درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 20 آذر 1398 - 16:11   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟
  مدیر روابط عمومی انجمن موسیقی ایران منصوب شد
  تاکید رییس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت بر اطلاع رسانی سریع و دقیق از خدمات
  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39168صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 9 تیر 1398 - 16:27
یکصدونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد
یکصدونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکصدونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد.
 
 در این شماره می‌خوانیم:
 ادغام
روابط عمومی در حوزه مدیریت؛ اقدامی محکوم به شکست: سرمقاله امیرعباس تقی‌پور مدیرمسئول ماهنامه
 به یاد استاد هوشنگ عباس‌زاده، چهرۀ ماندگار علم بومی در حوزۀ روابط‌عمومی: دلمان برای‌تان تنگ می‌شود نوشته محمد دشتی
 بررسی میزان اطلاع کاربران شبکه‌های اجتماعی از شرایط عضویت در شبکه‌ها و پروتکل‌های مربوطه نوشته مشترک محمد سلطانی‌فر و نیلوفر رهگذر
 مهران مدیری پرسونال برندی قدرتمند...نوشته امیرحسین نوریان
 اخبار جعلی در سال 2019؛ زنگ‌ها برای که به صدا درمی‌آید؟ نوشته سیدغلامرضا فلسفی
 بازی تاج و تخت در دانشگاه‌ها و تحقیقات علمی درباره آن نوشته نگین حسینی
 صر گفتمان 21خواندن به‌ مثابه قدرت گفتمانی نوشته حسن بشیر
 گفت‌وگوی علی البرزی با پیش‌کسوت مطبوعات در حوزۀ مجموعه‌داری و آرشیو مجلات طنر ایرانی: حافظ 60 سال گنجینۀ طنز ایران
 حرفه‌ای که صرفاً یک حرفه نیست! پرونده‌ای زیر نظر امیرعلی خلج
 درباره‌«لری کینگ» و «چارلی رز»؛ خاموشی بزرگان نوشته میثم سلیمانی
 مغضوبان سیما گزارش مدیریت ارتباطات از ممنوع‌التصویر شدن مجریان تلویزیونی
 کفِ روی آب! نوشته بهرام تیموری دِرِشکی
 گفت‌وگو با مژده خنجری: مبنای انتخاب مجری‌ها شایسته‌سالاری نیست
 برای مخاطبت بجنگ! نوشته محدثه ثنایی‌فر
 گفت‌وگو با محمدفؤاد صفاریان‌پور، برنامه‌سازتلویزیونی: پیش‌نیاز اجرا شرافتمندی است
 گفت‌وگو با اعظم کریمی: با مردم هستم، پس هستم
 مصاحبه با هرمز شجاعی‌مهر، مجری پیش‌کسوت رادیو و تلویزیون: باید شخصیت قابل قبولی برای مخاطبان‌تان داشته باشید
 گفت‌وگو با مهسا ملک مرزبان: تا زمانی که تقلید می‌کنیم، یک کپی نابرابر با اصل هستیم
 درباره‌ مجری‌ای که بیست‌ساله نشد: دکور نود به شرط چاقو! نوشته: ابوالفضل رجبی
 واکاوای رفتار مجری صداوسیما در جریان شهردارِ اسبق تهران؛ نجفی، استاد و اخلاقیات نئولیبرال نوشته صادق رضایی‌منش
 اسماعیل امینی: مجری صداوسیما همین است که هست
 مدیریت رسانه یکی از ارکان مدیریت بحران: سیلیِ سیل بر مدیریت کشور نوشته احمد قویدل
 در باب الفبای ناقص‌الخلقه: سیل، سیاسی‌نگری، کم‌سوادی و حرف‌های تکراری! نوشته: سینا تفنگ‌چی
 عمل نیک در قلمرو نفوذ شیطان نوشته شیما محمدی زرغان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه


  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد


  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش


  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای


  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»


  تبدیل‌ساز زبان انسانی به زبان رایانه‌‌ای


  چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود