درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:25   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39132صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 4 تیر 1398 - 14:41
نقش روابط عمومی‌های آموزش و پرورش در تنویر افکار عمومی بسیار مهم است
نعمت روزپیکر صبح امروز در همایش قطبی کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش شرق هرمزگان اظهار داشت: نقش روابط عمومی‌های آموزش و پرورش در تنویر افکار عمومی و تبیین اهداف و برنامه‌های نهاد تعلیم و تربیت بسیار مهم است و این مجموعه باید بتواند با استفاده از همه ظرفیت‌ها ارتباط مفید و موثری را با جامعه هدف خود برقرار کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نعمت روزپیکر صبح امروز در همایش قطبی کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش شرق هرمزگان اظهار داشت: نقش روابط عمومی‌های آموزش و پرورش در تنویر افکار عمومی و تبیین اهداف و برنامه‌های نهاد تعلیم و تربیت بسیار مهم است و این مجموعه باید بتواند با استفاده از همه ظرفیت‌ها ارتباط مفید و موثری را با جامعه هدف خود برقرار کند.
 
 به گزارش شارا، وی افزود: آموزش و پرورش نهادی فراگیر است بنابراین برای اجرای مطلوب برنامه‌ها و راهبردهای خود نیازمند است بتواند با جامعه هدف ارتباط مفید و موثری را داشته باشد.
 
 به گفته رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان و مسؤول کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر استان، هر چقدر آموزش و پرورش بتواند با مخاطبین خود که بدون تردید جمعیت بسیار زیادی از جامعه را شامل می‌شود در تعامل و ارتباط باشد می‌تواند در اجرای برنامه‌ها و اهداف خود موفق باشد.
 
 روزپیکر یادآور شد: قطعاً تحقق این مهم در سایه مشارکت همه ارکان آموزش و پرورش از جمله واحد روابط عمومی است تا بتوانند در تعامل این دو سویه خصوصاً با نهاد خانواده تحقق برنامه‌های آموزش و پرورش را دنبال کند.
 
 این مسؤول با بیان اینکه روابط عمومی‌ها دارای وظایف گسترده و متنوعی هستند خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوین و فراهم کردن ارتباط دوسویه با جامعه که به افزایش مشارکت برون‌سازمانی منجر شود و مخاطبین ارتباط بهتری را با آموزش و پرورش داشته باشند از وظایف خطیر روابط عمومی‌هاست که این مهم در قالب پروژه مهر باید با جدیت بیشتری دنبال شود.
 
 مسؤول کمیته توجیه و تبلیغ آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش استان در راستای پروژه مهر اظهار داشت: شناخت چالش‌ها و تبدیل آنها به فرصت، تقویت نقاط قوت و اطلاع‌رسانی و تبیین و توجیه اهداف پروژه مهر باید خلاقانه و مبتنی بر راهبردهای آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید باشد که این مهم از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش هرمزگان است.
 
 وی یادآور شد: برگزاری جلسات قطبی و توسعه آموزش‌های نوین و همچنین تشریک مساعی در خصوص اهداف پروژه مهر از جمله این برنامه‌هاست که به روش قطبی در سه حوزه شرق، غرب و مرکزی برگزار می‌شود.
 
 روز پیکر در پایان با قدردانی از میزبانی شایسته شهرستان میناب اظهار امیدواری کرد: نتیجه و خروجی این کارگاه‌های آموزشی به ارتقاء جایگاه و پویایی روابط عمومی آموزش و پرورش منجر شود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد