درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 مرداد 1398 - 06:05   

انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت

  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت


ادامه ادامه مطلب یک

اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی

  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی ها و فضای مجازی!

  روابط عمومی ها و فضای مجازی!


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تخفیف ۹۹ درصدی لوازم عکاسی در سایت «آمازون» اشتباه بود
  پلیس فدرال آمریکا درباره امنیت اپلیکیشن تغییر چهره موسوم به «فیس اپ» تحقیق می‌کند
  پژوهشگر دانشگاه هاوایی: رفتار و خلق و خوی انسان مسری است
  ایجاد ارتباط پایدار در جامعه از وظایف اصلی روابط عمومی هاست
  اهمیت، نقش و کارکرد روابط عمومی
  بررسی و تحلیل محتوای نشریات داخلی سازمان ها
  نشست بررسی نقش «رسانه در گردشگری» برگزار شد
  انتخاب سه فرماندار پاسخگو در قالب اجرای برنامه دوشنبه‌های خبری
  گوشی‌های هوشمند فایو جی در سال ۲۰۲۳
  توزیع ۳ هزارتُن کاغذ بین مطبوعات کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39122صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 3 تیر 1398 - 23:49
توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران بر توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق تاکید کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران بر توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق تاکید کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "امین بابایی" در دیدار با دبیر شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق که به مناسبت آغاز هفته صرفه جویی برگزار شد،اظهار داشت: روابط عمومی ها باید نگرش مدرن و به روزی نسبت به موضوعات این واحد مهم سازمانی داشته باشند و از اجرای وظایف به صورت سنتی خودداری شود.
 
 وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید به سمت تولید محتوا حرکت کنند، گفت: آنچه نقش روابط عمومی ها را در یک سازمان پررنگ می کند تولید محتوا و تحلیل داده های آماری است به گونه ای که درک آن برای جامعه هدف آسان باشد.
 
 مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به اهمیت جریان سازی خبری گفت: مهندسی اخبار و جریان سازی یکی از مسائل مهمی است که در روابط عمومی ها باید بیشتر از گذشته به آن بها داده شود چرا که با این اقدام و مشارکت رسانه ها می توان مردم را با خود همراه ساخت.
 
 وی با بیان اینکه روابط عمومی شرکت های صنعت آب و برق باید با برگزاری جلساتی منسجم نسبت به آگاه سازی مردم اقدام کنند، گفت: شرایط آب و برق در استان تهران به گونه ای است که به همکاری بیشتر مردم در تابستان نیاز داریم تا پایداری ارائه خدمات به مردم شریف استان حفظ شود.
 
 بابایی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود می توان از پتانسیل سایر سازمان ها همچون شهرداری تهران برای اطلاع رسانی و آگاه سازی استفاده کرد.
 
 همچنین در این جلسه جواد اسدی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران و دبیر شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان تهران ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع و مصارف آب در این استان توضیحی در خصوص سدهای تامین کننده آب تهران و سامانه های انتقال آب ارائه داد.
 
 وی با تاکید بر لزوم هماهنگی و انسجام روابط عمومی شرکت های آب و برق استان تهران خاطرنشان کرد: می توان با استفاده از ظرفیت شرکت های صنعت آب و برق و همچنین سایر سازمان ها همچون شهرداری ها نسبت به تنویر افکار عمومی و آگاه سازی جامعه اقدام نمود.
 
 وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود با همکاری استانداری تهران جلسه ای مشترک با شهرداری ها ترتیب داده شود تا از این پتانسیل در جهت فرهنگسازی عمومی استفاده کرد.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دیدار جمعی از فعالان روابط عمومی با رئیس قوه مقننه


  اعلام محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی


  پنج نکته برای مدیریت بحران رسانه های اجتماعی


  انتصاب مشاور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت


  رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد


  روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه ادارات نقش به‌سزایی دارند


  آیا رسانه های درآمدزا اعتبار بیشتری نسبت به تبلیغات دارند؟


  خبرنگاران مهم ترین پل ارتباطی علوم پزشکی و مردم


  مدیر روابط عمومی معاون قرآنی وزارت ارشاد منصوب شد


  رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: نقش روابط عمومی‌ها در تلاطم جریانات و حفظ ارزش‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران