درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 18 خرداد 1399 - 08:26   

انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب یک

فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎

  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎


ادامه ادامه مطلب دو

نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است

  نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است


ادامه ادامه مطلب سه

اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد

  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش تصویرسازی ذهنی بر نگرشهای طرفداران محیط زیست
  ناشر کتاب «سیر تا احمق» انتخاب شد
  تغییر نشانی ورود به اینترنت بانک سینا
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز
  اکوسیستم رسانه‌ای افغانستان؛ جولانگاه جهادی‌های سایبری
  توصیه جدید سازمان جهانی بهداشت: در اماکن عمومی ماسک بزنید
  ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیر عامل در امور اجرایی بانک رفاه با مشتریان
  خدمات رسانی 100 درصدی سامانه های الکترونیک بانک شهر به مردم خوزستان
  موفقیت چشمگیر نرم افزار "همراه شهر" در جلب رضایت مشتریان
  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان معرفی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39115صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 3 تیر 1398 - 18:54
مدیرعامل بانک ملی ایران: «بانک آفیسر» جایگزین سرویس های بانکداری سنتی می شود
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه این بانک برای نخستین بار سیستم یکپارچه بانکی معروف به سیبا و خدمات بانکی آنلاین را در نظام بانکی کشور پیاده سازی کرد، گفت: سیبا جایگزین روش های سنتی بانکداری شد و بانک آفیسر نیز همین تحول و انقلاب را در سرویس های بانکداری ایجاد می کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه این بانک برای نخستین بار سیستم یکپارچه بانکی معروف به سیبا و خدمات بانکی آنلاین را در نظام بانکی کشور پیاده سازی کرد، گفت: سیبا جایگزین روش های سنتی بانکداری شد و بانک آفیسر نیز همین تحول و انقلاب را در سرویس های بانکداری ایجاد می کند.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  دکتر محمدرضا حسین زاده در نشست هم اندیشی مدیران شعب مشمول طرح بانک آفیسر بانک که امروز با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک، هادی سالارخیلی مدیر امور طرح و برنامه، حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل، نادر اکبری وند رییس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان و همچنین روسای شعب، روسای حوزه ها، کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی ادارات امور شعب تهران و ناظران بانک آفیسر برگزار شد، با تاکید بر اینکه در استراتژی رقابت دو عامل دارا بودن وجه تمایز و پایین بودن قیمت تمام شده، موفقیت هر سازمان یا واحد تولیدی را رقم می زند، افزود: پیاده کردن سیبا در نظام بانکی و الگو گرفتن تمامی بانک ها از بانک ملی ایران موجب شد تا این بانک در عرصه بانکداری پیشتاز باشد و این روند در سال های گذشته نیز همچنان ادامه داشته است.
 
 وی با بیان اینکه بانک هایی که نتوانند خود را با تکنولوژی سازگار کنند حرفی برای گفتن نخواهند داشت، تصریح کرد: امروز مردم، بانک ملی ایران را یک بانک نوآور می دانند چرا که محصولات جدید هر چند ماه یکبار رونمایی می شود و این بانک محصولات متمایزی را به نظام بانکی کشور ارایه می کند.
 
 مدیرعامل بانک ملی ایران بیان کرد: زمانی که قانون، استفاده از شبکه های اجتماعی خارجی را برای ارایه خدمات مالی و بانکی از سوی بانک ها منع کرد، بانک ملی ایران اپلیکیشن بله را ارایه کرد و این محصول یک وجه تمایز در شبکه بانکی محسوب می شود و در حال حاضر نیز 22 بانک عضو این سامانه هستند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  15 درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده


  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


  کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد


  اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده


  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎


  حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد


  متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت


  بازی کامپیوتری


  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان معرفی شد


  اکوسیستم رسانه‌ای افغانستان؛ جولانگاه جهادی‌های سایبری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2