درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 آذر 1398 - 17:47   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه
  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو
  تبدیل‌ساز زبان انسانی به زبان رایانه‌‌ای
  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد
  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش
  سرپرست روابط عمومی استانداری همدان: دستگاه‌های برتر حوزه اطلاع رسانی استان همدان معرفی می‌شوند
  مسئول روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران: مازندران ۷۹خادمیار در عرصه خبر و رسانه دارد
  ۳ کلید ارتباط بین خدمات مشتری و شهرت برند
  خوش خبر: طرح افزایش ‌کارآمدی روابط عمومی ها تدوین می شود
  هم‌اندیشی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات با مدیر عامل خانه تئاتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39127صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 4 تیر 1398 - 14:31
بانکداری سازمانی بانک ملی ایران با بام سازمانی
بام سازمانی بانک ملی ایران این فرصت را فراهم کرده است تا خدمات بانکداری اینترنتی به صورت ویژه تر در اختیار سازمان های بزرگ و هلدینگ ها قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بام سازمانی بانک ملی ایران این فرصت را فراهم کرده است تا خدمات بانکداری اینترنتی به صورت ویژه تر در اختیار سازمان های بزرگ و هلدینگ ها قرار گیرد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ارایه خدمات و سرویس های خاص نرم افزاری به مشتریان و سازمان های بزرگ از اهمیت بالایی برای این بانک برخوردار بوده و از این رو بانکداری سازمانی این بانک تحت عنوان بام سازمانی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان های مختلف و بانک ایجاد شده است.
 
 بام سازمانی امکان تعریف ساختار سازمانی و زیر سازمان، تقسیم وجوه و واریز حقوق، تعریف گروه حساب، تعریف حساب های سازمان، تعیین سقف انتقال پول برای شرکت، گزارش صورتحساب، گزارش ریز تراکنش، صورتحساب تلفیقی، گزارش های تحلیلی و مقایسه ای و مدیریت کاربران و سطوح دسترسی را فراهم کرده است.
 
 همچنین امکان تعریف قوانین دسترسی برای تراکنش های سازمان به صورت درختی، تعریف مشتریان سازمان و تهیه گزارش های خاص بر اساس مشتری، ثبت و مدیریت دستور پرداخت آنی، تسهیم وجوه، مدیریت درخواست های بانکی، تعریف فرآیندهای تایید، گزارش گیری از تراکنش ها بر اساس وضعیت پرداخت، ارایه سرویس های بانکداری به صورت وب سرویس بر اساس سطوح دسترسی هر کاربر، تعریف کاربران با نقش های سازمانی متفاوت و امکان ارتباط با سامانه های داخلی سازمان ها از دیگر قابلیت های بام سازمانی است.
 
 لینک بام سازمانی بر روی سایت اصلی بانک به آدرس www.bmi.ir نیز قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد


  هشتمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران


  برای اولین بار در کشور؛ دوره MBA حرفه‌ای یکساله مدیریت روابط عمومی و ارتباطات


  ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران


  لری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردند


  کتاب "اینترنت و سواد مجازی" منتشر شد


  برنامه ریزی ۲۰۲۰: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان


  سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز منصوب شد


  خوش خبر: طرح افزایش ‌کارآمدی روابط عمومی ها تدوین می شود


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/12 و قسمت آخر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود