درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 2 اسفند 1398 - 22:18   

بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است

  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


ادامه ادامه مطلب یک

استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست

  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟
  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست
  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است
  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟
  نقش روابط عمومی‌ها در شفافیت اطلاع رسانی یک ضرورت است
  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)
  از ROI و NPV برای اولویت بندی پروژه ها استفاده کنید
  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت
  عضو هیات مدیره بانک/ لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است
  تقدیر از بانک در مراسم تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغال زای کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39191صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 11 تیر 1398 - 00:49
پرداخت تسهیلات اعتباری از سوی بانک توسعه تعاون به خسارت دیدگان سیل
حجت الله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون : بانک توسعه تعاون آماده پرداخت تسهیلات اعتباری به خسارت دیدگان ناشی از حادثه سیل می باشد
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حجت الله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون : بانک توسعه تعاون آماده پرداخت تسهیلات اعتباری به خسارت دیدگان ناشی از حادثه سیل می باشد
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک توسعه تعاون، حجت الله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه این بانک در آغازین روزهای وقوع حادثه بی سابقه سیل اخیر کشور که منجر به صدمات و خسارات مالی به هموطنان عزیز گردیده، برابر تکالیف و وظایف حرفه ای و مسئولیت اجتماعی اقدام به اعلام آمادگی برای کمک و پرداخت تسهیلات اعتباری نموده است گفت: برابر این اعلام آمادگی و تعهدات ناشی از آن، بانک توسعه تعاون موضوع را با جدیت پیگیری و علاوه بر برگزاری جلسات با سازمان ها و دستگاههای ذیربط، با کلیه سازمان ها و نهادهای مسئول مکاتبه تا در همین راستا سازمان ها نسبت به معرفی هموطنان و عزیزان واجد شرایط آسیب دیده از حادثه سیل جهت دریافت وام قرض الحسنه به بانک توسعه تعاون اقدام نمایند.
 
 حجت اله مهدیان رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران شعب استانی این بانک ضمن بیان اهمیت نقش آفرینی بانک توسعه تعاون به عنوان عاملیت اعطای تسهیلات به هم میهنان خسارت دیده در سیل‌های اخیر گفت: بانک توسعه تعاون از ابتدای وقوع این رویداد، بنا به احساس وظیفه انسانی و مبتنی بر تکلیف اداری ابلاغ شده از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کمک و جبران خسارت به آسیب‌دیدگان سیل در صحنه حضور داشت. طی بازدیدهای میدانی و رایزنی‌های حضوری با استانداران و مقامات محلی آمادگی بانک برای اعطای تسهیلات جبران خسارت به مقامات مسئول و استانداران اعلام گردید.
 
 مهدیان خاطر نشان کرد: همزمان با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط بانک مرکزی برای ایفای تعهدات نظام بانکی در خصوص جبران خسارت آسیب‌دیدگان، حداکثر مذاکرات و رایزنی‌ها صورت گرفت تا بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل، نقشی مناسب در پرداخت تسهیلات به جامعه هدف داشته باشد. وی در همین رابط افزود : از زمانی که برای این بانک سهمیه تسهیلاتی در نظر گرفته شد مکاتبات لازم با دستگاههای اجرائی مسئول در این زمینه از جمله وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفته که به محض دریافت اسامی واجدین شرایط، بانک توسعه تعاون به سهل‌ترین شکل ممکن و به صورت قرض‌الحسنه، به افراد معرفی شده تسهیلات پرداخت خواهدکرد. ضمن آنکه در همین راستا حداکثر مراقبت را در شبکه شعب اعمال می‌نماییم تا معرفی شدگان در سریع‌ترین زمان و در مهلت مقرر، مبالغ تعیین شده از سوی دولت و بانک مرکزی را دریافت نمایند.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  قانون سانسور در ایالت جورجیای آمریکا! ـ اشاره ای به تعریف سانسور و انواع آن


  نبض روابط عمومی: آیا پیام رسانی درباره ویروس کرونا به ترس غیر منطقی می انجامد؟


  مدیران برنامه نیازهای برنامه را جمع می کنند


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت


  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


  انتشار کتابچه آموزشی "طرح ملی بانوی آب" توسط روابط عمومی شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی


  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"