دانیم، کسب و کارهای کوچک و نوپا بودجه ناچیز، منابع محدود و درآمدهای نقدی حساسی دارند که این قبیل امور باعث می شود تا آنها با چالشی برای ایجاد و اجرای موفقیت آمیز یک روابط عمومی موثر و استراتژی بازاریابی مواجه شوند. با این وجود شما نباید وقت تلف کنید و بر روی اینکه چگونه دیگران شما را بشناسند و بدانند چه کاری انجام می دهید، تلاش کنید. اگر شما این موارد را در نظر نگیرید، به سمت شکست پیش خواهید رفت.


البته، در یک جهان ایده آل، شما می توانید حرفه ای ها را برای حمایت از استراتژی بازاریابی خود مستقر کنید، اما به دلیل محدودیت های مالی، همیشه این امکان وجود ندارد. در این شرایط، مهم است که صاحبان کسب و کار و کارآفرینان به اندازه کافی درباره روابط عمومی و بازاریابی بدانند تا آنها را برای ایجاد یک استراتژی آماده یا به طور موثر با حمایت به طور رایگان کار کنند.


بنابراین، شما به عنوان صاحب کسب و کار یا کارآفرین چه چیزی را باید در مورد روابط عمومی و رسانه های اجتماعی بدانید؟ در اینجا به سه مورد اشاره شده است که باید در ذهن داشته باشید.


۱_ برای شما هزینه خواهد داشت.
اغلب در نظر گرفتن رایگان بازاریابی، هنر اسرارآمیز روابط عمومی و رسانه های اجتماعی به طور گسترده درک نشده است. این کمی از این مفهوم است، آنها را به عنوان نوعی از گرد و غبار سحرآمیزی تصور می کنند که می توانند به سرعت و به راحتی (در بالاترین سطح کار روزمره) یک " شایعه" را پاکسازی کنند! در حال حاضر، بازاریابی قطعا یک روش موثر برای رسیدن به یک مخاطب در مقایسه با تبلیغات است. متاسفانه، این امر به هیچ وجه رایگان نیست. به منظور به حداکثر رساندن اصطلاحات بازاریابی و روابط عمومی، نیازمند آن هستید تا در زمان و تلاش برای آنلاین و آفلاین بودن، سرمایه گذاری کنیم.


۲_ شما به چهارچوب های اساسی نیاز دارید که حتی در مورد ارتقاء خود فکر نکنید، به هیچ وجه، تا زمانی که به آن موضوع مسلط شوید.
آیا شما در مورد هویت نام تجاری خود، ارزش، نقاط فروش منحصر به فرد و پیام های کلیدی آگاهی دارید؟ آیا اینها به طور دقیق و مؤثر در وب سایت شما منعکس شده است؟ وبسایت شما برای همه کارهایی است که انجام می دهید و هنوز هم معمولا اولین مقصد برای افرادی است که ممکن است "شایعه" را بشنوند و می خواهند آنچه را که شنیدند، تأیید کنند.

 

 این فروشگاه و منابع فوق العاده شما است که می تواند استراتژی بازاریابی شما را در آینده توسعه دهد، زیرا شما می توانید فعالیت های زیادی را دنبال کنید و اطلاعات ضروری را در مورد اثربخشی بازاریابی فعلی خود برداشت کنید. این موضوع می تواند جذاب، پر از محتواهای جالب با ارزش، متنوع و آسان برای حرکت باشد، به طوری که آن را می توان به عنوان یک مقصد برای (تعداد امیدوار کننده رو به افزایش) افرادی که شما را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند، دانست. تا زمانی که این پایه قوی نیست، کار در رسانه های روابط عمومی و اجتماعی را شروع نکنید!


۳_ شما در واقع باید مخاطبان خود را بشناسید.
آیا شما واقعا مخاطبان خود را می شناسید یا برخی فرضیات و تصورات برای خود ساخته اید؟ آیا شما در واقع به آنها دست پیدا کرده و با آنها آنلاین و آفلاین صحبت کرده اید؟ ممکن است شما بودجه ای برای حسابرسی کامل یا ممیزی نداشته باشید، اما امیدوارم که شبکه های اینترنتی موجود داشته باشید.

 

اگر چنین است، از عده ای از مخطبان خود سؤال های مهمی بپرسید! گروه های متمرکزی ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که شما خیال پردازی نمی کنید بلکه به طور مستقیما از وجود مخاطبان خود لذت می برید. چالش ها، نگرانی ها، منافع و انگیزه های خود را مطرح کنید تا به شما در ایجاد یک استراتژی محتوایی کمک کنند. دریابید که چه چیزی یا چه کسی بیشترین تاثیر را بر آنها خواهد گذاشت، آنها بیشتر با کدام شبکه های آنلاین و آفلاین چگونه و در چه زمانی در ارتباط هستند.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین روزنامه یومیه آمریکا با شعار «آگاهی = دانستن، قدرت است» کار انتشار خودرا آغاز کرد


  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا


  تقویم روز ارتباطات/ «مونه تو» روزنامه نگار، میهندوست و مولف ایتالیایی که شرایط روزنامه نگار بودن را به دست داد


  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  5 نکته در مورد بهبود راندمان


  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود


  کتاب "روابط عمومی سازمانی" منتشر می شود


  تبلیغات و تبلیغات محیطی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران