درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 04:50   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39189صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 11 تیر 1398 - 00:47
طرح ها و فرآیندهای بانک توسعه تعاون با نگاه توسعه بخش تعاون راهبری و اجرا می شود
امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: همه طرح ها و فرآیندهای بانک با نگاه توسعه بخش تعاون ، راهبری و اجرا می شود
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: همه طرح ها و فرآیندهای بانک با نگاه توسعه بخش تعاون ، راهبری و اجرا می شود
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک توسعه تعاون، عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در نشست تخصصی که با مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت تعاونی آموزشی راه رشد در محل این شرکت، برگزار گردید با اشاره به مزیت های این بانک برای ارائه خدمات به تعاونگران گفت: بانک توسعه تعاون اهداف، طرح ها و فرایند های خود را در جهت ارتقای کیفیت خدمات بانکی و مالی به جامعه هدف؛ تدوین، راهبری و اجرا می نماید و در تحلیل «هزینه فایده» مناسبات مالی و بانکی، نگاه بانک معطوف به انتفاع بیشتر تعاونگران و کارآفرینان به عنوان مشتریان بانک می‌باشد.
 
 عصارزاده ادامه داد: بانک در اعطای تسهیلات و ارائه خدمات، مبنای تصمیم گیری را بر اساس میزان اشتغال زایی، کمک به حفظ اشتغال و ایفای مسئولیت اجتماعی قرار داده است.
 
 وی تصریح کرد: بانک توسعه تعاون در همه زمینه ها بسیاری از بسترهای خدمات مالی و بانکی را فراهم نموده و نگاهی ویژه به حل مشکلات تعاونی ها و همچنین توسعه فعالیت اقتصادی و اجتماعی تعاونی ها دارد و در این زمینه نیازمند این است که تعاونی ها بانک تخصصی تعاون را از آن خود بدانند.
 
 عصارزاده افزود: مجموعه مدیریتی این بانک هیچگاه به دنبال انتفاع حداکثری و سودآوری صرف نمی باشدو همیشه مناسبات مالی را به گونه ای تنظیم می کنند که مشتریان بانک به ویژه تعاونی ها از تسهیلات اعتباری با نرخ و امکانات مناسب تر بهره مند شوند.
 
 وی با اشاره به اهمیت ذینفعان در برنامه های بانک گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل علاوه بر تدوین الگوی مدل کسب و کار بر اساس تعامل دو جانبه با تعاونی ها، بسیاری از طرح های توسعه ای دولت را با اولویت به تعاونگران و کارآفرینان منظور نموده است و در فرآیند اعطای تسهیلات نیز مبنای تسهیل گری و رعایت رفتار حرفه ای و اخلاق مشتری مداری را سر لوحه کار خود قرار داده است.
 
 عصارزاده با اشاره به بسترها و کانال های مهم ارتباط با مشتریان در بانک توسعه تعاون گفت: بانک آمادگی دارد تا در قالب بانکداری شرکتی، خدمات جامع و کاملی را به تعاونی ها ارائه دهد و بر اساس نوع فعالیت رسته تعاونی، تفاهم نامه همکاری دو جانبه برقرار نماید. عضو هیات مدیره با اشاره به طرح چشمه تعاون که جهت ساماندهی ارتباط بانک با جامعه تعاون مثمر ثمر بوده است افزود: امید است تعاونی ها از این مجرا ارتباطشان را با بانک افزایش دهند
 
 عصارزاده شرکت تعاونی آموزشی راه رشد را یک الگوی موفق در قالب تعاونی در رسته های آموزشی ، پژوهشی و تربیتی عنوان نمود و گفت: واقعیت این است که الگوی تعاون در برخی زمینه های اقتصادی و اجتماعی نتایج قابل قبولی داشته است و «شرکت تعاونی آموزشی راه رشد» به عنوان الگوی تعاونی در محیط های آموزشی و مدارس، نتایج درخشانی را حاصل نموده است. وی در این خصوص گفت: برآیند حاصله از فعالیت این شرکت تعاونی بیانگر این موضوع است که معلمان به عنوان اعضاء این شرکت با تجهیز مالی متکی به خود و با مشارکتی ارزش آفرین، مجموعه ای موفق در بالاترین سطح را تشکیل داده و با موفقیت در این راه انجام وظیفه می کنند. همین الگوی موفق در بسیاری از رسته ها و تخصص های دیگر قابل اجرا می باشد.
 
 وی با اظهار خرسندی از حضور «شرکت تعاونی آموزشی راه رشد» در مجامع مختلف بین المللی تعاون گفت: این شرکت در کرسی های مختلف بین المللی فعالیت های مفیدی در ارائه الگوی تعاون داشته و بانک توسعه تعاون نیز با توجه به مسئولیت اجتماعی خود آمادگی کامل برای زمینه سازی و حمایت از این کرسی ها برای دستیابی به جایگاه بهتر کشور در اتحادیه بین المللی تعاون و اتحادیه بین المللی تعاون در آسیا و اقیانوسیه را دارد.
 
 وی با اشاره به اهمیت تعامل دو جانبه بانک و تعاونی ها گفت: دولت ها در راه اندازی حرکت های توسعه ای پیشگام هستند اما بازیگران اقتصادی نباید همیشه متکی به حمایت دولت باشند و در همین رابطه افزود: در صورتی که بانک تخصصی بخش تعاون به عنوان یک موسسه مالی صد در صد دولتی فضای تعاملی و دوسویه موجود با بخش تعاون و تعاونگران بیش از پیش پر رنگتر نماید و عملا ظرفیت ها و توانمندهای موجود در سایه همدلی و همراهی ، بیشتر و بهتر گردد، نتیجه این هم افزائی رونق تولید ، افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی و کمک به ایجاد ، توسعه و حفظ اشتغال خواهد شد.
 
 عصارزاده در ادامه با مرور مباحث اندیشه ای و مطالعاتی تعاون گفت: امروزه جریان اقتصادی و اجتماعی در کشورهای مختلف به گونه ای است که سیستم های اقتصادی به لحاظ سهام، کسب سود، مسئولیت اجتماعی و نزدیکی طبقات درآمدی ، به الگوی تعاون نزدیک شده است.
 
 وی در این خصوص تصریح نمود: تعاون پاسخگوی بسیاری از نیازهای بشر درحل معضلات اجتماعی و تامین نیازهای طبقات گوناگون جامعه از قبیل اشتغال، کسب درآمد و توزیع عادلانه می باشد.
 
 در این جلسه اصلاح پذیر مدیر عامل شرکت تعاونی راه رشد توضیحاتی کامل از عملکرد شرکت تعاونی آموزشی مذکور در حوزه تخصصی آموزش و نیز توسعه الگوی تعاون ارائه داد و در پایان مقرر شد بانک و شرکت طی تفاهم نامه ای ارتباطات فیمابین را افزایش دهند.
 
 شایان ذکر است در این جلسه هاتفی مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی، البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، میرزاخانی مدیر امور شعب و شیخ حسینی مدیر شعب استان تهران نیز حضور داشتند.
 
 
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  معاون فرماندار ملایر: خبرنویسی یکی از ابزارهای بسیار مهم برای اطلاع رسانی روابط عمومی ها محسوب می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران